Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV 2007: de eerste Notification Letters zijn NOG NIET ontvangen!

Discussie gestart

Dusza

Zal ik lekker effe alle deelnemers aan de DV 2007 zenuwachtig beginnen maken?  ::)

Blijkbaar zijn er al mensen die de eerste Notification Letter (NL) ontvangen hebben!!!!
Zie het bericht op het Eskimo-forum http://www.eskimo.com/~parents/webpre//dv/messages/index.html
Kijk op 17/03/2006 naar het bericht "DV 2007 NL recieved". Het is een Afrikaan die in de VS woont...
Spannend hé!!!
#1 - 18-03-2006, 14:35 uur
« Laatst bewerkt op: 04-04-2006, 23:41 uur door Dusza »

MiamiHeat

Het schijnt een valse melding te zijn.................
#2 - 18-03-2006, 16:33 uur

Dusza

Oh, dat wist ik niet. Hoe ben jij dat te weten gekomen?
#3 - 18-03-2006, 17:18 uur

Chiefram

Ik kan het niet bewijzen, maar dit lijkt mij ook sterk. Zo vroeg (het is half maart) zijn er nog nooit brieven van KCC de deur uitgegaan. Lijkt mij ook een vals lekker makertje...

Maar het komt wel steeds dichterbij! Wat zou het super zijn als er toch MINIMAAL 1 persoon hier echt de brief ontvangt. Liever heel veel meer dan 1 persoon.
#4 - 18-03-2006, 17:52 uur

FreezeM

Vorig jaar waren er ook al meldingen in maart dacht ik. Maar je weet nooit zeker of het wel echt is natuurlijk.
#5 - 18-03-2006, 18:07 uur

MiamiHeat

Oh, dat wist ik niet. Hoe ben jij dat te weten gekomen?


Lees alle reacties maar eens op die site...........schijnt ieder jaar te gebeuren dat er valse meldingen komen op de mensen op stang te jagen
#6 - 18-03-2006, 18:26 uur

Pieter79

Stel dat het toch waar is......... :o

Trouwens Martin, wanneer kreeg jij je brief?
#7 - 18-03-2006, 19:06 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Chiefram

KCC heeft onze brief eerst doorgestuurd naar het buro dat onze aanvraag had ingediend. Dat buro heeft ons op 14 juni een e-mail gestuurd met de mededeling dat KCC ons had geselekteerd en de vraag gesteld op welke manier zij deze originele brief naar ons adres mochten sturen.

Dus op 14 juni kregen we officieel te horen dat we erbij zaten en ongeveer een week later viel de echte brief op de mat vanuit Amerika.

#8 - 18-03-2006, 20:07 uur

Yessica

[Lees alle reacties maar eens op die site...........schijnt ieder jaar te gebeuren dat er valse meldingen komen op de mensen op stang te jagen

Dat is dan gelukt! Ik kreeg het helemaal koud toen ik net de topic las....
#9 - 19-03-2006, 16:19 uur



visuar

#10 - 19-03-2006, 18:35 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

Ondanks ik (natuurlijk) NIET mee heb gedaan aan de DV2007 (ik heb de Green Card al) voel ik toch weer de spanning opkomen, alsof wij ook meegdaan zouden hebben!!!

Ik wil zo graag dat er nu eens forumleden een brief van KCC ontvangen, om hun spanning en ervaring ook te mogen meemaken. Het is zo'n lekker gevoel, dat gehele traject en dat de kans er in zit dat je hele leven omgegooid gaat worden.
#11 - 19-03-2006, 19:08 uur

Dusza

Ik wil zo graag dat er nu eens forumleden een brief van KCC ontvangen, om hun spanning en ervaring ook te mogen meemaken.

IK stel me onmiddellijk kandidaat om heel dat werkelijk vreselijke, tergende, zenuwslopende, afschuwelijk spannende proces mee te maken.   2006-10Vind je dat niet geweldig dat ik mij daar voor opoffer, zodat jij het ook nog eens mee kan beleven?
#12 - 19-03-2006, 19:14 uur

Chiefram

Haha, ja dat vind ik geweldig!!!  ;D

Ik weet zelf uit ervaring dat het een heel slopend en onzeker jaar gaat worden, als de eerste brief van KCC op je deurmat valt. Zelfs dan is nog niets helemaal zeker. De spanning, onzekerheid, het niet (meer) kunnen plannen/werken/bouwen aan welke toekomst dan ook gaat je echt niet in de koude kleren zitten!!! Je zult ineens ervaren hoe vaak je onbewust wel niet met het plannen van de toekomst bezig bent. Dit ervaar je allemaal in een klein jaartje... maar daar kom je nog wel achter dan.

En dan ineens is er misschien wel de mogelijkheid om ALLES achter je op te geven wat je hebt opgebouwd en een totaal nieuw en ander leven op te bouwen dan je gewend bent. Zonder je beste vrienden en familie om je heen... helemaal alleen in dat ongelooflijk grote land.

Maar het is het waard! Ondanks dat je in het begin tegen heel erg veel (met name burokratische) muren aan loopt in Amerika.

Succes allemaal straks!  :D ;) 8) :)
#13 - 19-03-2006, 20:11 uur

visuar

Bij deze offer ik me ook graag op :D 2006-01
#14 - 19-03-2006, 20:45 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Dusza

De spanning, onzekerheid, het niet (meer) kunnen plannen/werken/bouwen aan welke toekomst dan ook gaat je echt niet in de koude kleren zitten!!! Je zult ineens ervaren hoe vaak je onbewust wel niet met het plannen van de toekomst bezig bent.

Niet vergeten dat ik dat ook NU al een jaar ervaar: begin 2005 werd de knoop doorgehakt: we gaan naar Amerika (uitzending via werkgever).
We hebben toen gedacht dat we tegen de grote vakantie 2005 wel weg zouden zijn, maar toen werd het eind 2005.
Eind 2005 werd april 2006.
En april 2006 is ondertussen "waarschijnlijk 2de helft 2006" geworden, met als dooddoener "ten laatste tegen midden 2007".   ny-angry

Ik ben dus wat verhuisstress betreft al aardig 'gerodeerd'!!!
En sinds een jaar ondertussen al weet ik wat het is om niet teveel 'toekomst' meer te kunnen plannen. Ik ben niet terug aan 't werk gegaan "want het was toch niet de moeite, die paar maandjes". Wel, ik had gedurende een jaar al lekker wat centen kunnen verdienen! (nou ja, ik heb ondertussen heel veel supertijd kunnen doorbrengen met onze zoon en de hond én m'n man, en dat is ook wel heel erg veel waard, maar je hebt toch wel momenten dat het werkelijk "klote" is dat je zo tussen twee fases in je leven hangt te zweven.
#15 - 19-03-2006, 21:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15