Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV 2007: de eerste Notification Letters zijn NU WEL ECHT ontvangen!

Discussie gestart

visuar

Ik denk dat dat een reactie was op het wachten en anders maar via andere wegen proberen.

Het blijft nog steeds angstvallig stil..... :'(
#31 - 23-05-2006, 17:28 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Pieter79

Ja, helaas, heb nog niets ontvangen :( Ik denk dat ik ook dit jaar niet win.
#32 - 23-05-2006, 17:39 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

edkaas

Hier ook nog niet, zou de zoveelste keer al zijn.
Nog steeds nergens gelezen dat er al wat ontvangen is.

Spannende tijden zijn het weer.
#33 - 24-05-2006, 08:24 uur
« Laatst bewerkt op: 27-05-2006, 14:49 uur door edkaas »
We love the U.S.A

Chiefram

Afgelopen dinsdag (23 mei) heeft een vriend bericht gekregen dat hij de Green Card heeft gewonnen. Tenminste, hij is geselekteerd. De brief is nog in Amerika, maar wordt met FedEx naar Nederland gestuurd. Men zei dat hij hem binnen nu en 3 weken zou moeten ontvangen, dan weet ik ook gelijk zijn case-nummer.

Het was voor hem de eerste keer dat hij mee deed op mijn advies. Hij wilde ook al zo graag uit Nederland weg.

Ook ken ik een meisje in Nederland dat vorige maand al een brief van KCC heeft gekregen. Haar case-nummer zit laag in de 4000. Ze zijn dus echt druk bezig met versturen, dus geef de moed nog niet op.

Zijn er verder al winnaars bekend op dit forum?
#34 - 28-05-2006, 01:25 uur

FreezeM

Hey Chierf! Leuk je hier weer te zien :)

Er zijn hier op het forum nog geen winnaars, maar vast wel mensen die het verhaal van jou vrienden willen volgen.... wil je ze op het forum wijzen? En feliciteer ze maar!
#35 - 28-05-2006, 09:03 uur

Dusza

Snif snif, ook uit België verder geen nieuws...  :'(
#36 - 28-05-2006, 09:41 uur

thornberrys

Snif snif, ook uit België verder geen nieuws...  :'(


nope,

hier ook nog niks in men brievenbus  :)
#37 - 28-05-2006, 12:57 uur

Pieter79

Afgelopen dinsdag (23 mei) heeft een vriend bericht gekregen dat hij de Green Card heeft gewonnen. Tenminste, hij is geselekteerd. De brief is nog in Amerika, maar wordt met FedEx naar Nederland gestuurd. Men zei dat hij hem binnen nu en 3 weken zou moeten ontvangen, dan weet ik ook gelijk zijn case-nummer.

Het was voor hem de eerste keer dat hij mee deed op mijn advies. Hij wilde ook al zo graag uit Nederland weg.

Heeft hij zichzelf op de officiele site ingeschreven of via een 'green card lottery bureau'?
#38 - 28-05-2006, 15:30 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Chiefram

Via een Green Card loterij buro ergens in Amerika. Ik weet niet welk buro, maar hij heeft dat gedaan tegen het advies van mij in. Toch heeft hij schijnbaar een goede gok gewaagd. Ze hebben hem vorige week gebeld en gezegd dat hij is geselekteerd en of zijn adresgegevens nog juist zijn, zodat ze de papieren konden opsturen.

Geen verdere kosten werden voorgesteld om de rest af te handelen, zoals bij een ander bureau wel het geval is.

Dus de brieven voor NL worden nog steeds verzonden. er zijn er dus schijnbaar al weer een aantal onderweg naar Nederland... Hou jullie brievenbus maar in de gaten.
#39 - 28-05-2006, 17:44 uur

Stoof

hier in de provincie antwerpen is de brievenbus ook nog steeds leeg   :( maar ik blijf nog hopen , er is nog altijd kans  2006-01
#40 - 29-05-2006, 20:17 uur

edkaas

Deze periode vind ik zelf altijd klote, om je heen hoor je al vage berichten over het wel of niet ontvangen van de eerste brieven.

Het zou leuk zijn om na 4 jaar, eindelijk eens uitgeloot te worden.

Nu moeten we het doen met elk jaar een vakantie in de States, ook leuk natuurlijk maarrrrrrr
KLOTE als je weer terug moet naar Nederland. Dus kom nou maar is af met die Greencard.

Succes allemaal.  ;)
#41 - 30-05-2006, 20:16 uur
We love the U.S.A

Kasj

kijk eens aan, dus er zijn in ieder geval weer winnaars die hier bekend zijn bij mensen.
als ik dit jaar niet win stop ik ermee, dat heb ik besloten.
Dit was/is voor mij ook al het zoveelste jaar.
Als ik had moeten winnen, dan was dat gebeurd.

Zowiezo gaan ze de lottery aanpakken en veranderen...
#42 - 03-06-2006, 21:52 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Amsterican

kijk eens aan, dus er zijn in ieder geval weer winnaars die hier bekend zijn bij mensen.
als ik dit jaar niet win stop ik ermee, dat heb ik besloten.
Dit was/is voor mij ook al het zoveelste jaar.
Als ik had moeten winnen, dan was dat gebeurd.

Zowiezo gaan ze de lottery aanpakken en veranderen...

Zelfs als die wetvoorstel doorgaat heb je nog een kans om te winnen en naar de VS te verhuizen, ook al is die klein.  Een vrouw uit Lelystad heeft net ook gewonnen en zij heeft volgens mij iets van 12-15 keer meegedaan en nu is het eindelijk zover voor haar (ze heeft een heel laag nummer).  Dus misschien het kappen met de loterij herdenken?  Op een ander Nederlands forum dat ook over Alles wat met Amerika te maken heeft zijn er 2 winnaars.

Good Luck!!!
#43 - 05-06-2006, 01:56 uur
« Laatst bewerkt op: 05-06-2006, 01:59 uur door Amsterican »

Chiefram

Ik ken een meisje in Nederland die de DV2007 'gewonnen' heeft en een goede vriend van mij heeft zojuist (vandaag) zijn brief ontvangen van KCC.

Het meisje dat ik ken heeft haar case-nummer iets boven de 4000 en die vriend van mij ergens halverwege de 12000.
#44 - 08-06-2006, 01:26 uur

FreezeM

Gaaf hoor dat er toch steeds meer winnaaar zijn. Jij kent er een hoop dit jaar Chief, wij kennen elkaar toch ook een beetje? Misschien helpt het  :)
#45 - 08-06-2006, 08:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15