Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

ik weet niet hoe

Discussie gestart

Dutchieanne

Allereerst wil ik even zeggen dat ik erg gek ben op dit forum! Zoveel handige informatie is hier te vinden!
Ik zit nu in de USA. Afgelopen jaar heb ik hier een jaar gestudeerd en in augustus zal ik weer terug naar NL gaan. Maar ik heb het hier zo naar mijn zin, ik wil hier graag blijven. Ik ben een tijdje geleden mijn zoektocht begonnen naar de mogelijkheden die er zijn om hier terug te kunnen komen. Natuurlijk is de lotery een mogelijkheid, maar ik wil graag meer te weten komen over de andere mogelijkheden.  Werkvisum? Is dat een beetje te doen? Wie heeft er ervaring mee en hoe en waar moet ik beginnen? Ik ben niet perse op zoek naar een green card, met een werkvisum ben ik al enorm blij! En eventuele andere mogelijkheden???
#1 - 30-06-2005, 21:04 uur
« Laatst bewerkt op: 30-06-2005, 21:10 uur door usa student »

visuar

Ik zou zeggen kijk rustig dit forum door, er is al erg erg veel over geschreven, in het kort komt het neer op:

1. greencard loterij (redelijk kans)

2. via werkgever (kleine kans, maar als je daar nu zit kan het interessant zijn om es te kijken of je een werkgever kan vinden, zeker als je ergens stage loopt en ze je graag willen houden!)

3. trouwen met een amerikaan(se)

4. een bedrijf starten / kopen aldaar (dan moet je amerikanen in dienst [kunnen] nemen), kost redelijk wat geld

5. direct familie daar hebben wonen (ouders, broer/zus, kinderen)

Dat is het geloof ik wel...
#2 - 11-07-2005, 00:12 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

FreezeM

Nieuw!
Illegaal: Gewoon er naar toe vliegen en nooit meer weggaan...  :)

UPDATE/Disclaimer: Ik raad dit niet aan en ben tegen het illegaal verblijven in welk land dan ook. Volg altijd één van legale wegen zoals hierboven aangegeven.
#3 - 13-07-2005, 14:40 uur
« Laatst bewerkt op: 16-07-2005, 12:10 uur door FreezeM »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15