Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV-2007?! Wanneer??

Discussie gestart

Leviathan

Hallo iedereen...deze newbie wil graag weten wanneer een nieuwe ronde voor de Green Card lottery begint? Die van 2007? Of heb ik het helemaal mis en komt deze niet? ???

Was net te laat  :'( met inschrijven dus wil de volgende ronde wel meedoen!!
#1 - 07-01-2005, 22:10 uur

Jez

Volgens mij is het nog niet bekend of er een DV-2007 komt, maar op sommige websites wordt er alwel over gesproken. Echter, op de officiele site nog niet. Inschrijvingen zijn aan het einde van het jaar; november tot januari. Ik denk dat je het beste over een paar maanden  kunt checken.
#2 - 07-01-2005, 22:31 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Leviathan

Volgens mij is het nog niet bekend of er een DV-2007 komt, maar op sommige websites wordt er alwel over gesproken. Echter, op de officiele site nog niet. Inschrijvingen zijn aan het einde van het jaar; november tot januari. Ik denk dat je het beste over een paar maanden  kunt checken.

bedankt! zal zelf ook ff speuren naar info over DV-2007, maar het lijkt mij sterk dat ze het in een keer niet meer zullen doen. tenzijn dhr. Bush zich ermee bemoeit en alles omgooit!  >:(
#3 - 07-01-2005, 22:31 uur

xerxesc

Volgens mij is het nog niet bekend of er een DV-2007 komt, maar op sommige websites wordt er alwel over gesproken. Echter, op de officiele site nog niet. Inschrijvingen zijn aan het einde van het jaar; november tot januari. Ik denk dat je het beste over een paar maanden  kunt checken.

bedankt! zal zelf ook ff speuren naar info over DV-2007, maar het lijkt mij sterk dat ze het in een keer niet meer zullen doen. tenzijn dhr. Bush zich ermee bemoeit en alles omgooit!  >:(

Er zal geen officiele info over DV-2007 zijn op de web tot en met August/October 2005.  

Bush is niet tegen de DV loterij; er zijn wel Republikeinse Senatoren (Virginia) en House representatives die de loterij willen beeindigen.

#4 - 08-01-2005, 00:29 uur

Chiefram

Bush is inderdaad helemaal niet tegen de DV Lottery. Ik hoor wel vaker dat dat gezegd wordt, maar dat is onzin. Sterker nog, het is juist vader Bush die de DV Lottery heeft ingevoerd om mensen zoals ons (die naar Amerika willen emigreren) een kans te geven hun droom waar te kunnen maken. Met name voor de mensen die geen andere mogelijkheid hebben om het land binnen te komen.

#5 - 08-01-2005, 02:10 uur

visuar

Dat is inderdaad erg jammer, volgens mij had je nog net op tijd kunnen zijn, aangezien je het bericht poste op de laatste dag van DV-2006. Maar als je naar het verleden kijkt dan wijst alles erop dat DV-2007 zo rond november 2005 zal starten.

Succes!
#6 - 08-01-2005, 12:39 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

Ik denk ook niet dat ze de DV Lottery zullen staken hoor. Die 2007 versie (haha) komt heus wel, evenals de jaren die erna komen...

Wees maar niet bang!  ;)
#7 - 08-01-2005, 16:48 uur

chi

Hallo allemaal,


Bij deze wil ik jullie informeren dat de Amerikaanse overheid DV-2007 heeft bevestigd.

Er volgt net zoals voorgaande jaren meer informatie zodra de winnaars van DV-2006 bekend zijn gemaakt.

De inschrijvingsperiode zal waarschijnlijk weer rond november/december zijn. Websites als Easy Visa USA bieden mensen de mogelijkheid om al eerder een aanvraag in te dienen.

groet,

Chi
#8 - 01-02-2005, 14:35 uur

ejb

Hallo allemaal,


Bij deze wil ik jullie informeren dat de Amerikaanse overheid DV-2007 heeft bevestigd.

Er volgt net zoals voorgaande jaren meer informatie zodra de winnaars van DV-2006 bekend zijn gemaakt.

De inschrijvingsperiode zal waarschijnlijk weer rond november/december zijn. Websites als Easy Visa USA bieden mensen de mogelijkheid om al eerder een aanvraag in te dienen.

groet,

Chi
Kijk, dat is nou goed nieuws voor degenen die te laat waren voor de DV 2006. En natuurlijk voor degenen die onverhoopt  ;) toch de DV2006 niet mochten winnen, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit  ;D
#9 - 01-02-2005, 18:26 uur



heivalido

gelukkig, het zou toch jammer zijn voor al die mensen met dezelfde droom als de meeste hier op het forum, dat ze geen lottery meer zouden hebben. Dus alle deelnemers aan zowel 2006 als 2007 en daaropvolgend. Good Luck
#10 - 06-02-2005, 23:24 uur

roonlimburg

Hallo allemaal,


Bij deze wil ik jullie informeren dat de Amerikaanse overheid DV-2007 heeft bevestigd.

Er volgt net zoals voorgaande jaren meer informatie zodra de winnaars van DV-2006 bekend zijn gemaakt.

De inschrijvingsperiode zal waarschijnlijk weer rond november/december zijn. Websites als Easy Visa USA bieden mensen de mogelijkheid om al eerder een aanvraag in te dienen.

groet,

Chi

Dat klopt niet helemaal, de aanvraag wordt niet eerder ingediend, ook Easy Visa USA en collega's zijn afhankelijk van de officiele registratie periode.
Ik neem aan dat je bedoelt dat geinteresseerden hun gegevens al aan jullie door kunnen geven voor de officiele registratie periode en dat de aanvraag dan door jullie wordt verstuurd tijdens de officiele registratie periode.
#11 - 08-02-2005, 14:28 uur

Pieter79

Ik heb gelukkig nog mee kunnen doen met de DV-2006. Als ik me niet vergis kon je je inschrijven in november en december 2004!
#12 - 08-02-2005, 15:12 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

visuar

De datum voor DV-2006 was 7 november 2004 t/m 7 januari 2005
#13 - 08-02-2005, 19:38 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

BlaZeR

mja tegen dat ik zal mee kunnen doen
Aan mijn ouders moet ik het niet vragen ze zouden het toch niet doen ze zouden mij te veel missen lol. als ik het win natuurlijk ;)
En moet ergens een visa zien te versieren iemand?
#14 - 10-02-2005, 18:01 uur

visuar

Zie mijn antwoord in je ander draadje. Mijn ouders (voornamelijk moeder) gaat het absoluut niet leuk vinden als ik weg ga. Maar ik moet wel een goed genoege baan kunnen krijgen dat ik 2x per jaar naar Nederland kan vliegen. Als ze dan af en toe op vakantie eens mijn kant opkomen moet het mogelijk zijn.

Gelukkig hebben we tegenwoordig e-mail, webcams & telefoneren via het internet. Ik denk dat dit het allemaal een stuk makkelijker maakt! Kun je elkaar tenminste lang spreken en ook nog zien. En allemaal snel ook nog (in plaats van weken wacht op post)
#15 - 10-02-2005, 20:35 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15