Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV 2007: de eerste Notification Letters zijn NOG NIET ontvangen!

Discussie gestart

Chiefram

Volgens mij hebben ze best wel begrip voor je situatie en zou verzetten geen enkel probleem moeten zijn. Alleen verzetten naar een andere maand kan absoluut niet, omdat je gereserveerde visa voor die maand toch echt teruggegeven moet worden aan KCC, welke op hun beurt deze weer aan een andere Europese 'winnaar' kunnen geven.
#46 - 22-03-2006, 19:09 uur

ejb

Chief, bedankt voor de geruststelling, naar een andere maand lijkt me zeker niet nodig, ik hoop 'de klus' toch in één of twee daagjes te klaren  ;D. Nu maar hopen dat we een NL krijgen en het 'probleem' zich überhaupt ook voor kan doen  ;).
#47 - 22-03-2006, 20:11 uur



Chiefram

Ja, dan zijn de problemen wel lekker, hahahaha...

Succes, ik gun het jullie !!!  ;)
#48 - 22-03-2006, 20:13 uur

ejb

Thanks!![/b][/i]
#49 - 22-03-2006, 20:23 uur



schorpioenvrouw

Volgens een "winnaar" zijn de eerste brieven toch echt de deur uit. Dit zou bevestigd zijn door KCC.
Dit is te lezen op eskimo site.

Zie onderstaande link

http://www.eskimo.com/~parents/cgi-bin/readpost.cgi?post=70140
#50 - 23-03-2006, 09:06 uur

ejb

Volgens een "winnaar" zijn de eerste brieven toch echt de deur uit. Dit zou bevestigd zijn door KCC.
Dit is te lezen op eskimo site.

Zie onderstaande link

http://www.eskimo.com/~parents/cgi-bin/readpost.cgi?post=70140

Vorig jaar waren er ook allerlei van dit soort meldingen. Ik geloof het pas als de site van KCC zegt dat de eerste brieven de deur uit zijn, probleem is alleen dat ik op de één of andere manier nooit dat soort info op die site weet te vinden. Wel weet ik dat er vorig jaar op de site ook melding van werd gemaakt dat ze waren begonnen met het uitsturen van de brieven en toen heeft iemand van het forum de link hier geplaatst (op dat laatste hoop ik nu dus weer  ;)
#51 - 23-03-2006, 09:54 uur



Kasj

of het nou fake is of niet, spannend is het nu ineens toch weer geworden.
dit blijft nu dus nog een paar maanden minimaal duren en hopelijk krijgen wij ook een mooie envelop van KCC..
uiteraard gun ik het verder hier iedereen ook.... 2006-01
#52 - 30-03-2006, 17:19 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

ejb

of het nou fake is of niet, spannend is het nu ineens toch weer geworden.
dit blijft nu dus nog een paar maanden minimaal duren en hopelijk krijgen wij ook een mooie envelop van KCC..
uiteraard gun ik het verder hier iedereen ook.... 2006-01
Ja, ben ik wel met je eens, het komt steeds dichter bij in ieder geval en daardoor ben je er toch meer mee bezig. Inderdaad, dat we allemaal maar een mooie (hoewel, hij hoeft niet per sé mooi te zijn  :P) enveloppe van KCC krijgen! Of in ieder geval dit jaar dan toch een paar forumers.
#53 - 03-04-2006, 23:39 uur



FreezeM

Het moet er toch een keer van komen dat hier een winnaar is :)
#54 - 04-04-2006, 07:33 uur

Dusza

Toen we eind vorig jaar meededen met de Lottery, zag het er naar uit dat wij rond deze tijd van het jaar al verhuisd zouden zijn, dus als adres hebben wij (voor alle zekerheid) dat van vrienden (tevens een collega uit mijn werkgroep) doorgegeven. Nu heeft die man al 2 ochtenden na elkaar gebeld... En elke keer dacht ik "Hij heeft een enveloppe toegekregen!". Maar nee. Ik heb hem nu dus verboden om mij 's morgens nog te bellen, tenzij hij eerst een bericht stuurt via mail of via SKype chat.   ny-angry
#55 - 04-04-2006, 08:11 uur

Bakvet

Om diezelfde reden zou ik graag willen dat deze discussie met die leugenachtige titel op slot gaat.  Het lijkt wel Readers Digest reclame. :D

Zodra iemand dan echt een geluksbericht ontvangt, heeft die de eer om er een nieuw onderwerp over te starten.
#56 - 04-04-2006, 22:13 uur

Dusza

Bakvet, wat tref je me in een goede bui vanavond!  2006-04
Kijk eens naar de titel.... speciaal voor jou gedaan. Een slotje hoeft er, wat mij betreft, niet op.
En diegene die een NL ontvangt, die mag een GEHEEL NIEUW topic starten, onder de ronkende titel 'Ik heb mijn NL ontvangen!".
Kan je daar mee leven?
#57 - 04-04-2006, 23:43 uur

FreezeM

Ik ben al lang blij dat er dit jaar geen 1 april grappen zijn geweest :)
#58 - 05-04-2006, 08:11 uur

ejb

Bakvet, wat tref je me in een goede bui vanavond!  2006-04
Kijk eens naar de titel.... speciaal voor jou gedaan. Een slotje hoeft er, wat mij betreft, niet op.
En diegene die een NL ontvangt, die mag een GEHEEL NIEUW topic starten, onder de ronkende titel 'Ik heb mijn NL ontvangen!".
Kan je daar mee leven?

Haha, goede hoor die titelaanpassingen, zal een hoop mensen minder zenuwachtig maken!
#59 - 05-04-2006, 14:34 uur



Bakvet

Kijk eens naar de titel.... speciaal voor jou gedaan. Een slotje hoeft er, wat mij betreft, niet op.
En diegene die een NL ontvangt, die mag een GEHEEL NIEUW topic starten, onder de ronkende titel 'Ik heb mijn NL ontvangen!".
Kan je daar mee leven?


Dank u! 2006-01
#60 - 05-04-2006, 19:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15