Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV-2006 lotery

Discussie gestart

Poison ArroW

Hey, wat zijn de eisen om mee te doen aan de lotery? en waarom moet je een foto sturen ofzo? En wie hebben d'r al meegedaan aan die lotery en wat hebben jullie eraan gedaan...

bedankt
#1 - 19-11-2004, 18:25 uur

heivalido

Ik kan alleen maar zeggen, neem eens uitgebereid de tijd om dit Forum door te lezen. Er wordt nameleijk in diverse topics uitgebereid geschreven over deelnames aan de eerdere DV-2004 en DV-2005 en ook over nieuwe deelnemers aan de DV-2006.
#2 - 20-11-2004, 13:30 uur

xerxesc

Hey, wat zijn de eisen om mee te doen aan de lotery? en waarom moet je een foto sturen ofzo? En wie hebben d'r al meegedaan aan die lotery en wat hebben jullie eraan gedaan...

bedankt

je moet een foto sturen omdat dat de regels zijn, lees, zoals Heivalido zegt, de rest van de reacties en dan zijn al je vragen beantwoord.
#3 - 21-11-2004, 06:11 uur

Poison ArroW

hey, ja bedankt ik snap het nu al  :P kga misschien volgend jaar jaar studeren daarzo en dan krijg ik zo een speciale visum ervoor...dus kan toch altijd nog andere visum krijgen als ik er wil gaan werken of stage krijg en daar ga werken? neem ik aan?
#4 - 21-11-2004, 17:40 uur
« Laatst bewerkt op: 21-11-2004, 17:51 uur door Poison ArroW »

heivalido

Het krijgen van een Visum is niet zo eenvoudig. Kijk eens op de website van het Consulaat voor informatie over immigrant or non immigrant visa's.

De link is; http://www.usemb.nl/main.htm

Succes.  :D
#5 - 21-11-2004, 20:17 uur

ejb

Goed nieuws met betrekking tot de DV-2006! Dit jaar hebben zich in totaal 6,3 miljoen mensen ingeschreven, tegenover 9,5 miljoen vorig jaar (die voldeden) en 7,3 miljoen voor de DV-2004. Wel weinig afvallers dit jaar (zie voor de officiële berichtgeving onderstaande link)

http://www.state.gov/r/pa/prs/ps/2005/42131.htm

Als zich naar rato ook minder Nederlanders hebben ingeschreven worden de kansen voor 'ons' (diegenen die op dit forum meedoen aan de DV-2006  ;)) groter, dus dat zou natuurlijk heeeel gunstig zijn (dan wordt het misschien toch geen Australië, Nieuw Zeeland, Canada of ... Noorwegen  ;D ;D). Het blijft natuurlijk afwachten, maar dit soort data doen een mens toch wel weer goed  ;)!
#6 - 22-02-2005, 01:02 uur
« Laatst bewerkt op: 22-02-2005, 01:08 uur door ejb »



Margo Wening

Thank you ejb !!! Just what I needed to read...

We waren gisteravond "ons mogelijke nieuwe leven in the States" aan het inrichten, je weet wel, gewoon een eind er op los fantaseren, maar hubbie was pessimistisch over onze kansen. Nu kan ik weer een beetje positiever denken  ;D
#7 - 22-02-2005, 09:34 uur

ejb

Thank you ejb !!! Just what I needed to read...

We waren gisteravond "ons mogelijke nieuwe leven in the States" aan het inrichten, je weet wel, gewoon een eind er op los fantaseren, maar hubbie was pessimistisch over onze kansen. Nu kan ik weer een beetje positiever denken  ;D
Als het forum überaupt een beeld geeft van hoe je kansen in Nederland zijn, dan zijn die lang niet slecht (zie de poll DV Lottery)  ;) ;D
En  nu inderdaad maar blijven duimen, wij willen ook zooooo graag weg....
#8 - 22-02-2005, 09:44 uur



visuar

Zooo, dat is nog eens goed nieuws! Dat is een daling van 33% van
mensen die zich hebben ingeschreven (2e termijn Bush?)... Dat is
zeker beter nieuws voor ons.

De kans op een greencard is dan echter 0,8% indien we even niet
de verdeling van de greencards over de regios, de gunstige kans voor
nederlanders en de mensen die alsnog afvallen mee nemen...
#9 - 22-02-2005, 10:12 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

heivalido

Thank you ejb !!! Just what I needed to read...

We waren gisteravond "ons mogelijke nieuwe leven in the States" aan het inrichten, je weet wel, gewoon een eind er op los fantaseren, maar hubbie was pessimistisch over onze kansen. Nu kan ik weer een beetje positiever denken  ;D

Heerlijk is dat he, dat er op los fantaseren, dat doen wij ook heeeel vaak.
#10 - 24-02-2005, 22:21 uur

ejb

Thank you ejb !!! Just what I needed to read...

We waren gisteravond "ons mogelijke nieuwe leven in the States" aan het inrichten, je weet wel, gewoon een eind er op los fantaseren, maar hubbie was pessimistisch over onze kansen. Nu kan ik weer een beetje positiever denken  ;D


Heerlijk is dat he, dat er op los fantaseren, dat doen wij ook heeeel vaak.
Ja, maar jullie fantasie wordt binnenkort werkelijkheid, zucht  :-[, nee hoor, ik gun het jullie van harte, nog even fantaseren en dan... ;)
#11 - 24-02-2005, 22:45 uur
« Laatst bewerkt op: 24-02-2005, 23:47 uur door ejb »



Margo Wening

... nog even en dan wordt jullie fantasie werkelijkheid *jaloerse blik* maar het is jullie van harte gegund  ;D
#12 - 27-02-2005, 23:06 uur

edkaas

Nieuw!
Wel weinig afvallers dit jaar (zie voor de officiële berichtgeving onderstaande link)

http://www.state.gov/r/pa/prs/ps/2005/42131.htm


Superlink!! nu weet ik gelijk wanneer we antwoord kunnen verwachten!!!

Enne succes allemaal, wie weet hebben we dit jaar allemaal mazzel.
#13 - 04-03-2005, 09:23 uur
« Laatst bewerkt op: 04-03-2005, 09:24 uur door edkaas »
We love the U.S.A

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15