Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Deelnemers DV2011

Discussie gestart

ejb

Op een ander forum las ik dat iemand deKCC heeft gebeld (2 keer en beide keren een andere medewerker om te kijken of ze beiden hetzelfde antwoord gaven) en beide medewerkers zeiden dat ze begin deze maand beginnen met het versturen van de Notification Letters. Het gaat dus weer spannend worden!
#16 - 01-04-2010, 09:03 uur



Yessica

Ik laat gelijk mijn brievenbus inzegenen!!
#17 - 01-04-2010, 09:29 uur



ejb

 ;D wie weet helpt het  ;)
#18 - 01-04-2010, 09:55 uur



loesderksvandeven

Hey allemaal,
Had al ergens anders gepost of er niks over de loterij van 2011 bekend was, maarrrrr ik ben weer te snel geweest want ik zie dat hier mensen zijn die ook mee hebben gedaan! Had bij een ander topic al een vraag geplaatst, maar die hoort waarschijnlijk eerder hier thuis dus ik ga het gewoon nog een keer doen:
Ik heb me ingeschreven voor de loterij van 2011 en ik zie (ok, dat zie ik al heel lang ) dat je in july 2010 de site kunt checken. Even voor de zekerheid: daar kun je vinden of je geselecteerd bent, toch?  Ik ben een tijdje terug uit mijn studentenhuis verhuisd en ik vraag me ook af of die witte envelop uit Kentucky de weg naar mijn nieuwe huis wel kan vinden... Iemand enig idee wat ik hier mee moet (behalve mijn bierdrinkende-exhuisgenoten en huisbaas inschakelen)?
Heeft nog niemand van jullie trouwens wat gehoord? Pff, ik vind het maar spannend zeg (hoewel het niet spannend hoeft te zijn, want ik moet er niet vanuit gaan dat ik die brief ga krijgen).
Groetjes,
Loes
#19 - 08-05-2010, 12:59 uur

MissFluffy

Er zijn op een andere forum al 2 mensen die hun hebben aangemeld dat ze afgelopen week die envelope hebben ontvangen .Twee Nederlanders en de envelope is nu bruin/mosterkleurtje achtig en kleiner van formaat .Om maar aan te geven dat een grote witte envelope niet meer is  ;)
In Juli kan je inderdaad checken of je vermeld staat op hunne site .
#20 - 08-05-2010, 13:16 uur

Yessica

Ik zit zoals ieder jaar weer vol verwachting bij de brievenbus. Maar tot op heden nog niets ontvangen van het vernoemen waard was...  :(
#21 - 08-05-2010, 18:11 uur



Johan

Keep your fingers crossed!

Ik leef mee met jullie allemaal want weet zelf hoe spannend ik het altijd heb gevonden.
#22 - 08-05-2010, 18:58 uur

MissFluffy

Ik zit zoals ieder jaar weer vol verwachting bij de brievenbus. Maar tot op heden nog niets ontvangen van het vernoemen waard was...  :(

 :(  Hier net van't zelfde ,lijkt soms wel iets onmogelijk maar als ik dan lees dat uiteindelijk toch iemand hem aankrijgt ,die op zijn beurt ook al jaren meedoet ...dan geeft het toch nog ergens hoop he  ;) .
Ik zal voor je meeduimen  :afro:
#23 - 08-05-2010, 19:04 uur

loesderksvandeven

Ja, het lijkt inderdaad onmogelijk... En toch vind ik, ondanks dat er in verhouding zo weinig greencards zijn, je nog best wel een aantal mensen 'hoort' die er een hebben. We houden hoop dus! Ik baal trouwens wel dat ik niet voor mijn brievenbus kan gaan zitten maar tot july moet wachten om te weten of ik nog een kans maak  :-\
#24 - 09-05-2010, 00:17 uur

kraaltje

is het wereldwijd dat mensen die enveloppe in mei/juni/juli krijgen of is dat per land verschillend?
#25 - 10-05-2010, 21:16 uur





Johan

is het wereldwijd dat mensen die enveloppe in mei/juni/juli krijgen of is dat per land verschillend?

Brieven worden per groep landen verzonden! Europese landen worden tegelijk verzonden, etc.
#26 - 11-05-2010, 13:28 uur

r

BRIEF ONTVANGEN!!

Vriendin heeft brief ontvangen vandaag, super excited!!
#27 - 11-05-2010, 23:33 uur

r

..dit is trouwens de 2de keer dat we meedoen. We hebben een case nummer van rond de 10.000, is hieruit iets op te maken?
#28 - 12-05-2010, 00:18 uur

Johan

..dit is trouwens de 2de keer dat we meedoen. We hebben een case nummer van rond de 10.000, is hieruit iets op te maken?

Om te beginnen GEFELICITEERD    :D :D :D :D

En ja uit je case number is zeker iets op te maken! Met een dergelijk laag case nummer ben jij  gegarandeerd van een uitnodiging voor een gesprek op het consulaat. Kortom zorg dat je goed en accuraat je vervolg correspondentie invult. Mocht je hulp nodig hebben geef maar een gil, ik heb het allemaal al mogen meemaken dus weet wat voor spannende tijden dit kunnen zijn. Realiseer je overigens nu je bent uitgekozen voor verdere deelname aan de loterij, dat de kosten nu pas gaan komen. Voor het in orde maken van vertalingen, medische onderzoeken, onvoorziene kosten, visumkosten, etc. Daarnaast dien je rekening te houden met een eigen vermogen om, mocht je er helemaal doorheen rollen, jezelf in ieder geval de eerste maanden in Amerika te kunnen bedruipen.
#29 - 12-05-2010, 04:25 uur

Wop

BRIEF ONTVANGEN!!

Vriendin heeft brief ontvangen vandaag, super excited!!

Gefeliciteerd! je bent de eerste melder hier op het forum. Bovendien een laag case nummer!
#30 - 12-05-2010, 11:29 uur

leden:

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15