Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

De eerste brieven zijn zo te zien de deur uit...

Discussie gestart

Sbullthuis

AUB JEZ hier is het nummer:

001-606-526-7500

Ze zijn erg vriendelijk daar.

Maar veel wijzer wordt je er niet van, tegen mij en tegen mijn dochter zeiden ze nummer gaat omhoog let u maar op
Tot nog toe staat het stil

Maar proberen kan je het altijd, nee heb je, JA kan je krijgen
#121 - 07-07-2005, 00:22 uur

Chiefram

Ik zou niet weten hoe je die moet bereiken  ??? ??? ???

Jez... Dat kan per telefoon, per email, per gewone post (briefvorm), etc... Er zijn vandaag de dag voldoende middelen om KCC te bereiken.  ;)

(Wat een gemene en valse opmerking is dit van mij he? Sorry hoor Jez, maar ik MOEST het gewoon even doen. Je vroeg erom)! HAHAHA

 ;D ;D ;) ;)
#122 - 07-07-2005, 01:59 uur

Icecold699

Mijn hoop op het ontvangen van een brief wordt steeds minder, zeker nadat ik easy visa een email heb gestuurd of er bij hun iets bekend was voor NL voor Nederland.

Dit is het antwoord wat men mij stuurde:

Dear Andre,

I am uncertain why the numbers for Europe are so low this year.  I don’t think these numbers are uncommonly low this year but I would suggest that it is because of the large number of applicants but I am uncertain.

As for notifications for the Netherlands, I believe that since we have not received anymore notifications over the last month, that all winners for DV-2006 have been announced.  Rarely, they send notifications this late, but usually by this time all notifications have been sent and now winners are entering the process after stage.

I would suggest that if you have not been selected by now, you more likely than not were not selected in DV-2006.  I am sorry.  :'( :'(

Ik kan hier weinig anders van maken dat ik dit jaar niet zal gaan winnen. Dan maar de DV-2007 !!

#123 - 08-07-2005, 07:29 uur

Dusza

En dan doe ik ook mee! Maar we zijn geen echt concurrenten, want ik ben Belgische.
In ieder geval wordt het groepje hier dan weer wat groter!  8)
#124 - 08-07-2005, 07:36 uur

edkaas

Mmmm, zou klote zijn als het zo was.  :'( Ik heb nog steeds een beetje hoop, maar die loopt voor mij eind Juli af. Dan verwacht ik helemaal niets meer te ontvangen. En dan weer opnieuw proberen..  :(

We komen er wel hoor, nog even geduld..  ;D ;D ;D
#125 - 08-07-2005, 09:38 uur
We love the U.S.A

Icecold699

Mmmm, zou klote zijn als het zo was.  :'( Ik heb nog steeds een beetje hoop, maar die loopt voor mij eind Juli af. Dan verwacht ik helemaal niets meer te ontvangen. En dan weer opnieuw proberen..  :(

We komen er wel hoor, nog even geduld..  ;D ;D ;D

Ik heb al 3 jaar geduld!!
#126 - 08-07-2005, 10:52 uur

Chiefram

Je moet het ook van de positieve kant zien: Zo lang niemand hier de DV2006 gewonnen heeft, blijft iedereen hier komen en wordt dit forum goed bezocht.

Vaak verdwijnen mensen nadat ze de papieren rompslomp hebben afgehandeld en door de eind selektie zijn gekomen.

Als iedereen zou winnen, dan was het zo leeg hier...

;-)
#127 - 08-07-2005, 16:41 uur

edkaas

Wij ook, dus het zou wel lekker zijn als het nu zou uitkomen.
Maar je ziet als mensen als Chiefram dat het wel mogelijk is,
dus gewoon blijven volhouden. De aanhouder wint.
Als het dus niet anders kan dan stellen we ons vertrek
gewoon een jaartje uit.
#128 - 08-07-2005, 16:52 uur
We love the U.S.A

FreezeM

Het onderwerp van dit draadje is nog steed "De eerste brieven zijn zo te zien de deur uit... "
Maarrrrr... zijn de laatste brieven al de deur uit?
Zie hier: http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=24;action=display;threadid=1790
#129 - 08-07-2005, 16:58 uur

edkaas

Zo zie je maar weer de berichten verschillen nogal.
Ik hoop dat de laatste gelijk heeft, en dat ze tot eind van de maand de brieven versturen. Ik ga uit van de ervaringen van de leden van dit forum, iemand(ik weet niet meer wie) heeft eens op 15 juli een brief mogen ontvangen. Dus ik houd er rekening mee tot eind juli bericht te krijgen.

Gisteren weer een grote envelop op de mat, dit keer van de autodealer >:(
Elke keer toch weer ff stil als je hem ziet liggen hoor.  ;D
#130 - 09-07-2005, 09:35 uur
We love the U.S.A

Salis

Op het eskimoforum stond op 5 juli iemand die een NL had gekregen in de VS (het was een Afrikaan) met als poststempel '30 juni'. DUS: als ze er al zo lang overdoen om in de VS afgeleverd te worden (er zat wel een 4th of July tussen), dan heb ik er nog vertrouwen in dat enkele brieven onderweg zijn naar Nederland... (en Belgie, want ik woon als Nederlandse in Belgie), en dan vooral naar de forumleden!!
#131 - 09-07-2005, 10:26 uur
I love New England, it's wicked awesome.

edkaas

Kijk er is weer hoop!!  ;D
#132 - 09-07-2005, 17:51 uur
We love the U.S.A

Pieter79

Kijk er is weer hoop!!  ;D

Nog max. 2 weken......
#133 - 09-07-2005, 18:48 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jez

Ik zou niet weten hoe je die moet bereiken  ??? ??? ???

Jez... Dat kan per telefoon, per email, per gewone post (briefvorm), etc... Er zijn vandaag de dag voldoende middelen om KCC te bereiken.  ;)

(Wat een gemene en valse opmerking is dit van mij he? Sorry hoor Jez, maar ik MOEST het gewoon even doen. Je vroeg erom)! HAHAHA

 ;D ;D ;) ;)


 ;D ;D ;D ;D ;D

Je hebt gelijk, Cheif!! LOL
Maar als je geen tel.nr./emailadres/postadres/webadres  hebt, is zelfs de huidige technologie nog te moeilijk voor mij  ;)
#134 - 13-07-2005, 23:26 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15