Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV 2007: de eerste Notification Letters zijn NU WEL ECHT ontvangen!

Discussie gestart

TigersFan

Vrees dat het weer niks wordt dit jaar. Maar hopen dat er volgend jaar weer een Dv is....
#46 - 08-06-2006, 09:41 uur

Chiefram

Het zou inderdaad moeten helpen, FreezeM! Dus hou je brievenbus maar in de gaten.

Die vriend van mij ken ik al jaren. Dat meisje dat gewonnen heeft had mij een email gestuurd, maar die ken ik niet persoonlijk. Wel beiden weer uit de regio Rotterdam/Dordrecht!!! Valt wel op...
#47 - 08-06-2006, 19:32 uur

edkaas

Het zou inderdaad moeten helpen, FreezeM! Dus hou je brievenbus maar in de gaten.

Die vriend van mij ken ik al jaren. Dat meisje dat gewonnen heeft had mij een email gestuurd, maar die ken ik niet persoonlijk. Wel beiden weer uit de regio Rotterdam/Dordrecht!!! Valt wel op...

Dus eigenlijk moet ik maar snel verhuizen voor de volgende ronde??
#48 - 10-06-2006, 18:18 uur
We love the U.S.A

thornberrys

De brieven zullen nu wel allemaal verzonden zijn,voor diegene die niks ontvangen hebben,zal het wachten worden voor volgend jaar vrees ik
#49 - 13-06-2006, 12:25 uur

marleencolorado

Probeer de hoop niet te verliezen! Volgens mij zijn er mensen geweest die eind juni/juli nog een brief kregen (chief??)
#50 - 13-06-2006, 13:20 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

Chiefram

Probeer de hoop niet te verliezen! Volgens mij zijn er mensen geweest die eind juni/juli nog een brief kregen (chief??)

Klopt! Nog niet de hoop opgeven. KCC is nog steeds volop bezig de brieven te versturen. Wij kregen op 14 juni 2003 te horen dat wij erbij zaten via het (Amerikaanse) buro dat ons had ingeschreven en zelfs daarna moest de brief nog bijna 2 weken onderweg zijn alvorens op onze deurmat te vallen.

Nog even doorbijten, ook al is dit moeilijk te geloven. Je weet maar nooit...
#51 - 13-06-2006, 22:41 uur

schorpioenvrouw

Volgens een bericht op de Eskimosite van een week geleden zijn alle NL verstuurd.
Hier is de link: http://www.eskimo.com/~parents/cgi-bin/readpost.cgi?post=73466
Dus je zou dan kunnen verwachten dat deelnemers aan de DV-2007 eind deze maand, misschien eerste week juli nog een brief zouden kunnen ontvangen.

In ieder geval aan diegene die met spanning zitten te wachten op een NL...........VEEL SUCCES....:)
#52 - 14-06-2006, 08:15 uur
« Laatst bewerkt op: 14-06-2006, 08:41 uur door schorpioenvrouw »

edkaas

Ik geloof het wel weer dit jaar, het zal er wel weer niet in zitten.   :'( ny-angry
#53 - 20-06-2006, 22:31 uur
We love the U.S.A

Stoof

al iemand uit belgië een brief gehad ? ik loop elke morgend voor ik ga werken en 's avonds na men werk met spanning naar men brievenbus , maar tot vandaag nog geen nieuws  :(
#54 - 23-06-2006, 13:41 uur

Dusza

Troost je, Stoof, hier ook niks..   :'(
#55 - 23-06-2006, 15:42 uur

Liberator

Ik woon ook in Belgie btw ook al ben ik Nederlander,.. ook hier geen nieuws
#56 - 26-06-2006, 07:19 uur
American Patriot living in Europe

visuar

Ook geen post hier, het blijft (wederom) angstvallig stil....
#57 - 27-06-2006, 21:14 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

ejb

Helaas ook hier nog geen brief. Wilde er niet teveel mee bezig zijn, dus tijdje niet hier geweest (gelukkig heb ik ook wat anders om m'n gedachten een beetje af te leiden  ;)). Was toch wel nieuwsgierig of andere 'forummers' inmiddels meer geluk hadden gehad, maar niet dus...
#58 - 30-06-2006, 01:05 uur



roonlimburg

Hier wederom dit jaar ook weer niks ontvangen, ik denk dat ik me toch maar eens ga concentreren op Canada, met loterijen heb ik nog nooit geluk gehad en het ziet er naar uit dat de mogelijkheid om geselecteert te worden via de DV loterij er binnenkort niet meer zal zijn, of in ieder geval een stuk kleiner zal zijn wanneer het uiteindelijk afgeschaft zal worden of de spelregels veranderd worden.
Helaas pindakaas, maar ach, Canada is ook heel mooi, de levenswijze is niet veel anders dan in de VS en Canada zit met de sociale voorzieningen wat beter in elkaar, en daarbij komt dat sommige Canadese provincies echt zitten te springen om mensen.
#59 - 10-07-2006, 14:19 uur

Pieter79

Hier wederom dit jaar ook weer niks ontvangen, ik denk dat ik me toch maar eens ga concentreren op Canada, met loterijen heb ik nog nooit geluk gehad en het ziet er naar uit dat de mogelijkheid om geselecteert te worden via de DV loterij er binnenkort niet meer zal zijn, of in ieder geval een stuk kleiner zal zijn wanneer het uiteindelijk afgeschaft zal worden of de spelregels veranderd worden.
Helaas pindakaas, maar ach, Canada is ook heel mooi, de levenswijze is niet veel anders dan in de VS en Canada zit met de sociale voorzieningen wat beter in elkaar, en daarbij komt dat sommige Canadese provincies echt zitten te springen om mensen.

Gelukkig is er ook canada.discussiegroep.info  :D
#60 - 10-07-2006, 14:23 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15