Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Problemen met DV-2007 website

Discussie gestart

Tekkel

Vooral ook omdat dit op de officiele site staat;
Applicants are strongly encouraged to enter early in the registration period. Excessive demand at end of the registration period may slow the system down.

Bart
#16 - 05-12-2005, 20:36 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Chiefram

Tja... had dan ook wat eerder jezelf ingeschreven dan te wachten tot het allerlaatste moment. Inderdaad een loser...
#17 - 05-12-2005, 23:32 uur

FreezeM

Hij heeft op zich wel een punt dat de site beschikbaar moet zijn maar kan natuurlijk nooit recht op een Green Card hebben omdat het niet beschikbaar was. Misschien dat hij met heel veel advocaatkosten wel deelname zou kunnen afdwingen. Maar ik denk dat zijn tijd en geld beter besteed kan worden :)
#18 - 06-12-2005, 08:28 uur

Chiefram

Ik herinner me zo'n zelfde geval van vorig jaar en ik weet dat dat verzoek is afgewezen. Dus ik geef hem inderdaad weinig kans.
#19 - 06-12-2005, 16:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15