Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

De eerste brieven zijn zo te zien de deur uit...

Discussie gestart

Margo Wening

Post op het Eskimo forum :

op http://www.nationalvisaservice.com zijn de eerste DV2006 winnaars te zien, en voor Australie ( Oceanie regio ) klopt dat alvast  ;D
#1 - 22-04-2005, 08:42 uur

FreezeM

Spannend!!
#2 - 22-04-2005, 08:51 uur

Loek

Wat is het "Eskimo forum"?
#3 - 22-04-2005, 19:19 uur

Margo Wening

Sorry Loek, dat is een Amerikaans-Oceanie forum voor de DV loterij, op deze url :

http://www.eskimo.com/~parents/webpre/dv/messages/

Margo
#4 - 22-04-2005, 20:12 uur

Kasj

non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Chiefram

http://www.nationalvisaservice.com/english/winnersSubmit.asp?Country=NETHERLANDS

ik zit er helaas nog niet bij

Op de een of andere manier geloof ik die hele website van geen meter! Als er zoveel Nederlandse winnaars OP DIT MOMENT al opstaan, dan zou dat betekenen dat bij de aller eerste zendingen al in een keer zoveel Nederlanders getrokken zijn, terwijl officieel KCC de brieven nog zou moeten versturen! Daarnaast kun je er uit opmaken dat heel veel Nederlanders zich via dit buro hebben laten inschrijven. Dat is onzin! De meeste doen het rechtsreeks of hebben misschien via een ander buro zich laten inschrijven.

Ik heb meer de indruk dat dit een verzamellijst is van winnaars van de afgelopen jaren. Met een beetje geluk kunnen ze er dit jaar nog 2 Nederlanders bijschrijven, zodat het lijkt alsof bijna elke Nederlander via hun buro wint.

Of... (maar dat kan ik niet hard maken natuurlijk), ze verzinnen maar wat namen om indruk te maken.

Een beetje 'te vrolijke' website met een beetje 'te positieve' opstelling richting hen die graag naar de USA willen emigreren. Was het maar zo!

Dus wees niet bang, als je wint, dan krijg je de brief van KCC keurig netjes thuis gestuurd hoor! En die brieven moeten echt nog de deur uit. En ook al zouden de eerste brieven er inderdaad al uit zijn, dan kan het nog een behoorlijk aantal weken duren (zo niet maanden), voordat ALLE 100.000 brieven eruit zijn. Geloof me, dat is een hele stapel. Die versturen ze niet 'zomaar' eventjes in een ochtendje...
#6 - 24-04-2005, 16:16 uur

edkaas

Het lijkt mij ook BOGUS die namen, ik wacht wel op de postbode. Succes allemaal tijdens deze spannende maanden ;D
#7 - 24-04-2005, 17:57 uur
We love the U.S.A

FreezeM

Alleen de namen in rood zijn van dit jaar he  ;) Andere namen zijn inderdaad van voorgaande jaren....
#8 - 24-04-2005, 18:30 uur

Jez

Namen in het rood? Misschien ligt het aan mijn computer, maar hier zijn ze allemaal blauw. Via die laatste link dan.
#9 - 24-04-2005, 22:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Dus zijn er helemaal nog geen brieven uit!
#10 - 25-04-2005, 00:08 uur

FreezeM

Jawel, in Australië:
http://www.nationalvisaservice.com/english/winnersSubmit.asp?Country=AUSTRALIA

Citaat
op http://www.nationalvisaservice.com zijn de eerste DV2006 winnaars te zien, en voor Australie

;)
#11 - 25-04-2005, 08:44 uur

Chiefram

Ik sta er trouwens van te kijken dat Australie mee doet met de DV Lottery...
#12 - 25-04-2005, 16:01 uur

peter24

Hallo allemaal, :)

Hier ben ik weer na lange tijd weg te zijn geweest. Ik was vandaag door een kennis van me gebeld die ook in Amerika woont. hij heeft ook 1 brief ontvangen waarin staat dat iemand van zijn familie die in afghanistan woont, is een gelukkige winaar van DV-2006. Dus zelfs in Amerika hebben ook somigge mensen die brieven gekregen. dat wou ik effe medelen. Ik hoop dat wij ook allen zo,n brief krijgen....... ???
is er iets belangrijks die ik aan hem door moet geven of aan hem moet vragen?????  ???
groeten van peter. ;D
#13 - 05-05-2005, 22:39 uur

Chris71

Hi folks,

Weet iemand op dit forum of onderstaand ECHT is of SPAM??? ???
 
Your visa lottery winner's identity is ID-GRN777#4200DV#
case number is SNVPh700IU#
You are to contact the immigration officer for more
information.
Contact address:[email protected]
  We shall be anticipating for your response soonest
  Thanks
  Smith Micheal
  Online Co-ordinator
CONGRATULATIONS !!!

Heb ooit 1 keer meegedaan in 2000 en nu krijg ik een e-mail met o.a. deze tekst!
#14 - 06-05-2005, 21:07 uur

Loek

Spam.  Het bricht van de loterij ontvang je per post van de USCIS.  De email die in jouw bericht staat komt van het domain "usa.com", niet van "uscis.gov".  Overigens gebruikt de USCIS geen email om je op de hoogte te stellen

Als je overigens in 2000 hebt meegedaan en niet in 2005, dan hoef je niet op een bericht te rekenen.  Je doet dus niet mee.
#15 - 06-05-2005, 21:46 uur
« Laatst bewerkt op: 06-05-2005, 21:47 uur door Loek »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15