Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Doe je mee met DV-2007?

Ja, niet geschoten is altijd mis
80%
36 (80%)
Nee, heb ik niet meer nodig
13.3%
6 (13.3%)
Nee, ik heb de hoop opgegeven
4.4%
2 (4.4%)
DV wat?
2.2%
1 (2.2%)

Totaal aantal stemmen: 42

DV-2007

Discussie gestart

Jez

Ach ja, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht!

"And what kind of vallue do you bring to our country?""Well, I was thinking, joy and happiness.......?"
 ;D ;D ;D
#31 - 26-07-2005, 21:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Nicole

1. we willen  mee doen
2. eerste keer
3. zelf doen maar....

ik heb nog zoveel vragen  ??? :-\ kan iemand me vertellen voor wanneer je je moet aanmelden, wat het kost en of het alleen online kan of zijn er andere manieren???

Het is eigenlijk een beetje snel (we zijn nog niet goed voorbereid/geinformeerd, opschieten dus) maar ik wil toch geen jaar verliezen (je weet nooit wat ze volgend jaar veranderen)
#32 - 26-07-2005, 22:48 uur
Everything is bigger in Texas!

Dusza

Nicole, je kan misschien al eens starten met dit te lezen:
http://www.verenigdestaten.info/alginfo/dv2004.html
Het geeft je, volgens mij, een heel goed beeld van wat je te wachten staat!
(en jou niet alleen!!!  ;D)
#33 - 26-07-2005, 23:01 uur

FreezeM

Nicole... maak je geen zorgen. Je bent nog vroeg :)

Deelname aan de Diversity Lottery is gratis.
Inschrijven doe je in oktober/november en kan alleen online.

Hier de officiele site van de US Government:
http://uscis.gov/graphics/howdoi/divlott.htm
#34 - 27-07-2005, 10:16 uur

Nicole

Bedankt voor jullie tips  :) ik ga er snel induiken  ;D
#35 - 27-07-2005, 20:28 uur
Everything is bigger in Texas!

visuar

1. ik doe weer mee!

2. dat wordt dan de 2e keer

3. zelf via de US site

Jez: misschien in de tussentijd mee doen met de loterij? (en nee, ik bedoel dan niet de greencard loterij! ;)) Altijd leuk een paar miljoen winnen en dan van je "oude" dag te gaan genieten. Het schijnt echter wel zo te zijn dat die winkansen nog lager liggen :'(
#36 - 03-08-2005, 18:23 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

FreezeM

Het gedeelte over andere loterijen dan de DV lottery en de deelname aan tv quizen heb ik naar het Off Topic deel verplaatst.

http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=47;action=display;threadid=1987
#37 - 05-08-2005, 21:39 uur

Stoof

ja wij doen ook zéker mee met de lottery ik en mijn vriendin, het is onze eerste keer , ik hoop echt dat we eens geluk hebben  ;D

p.s. : ik heb nog een vraagje , wij zijn nog niet getrouwd, maar je moet dit wel opgeven... nu vraag ik me af , als wij nu allebei single invullen en neem nu dat één van ons twee de lottery wint... is het dan nog mogelijk dat wij "snel" trouwen om ze de ander kunnen mee te nemen en een greencard voor beiden aan te vragen of moeten we op het moment van inschrijven voor de lottery al getrouwd zijn..?
#38 - 15-08-2005, 17:21 uur

FreezeM

ja wij doen ook zéker mee met de lottery ik en mijn vriendin, het is onze eerste keer , ik hoop echt dat we eens geluk hebben  ;D

p.s. : ik heb nog een vraagje , wij zijn nog niet getrouwd, maar je moet dit wel opgeven... nu vraag ik me af , als wij nu allebei single invullen en neem nu dat één van ons twee de lottery wint... is het dan nog mogelijk dat wij "snel" trouwen om ze de ander kunnen mee te nemen en een greencard voor beiden aan te vragen of moeten we op het moment van inschrijven voor de lottery al getrouwd zijn..?

Ja, dat is mogelijk. Wanneer je je inschrijft voor de Lottery wordt je geacht je huidige situatie in te vullen. Na het winnen krijg je opnieuw formulieren en moet je aangeven of er dingen zijn veranderd. Bijvoorbeeld dus dat je getrouwd bent of een kind hebt gekregen. In dat geval moet je dus trouwen voordat je de formulieren terug stuurt. Ik weet niet zeker wat je moet doen als je verloofd bent, trouwt na het terug sturen van de formulieren, maar voor je wordt opgeroepen voor het interview. Ik denk dat je dan op de fomrulieren moet aangeven wanneer je gaat trouwen maar ik zou in zo'n geval contact opnemen met het Kentucky Consular Center.

http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1318.html verteld ons bij FAQ 11....
Citaat
...if you include an eligible dependent on your visa application forms that you failed to include on your original entry, your case will be disqualified. (This only applies to persons who were dependents at the time the original application was submitted, not those acquired at a later date.)
#39 - 16-08-2005, 08:44 uur

Stoof

ok , dus dan kunnen we nog even afwachten, mocht één van ons twee dan winnen met dv2007  ;D , dan kunnen we nog snel trouwen vóór dat we de papieren terugsturen en dan komt alles wel in orde :p
thanx 4 the info
#40 - 16-08-2005, 14:11 uur

ejb

Mijn man en ik gaan dit jaar natuurlijk ook weer meedoen! Dat wordt voor ons de tweede keer. We gaan het weer helemaal zelf doen.
Wordt vast weer een zenuwslopende tijd voor iedereen die meedoet op dit forum, maar gelukkig hebben we elkaar  ;) ;D
#41 - 16-08-2005, 20:49 uur



peperzout

pppffffff

duurt nog even he voor dat de inschrijving begint
en wij zijn zeker van de partij
ook voor de tweede keer dus hoop hoop hoop

maar volgens mij hebben wij dit al een keer op dit forum staan hahahahahhahahah

ja ach je kan het niet vaak genoeg vertellen denk ik
als je het zo heel graag wilt
 ;)
toch????????????????????????????

en ook wij doen het weer via de officele site en wij ervaring dus iets minder stress deze keer denk ik
de stress begint pas volgend jaar als ze de brieven gaan versturen want dan wordt het weer wachten

en als die envelop dan in de bus valt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
dan maar hopen dat het  nummer lager uitvalt dan de laaste keer .
maar we houden de moed er in
#42 - 16-08-2005, 21:45 uur

Dusza

en wij zijn zeker van de partij
ook voor de tweede keer dus hoop hoop hoop

maar volgens mij hebben wij dit al een keer op dit forum staan

Ai! Nu moeten we je diskwalificeren!  >:(
Ook hier is het slecht toegestaan om één (=1) keer je kandidatuur te stellen per jaar!
 :P
#43 - 16-08-2005, 21:57 uur

ejb

haha, maar...moeten we enthousiasme nu echt bestraffen  :-X ;D
#44 - 16-08-2005, 22:00 uur



Dusza

haha, maar...moeten we enthousiasme nu echt bestraffen  :-X ;D

Regels zijn regels!

(ssst, niet verder vertellen, ejb, maar: als zij niet meedoen, dan hebben wij misschien meer kans! - allé, jij toch, ik niet, want ik doe mee in een ander land)  ;D
#45 - 16-08-2005, 22:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15