Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Dreams do come true!!!!

Discussie gestart

dreams

Moet het even kwijt...... Ik heb een baan in amerika!!!  8)  Mijn droom gaat eindelijk werkelijkheid worden en nog wel op de meest gunstige manier denkbaar.... ik ga op de nederlandse ambassade werken in Washington D.C. en wel op een uitzend basis dat houdt in dat ik er ZEER  riant voor word betaald en de huisvesting wordt door de baas betaald. Ik moet alleen zelf een woning gaan zoeken maar ik voorzie daarin geen probleem.... de woning die ik mag uitzoeken op kosten van de baas mag rond de 2400 dollar per maand gaan kosten dus daar moet een leuk stulpje voor te vinden zijn  ;D
In over 3 weken vertrek ik voor een week of 2 om e.e.a. daar te regelen en om de functie overdracht te doen plaats vinden en dan kom ik nog even terug om mijn spullen te laten verschepen en daarna kan het feest beginnen.... lol
Ben echt ontzettend blij.... na een jaar lang druk solliciteren en kansen afwachten gaat het dan toch eindelijk gebeuren.
#1 - 11-05-2006, 20:16 uur

Amsterican

Moet het even kwijt...... Ik heb een baan in amerika!!!  8)  Mijn droom gaat eindelijk werkelijkheid worden en nog wel op de meest gunstige manier denkbaar.... ik ga op de nederlandse ambassade werken in Washington D.C. en wel op een uitzend basis dat houdt in dat ik er ZEER  riant voor word betaald en de huisvesting wordt door de baas betaald. Ik moet alleen zelf een woning gaan zoeken maar ik voorzie daarin geen probleem.... de woning die ik mag uitzoeken op kosten van de baas mag rond de 2400 dollar per maand gaan kosten dus daar moet een leuk stulpje voor te vinden zijn  ;D
In over 3 weken vertrek ik voor een week of 2 om e.e.a. daar te regelen en om de functie overdracht te doen plaats vinden en dan kom ik nog even terug om mijn spullen te laten verschepen en daarna kan het feest beginnen.... lol
Ben echt ontzettend blij.... na een jaar lang druk solliciteren en kansen afwachten gaat het dan toch eindelijk gebeuren.

Georgetown;Dupont Circle, zal je leuke apartments kunnen vinden!!!  Georgetown is very cool!!!
#2 - 11-05-2006, 20:22 uur

Lena

Wow! Denk dat dat inderdaad een droom van velen onder ons is! Proficiat met de nieuwe baan en geniet ervan!  2006-01
#3 - 11-05-2006, 20:50 uur



Jez

Geweldig zeg! Nichtlief in Fairfax heeft haar woning te koop staan; misschien wil ze het ook wel verhuren.........
#4 - 11-05-2006, 22:02 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

hollandranch

Mooi nieuws, misschien dat wij over een paar maanden een dergelijk bericht kunnen plaatsen, veel succes in Washington  2006-05
#5 - 11-05-2006, 22:11 uur

Dusza

Ik ben heel erg blij voor je! Super!!!! Hou ons op de hoogte van hoe alles verloopt hé!
#6 - 11-05-2006, 23:02 uur

FreezeM

Wow! Gefeliciteerd!!!! Dat is inderdaad 'a dream come true' !
Mag ik vragen wat je bij de ambassade gaat doen?
#7 - 12-05-2006, 06:09 uur

Gian

VAN HARTE GEFELICITEERD ...

Jij hebt nu waar wij allen van dromen en hopen dat het gaat uitkomen :)

Voor 2400 dollar kan je zeker wel een leuk onderkomen vinden waar je kan
vertoeven, gaaf hoor.
#8 - 12-05-2006, 09:53 uur

Wop

Wow, fijn voor je !!

Voor dat bedrag ( 2400) kan je je eigen hotel kamertje wil huren volgens mij  ;)
#9 - 12-05-2006, 10:16 uur

Kasj

wow, gefeliciteerd zeg.

Het gaat goed op het forum met mensen die naar Amerika mogen.
Nu nog een paar winnaars in de DV2007 en het feest is compleet.
 ;D ;D
#10 - 12-05-2006, 10:17 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

petratimmer

He gefeliciteerd, Super hoor!!!
gr Petra
#11 - 12-05-2006, 11:01 uur

dreams

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties en natuurlijk ook de tips !!!   :)

Ik ben werkzaam voor defensie en ik ga op de ambassade werken maar blijf indienst van defensie en daar zal ik een administratieve functie gaan vervullen..... het geen wel een verandering is ten opzichte van mijn huidige functie want ik bekleed nu nl een management positie. Maar goed je hoort mij niet klagen lol

Ik hoop dat voor de anderen hier die nog niet hun droom in vervullen hebben zien gaan dat dit snel zal gebeuren.  :)

Er komt voor mij nu een drukke tijd aan want ik word op 5 juni al verwacht in D.C. en zal tot het visum is geregeld middels dienst reizen heen en weer pendelen.
#12 - 12-05-2006, 13:51 uur

androb

Wat ontzettend gaaf zeg!!! GEFELICITEERD!!!!!!
Andrea
#13 - 12-05-2006, 15:23 uur

visuar

Gefeliciteerd!
#14 - 14-05-2006, 23:18 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

dreams

Geweldig zeg! Nichtlief in Fairfax heeft haar woning te koop staan; misschien wil ze het ook wel verhuren.........

Hey allemaal ben inmiddels 2 maanden verder en heb eerst wat heen en weer gevlogen maar ben sinds 26 juni op mijn visum hier in de states.... en het bevalt prima allemaal.
Heb een auto gekocht en de verzekering 300/300/300 kost mij 780 dollar per 6 maanden dus dat valt mij ook reuze mee. Ben alleen nog aan het zoeken naar een geschikte woning.... Jez je had het over je nicht die haar woning te koop heeft staan is dat nog zo of heeft ze hem inmiddels al verkocht/verhuurd? Zoniet zou ik er graag wat meer over willen weten. Ik heb mij al zover georienteerd dat ik heb besloten om mij te vestigen in fairfax county va.... deze omgeving is echt ideaal.
Voor het eerst 4th of july hier meegemaakt.... (vorig jaar moest ik helaas op 4 juli terug vliegen naar nl) en dat was echt super leuk.

Groetjes vanuit D.C. area :)
#15 - 07-07-2006, 18:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15