Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV 2007: de eerste Notification Letters zijn NU WEL ECHT ontvangen!

Discussie gestart

Dutchman

Even een off-topic vraagje... Is het voor Canadezen eigenlijk makkelijker om te emigreren naar de Verenigde Staten dan voor andere nationaliteiten?
#61 - 10-07-2006, 14:46 uur

Chiefram

Volgens mij niet. Ik ken Canadese studenten in Amerika die zelfs geen werkvergunning kunnen krijgen om iets bij te verdienen in Amerika en gewoon net als alle anderen het land moeten verlaten als hun visa is verlopen.
#62 - 10-07-2006, 15:48 uur

roonlimburg

Even een off-topic vraagje... Is het voor Canadezen eigenlijk makkelijker om te emigreren naar de Verenigde Staten dan voor andere nationaliteiten?

Nee, voor Canadezen gelden dezelfde eisen. Wel is het voor Canadezen makkelijker om over de grens te werken volgens mij, dus werken in de VS en wonen in Canada.
#63 - 10-07-2006, 16:27 uur

roonlimburg

Citaat

Gelukkig is er ook canada.discussiegroep.info  :D

Oh, op die site ben ik nog nooit geweest, wel op een ander canada forum.
#64 - 10-07-2006, 16:30 uur

ejb

Gaan we nu massaal met z'n allen naar Canada  :o ;D

Qua cultuur maakt het denk ik inderdaad niet zoveel uit, maar ik wil ook heeeeeeel graag een aangenaam klimaat (lees: niet koud  ;)) en dat wordt volgens mij in Canada een stuk ingewikkelder...
#65 - 10-07-2006, 16:38 uur



Yessica

Hoewel ik liever in Canada zou wonen dan hier in Nederland, ligt in Amerika toch echt mijn hart!
Ik vind Candazen toch wat Europeser ingesteld en ook het anti-amerikansime is daar hoog.

Voor mij blijft het de States (al zijn ze dan ook zo onaardig geweest mij niet in te loten  :'()
#66 - 10-07-2006, 16:49 uur



Bakvet

Toevallig zeg, ik ontving vandaag ook een faktuur in de brievenbus voor mijn a.s. verhuizing naar Canada over tien dagen. Dat wil zeggen, het adres en de postcode klopten. De naam van de geadresseerde zei me alleen helemaal niets. Volgens mij ben ik ook niet in een of ander getuigenbeschermingsprogramma opgenomen  ???
#67 - 10-07-2006, 20:34 uur

Pieter79

Toevallig zeg, ik ontving vandaag ook een faktuur in de brievenbus voor mijn a.s. verhuizing naar Canada over tien dagen. Dat wil zeggen, het adres en de postcode klopten. De naam van de geadresseerde zei me alleen helemaal niets. Volgens mij ben ik ook niet in een of ander getuigenbeschermingsprogramma opgenomen  ???

Wow proficiat zeg!! Zonder dat je het weet is alles voor je geregeld, ik denk dat daar nog wel een aantal mensen op zit te wachten :D
#68 - 10-07-2006, 22:47 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

ejb

Toevallig zeg, ik ontving vandaag ook een faktuur in de brievenbus voor mijn a.s. verhuizing naar Canada over tien dagen. Dat wil zeggen, het adres en de postcode klopten. De naam van de geadresseerde zei me alleen helemaal niets. Volgens mij ben ik ook niet in een of ander getuigenbeschermingsprogramma opgenomen  ???

Haha, da's wel heel grappig  ;D, wel vreemd natuurlijk  ???.
#69 - 10-07-2006, 22:52 uur



Bakvet

Haha, da's wel heel grappig  ;D, wel vreemd natuurlijk  ???.

Het bleek voor iemand verderop in de straat te zijn, men had een cijfertje te weinig getypt bij het verhuisbedrijf. Maar wel toevallig dat het  gebeurde precies op dag dat we het hier over verhuizen naar Canada hebben.
#70 - 11-07-2006, 20:45 uur

Kasj

Volgens mij niet. Ik ken Canadese studenten in Amerika die zelfs geen werkvergunning kunnen krijgen om iets bij te verdienen in Amerika en gewoon net als alle anderen het land moeten verlaten als hun visa is verlopen.


er is toch zoiets als de NAFTA?
vreemd dat het zo moeilijk voor hun schijnt te zijn.
Ze mogen ook al niet aan de Lottery meedoen.

Schijnt ook nog een mogelijkheid te zijn om via een baan in het leger aan het citizenship te komen.
Heb vandaag ook maar eens een email aan de govornor van California geschreven over de moeilijkheid van het in America komen en te mogen  blijven.
Ben benieuwd of ik antwoord krijg en zoja wat erin staat.
#71 - 15-07-2006, 22:40 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

FreezeM

Ik ga het onderwerp sluiten.... de Lottery is over :(

Volgend jaar mee geluk!
#72 - 15-07-2006, 22:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15