Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

De eerste brieven zijn zo te zien de deur uit...

Discussie gestart

Salis

Ik las dat al enkele Duitsers hun brief van het KCC voor DV2006 hebben ontvangen (gisteren en vandaag blijkbaar). Het komt dus al dichterbij... Nog niks gehoord over eventuele Nederlandse winnaars, dus ik heb nog hoop! I want to go to the USA  ;D ;D
#16 - 18-05-2005, 20:50 uur
I love New England, it's wicked awesome.

Viking

Salis, waar heb je dat gehoord of gelezen? Ben erg benieuwd!

Want de overige post betreffen geen winners voor de DV2006. De vermeldingen die die mensen maakten, waren winnaars voor gratis inschrijving via zo'n bedrijf dat de inschrijving voor de lottery regelt. En voor een green card in New Zeeland.

In ieder geval, wordt het echt spannend als in Duitsland de brieven al aan het binnenkomen zijn...
#17 - 18-05-2005, 23:57 uur

Salis

Ik heb het gelezen op het zogenaamde 'eskimo forum': http://www.eskimo.com/~parents/webpre/dv/messages/ (even zoeken, want er zijn sinds gisteren al weer heel wat posts bijgekomen)
In hoeverre deze post betrouwbaar is, weet ik niet, maar het valt me wel op dat er nog niet veel EU winnaars zijn. Maar och, tot en met juli zal ik iedere morgen reikhalzend uitkijken naar de postbode... Hoop doet leven zeg ik maar  :)
#18 - 19-05-2005, 13:37 uur
I love New England, it's wicked awesome.

FreezeM

http://www.clalar.dk/dv-lottery/viewtopic.php?t=72

Hier staat een mooi overzicht, opgesteld uit meerdere bronnen. Zal niet helemaal kloppen misschien maar geeft een indicatie. Ik hoop gewoon dat we snel hier op het forum winnaars hebben. Zou geweldig zijn  :D
#19 - 19-05-2005, 13:57 uur
« Laatst bewerkt op: 19-05-2005, 13:58 uur door FreezeM »

visuar

Nederland laat wel lang op zich wachten in vergelijking.... :'(
#20 - 19-05-2005, 14:15 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

enny

Vorig jaar voor de DV2005 kreeg ik mijn brief pas 15 juli, dus even geduld!!!!!! ;)
#21 - 19-05-2005, 14:36 uur

Chiefram

Een ding is 100% zeker:
Er gaan brieven van KCC dit jaar richting Nederland!

Een ander ding is niet 100% zeker:
Dat deze forum bezoekers dit jaar een brief van KCC ontvangen.

Toen wij de DV-2004 'gewonnen' hadden, heb ik heel Internet afgestruind naar 'mede-winnaars' om ervaringen uit te wisselen en de (inmiddels bij de meeste onder ons ook bekend) de spanningen en onzekerheden te delen.

Nou, niemand te vinden dus! Het voelde aan alsof ik de enige winnaar was in Nederland.

Schijnbaar hebben Nederlanders erg weinig behoefte om elkaar te supporten. Misschien zijn er al tientallen brieven in Nederland van KCC op dit moment...

#22 - 19-05-2005, 16:03 uur

peperzout

ja wie weet  zijn er inderdaad al mensen in nederland die inderdaad bericht hebben gehad  van het KCC

en ook ik hecht niet zo veel geloof aan al die zogenaamde site,s waar ze dus winnende namen vermelden he
want die gene die meedoet aan de lottery krijg volgens mij echt als eerste bericht  van KCC en jijzelf kan het dan bekend maken waar je wilt  hahahhahahahahaha

en wij toch van de week nog eens een ker geprobeerd om het KCC te bellen
en wat denk je ja hoor binnen 2 minuten hadden we iemand ana de lijn

wij het uitgelegd waar we voor belden en het was trouwens een zeer aardige mevrouw aan de andere kant van de lijn
ze vertelde ons dat er een reden voor was dat het EU nummer dus niet was gestegen deze maand en vroeg toen ons nummer
nadat wij dat gegeven hadden  vertelde deze aardige dame dat wij ons absoluut niet zenuwachtig hoefde te maken en goed op de volgende bekend making van de nummers moesten letten
want daar kon nog wel eens een grote verandering
in zitten

ja ze beloofde natuurlijk niet dat de nummers inderdaad zo hoog kwamen dat wij verzekerd waren van een intervieuw want dat mag ze natuurlijk niet

maar ze herhaalde wel iedere keer dat wij ons geen zorgen moesten maken en het gewoon moesten afwachten

dus jha wij natuurlijk weer helemaal uit onze depressie  ppppppppffffffffffff

en maar weer afwachten tot 15 juni
en dan heb je ook nog juli

maar het geeft wel weer hoop toch? :-*
#23 - 19-05-2005, 20:33 uur
« Laatst bewerkt op: 20-05-2005, 20:30 uur door peperzout »

FreezeM

Hoop doet leven peperzout :)

De mensen die via national visa service meedoen geven niet hun eigen adres op waar de NL naar toe moet maar het adres van NVS.  Ze gaan er ook mee akkoord dat hun naam op de website wordt gezet. Natuurlijk heeft NVS er alle belang bij om elk jaar een mooie lijst namen op de site te zetten en is er geen mogelijkheid om te controleren of de namen ook echt zijn :) Maar het zou kunnen...
#24 - 19-05-2005, 21:50 uur

Chiefram

Peperzout: Zie je nou wel... gewoon even een belletje en je voelt je weer een stuk rustiger!

Verder moet ik even iets recht zetten:

Het kan wel degelijk dat zo'n buro je naam EERDER weet (als je een winnaar bent) dan jezelf en deze alvast op haar website publiceert.

Dat was bij ons ook het geval namelijk. Omdat wij ons via zo'n buro hadden ingeschreven, heeft KCC de brief met ons case-nummer naar dat buro gestuurd en niet naar ons. Dit buro heeft ons toen een email gestuurd met de vraag of ons adres nog klopte en op welke manier wij de brief van KCC thuis gestuurd wilde hebben. Tot onze grote verbazing stonden onze namen (die van mijn vrouw en van mij) al op hun Internet site in het vet gedrukt. Dit tussen alle namen van de winnaars van de vorige jaren. We staan geloof ik nog steeds op hun website, alleen niet meer in het vet.
#25 - 20-05-2005, 05:07 uur
« Laatst bewerkt op: 20-05-2005, 05:07 uur door Chiefram »

Viking

FreezM, zo werken al die bureaus geloof ik (zij het dat ze niet allemaal namen op internet plaatsen.)

Zo ook USAFIS.org waar ik me heb ingeschreven. Ik heb ze gevraagd hoe dat bij hun werkt. Zij zeiden me dat de brief eerst naar hun wordt gestuurd en vervolgens naar mij doorgestuurd. Het is nu hopen dat zij zich werkelijk hieraan houden. Tot nu toe was er helaas nog niets binnen voor me...
#26 - 21-05-2005, 20:03 uur

Pieter79

Ik kan niet meer wachten *zucht* De brieven kunnen nog tot en met 15 juli gestuurd worden? En zijn ze nu wit of bruin die enveloppen......  :)
#27 - 01-06-2005, 22:42 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Viking

Wit, is wat ik gehoord heb... maar helaas nog geen in de bus gehad.. :-\
#28 - 02-06-2005, 00:36 uur

Chiefram

Ik kan niet meer wachten *zucht* De brieven kunnen nog tot en met 15 juli gestuurd worden? En zijn ze nu wit of bruin die enveloppen......  :)

Wit... een grote witte enveloppe met linksbovenin met grote zwarte letters: KENTUCKY CONSULAR CENTER en hun adres...
#29 - 02-06-2005, 00:38 uur

Pieter79

Bedankt, nu weet ik waar ik naar uit moet kijken. Ook al wordt het niets dit jaar, in ieder geval de hele maand september naar the states!
#30 - 03-06-2005, 16:18 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15