Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Doe je mee met DV-2007?

Ja, niet geschoten is altijd mis
80%
36 (80%)
Nee, heb ik niet meer nodig
13.3%
6 (13.3%)
Nee, ik heb de hoop opgegeven
4.4%
2 (4.4%)
DV wat?
2.2%
1 (2.2%)

Totaal aantal stemmen: 42

DV-2007

Discussie gestart

TigersFan

Op zich is dat logisch, want anders zou dat betekenen dat de mensen die later dan de eerste maand hebben ingeschreven uberhaupt geen schijn van kans maken.
#91 - 09-10-2005, 17:10 uur

peperzout

Even kleine correctie, wij hadden geen nummer in de 26000 maar 22000 en men ging met de interviews niet verder dan 20500.

Als reactie op Liberator: Ze vragen maar erg weinig moet ik zeggen. naam address, place & date of birth and that's it.
Ja dat klopt maar als je tot de gelukkige hoort komt het mapje met vragen binnen en geloof me daar doe je wel iets langer over om in te vullen en alles te controleren of je niks vergeten bent vqan de scholen, werkgevers etc.

Dus je hebt gelijk dit was een makkie maar het komt nog hoor.
#92 - 10-10-2005, 11:55 uur

MiamiHeat

Wellicht een wat domme vraag (of niet) maar ik kan het antwoord niet op het forum vinden.

Stel:

Ik doe mee en het tis ongelooflijk maar ik WIN!!!!  Maar ik ga niet  :o ???

Kan ik dan gewoon de jaren erop wel meedoen?

Of is het zoiets van.............je kon toen gaan maar je wilde niet dus.....

Ik doe zowieso niet mee maar vroeg het mij af

#93 - 10-10-2005, 20:45 uur

Jez

Daar hebben we het hier al wel eens over gehad, en de eindconclusie was toen dat diegene dat beter niet publiekelijk kan maken.

Doe alleen met de loterij mee als je serieus bent! Door jouw deelname verklein je namelijk de kans voor anderen, die wèl serieus op een kans zitten te wachten om naar Amerika te kunnen. Het heet wel loterij, maar het is beslist geen spelletje!

Dus vind ik dit inderdaad een hele domme vraag!
#94 - 10-10-2005, 22:15 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ejb

Ben het op zich met je eens Jez, maar er kunnen zich natuurlijk uitzonderlijke situaties voordoen waarin het toch vrijwel onmogelijk is om te gaan, hoe graag je ook zou willen...
#95 - 10-10-2005, 22:17 uur

Jez

Okee, dat is waar, daar had ik even niet bij stil gestaan. Nou, als je dan een heel, heel goed excuus hebt, dan mag het  ;)

Maar ik blijf erbij: Als je gaat meedoen aan de loterij, overweeg dan wel vóór je je inschrijft, of dit echt is wat je wilt. Beschouw het dus niet als zomaar een loterij, maarals een lot uit de loterij!
#96 - 10-10-2005, 22:20 uur
« Laatst bewerkt op: 10-10-2005, 22:20 uur door Jez »

ejb

Tuurlijk, ben ik helemaal met je eens. Nu hebben we nog steeds geen antwoord op de vraag gegeven, mag je je dan weer inschrijven? Ik denk het wel, maar is er iemand die het zeker weet?
#97 - 10-10-2005, 22:23 uur

Pieter79

Waarom niet?? Je hebt dan je lot en stel je wordt opgeroepen maar je gaat er dan niet naar toe. Ze nemen dan gewoon de volgende. Alleen, als je er niet 100% achter staat doe dan niet mee zodat mensen die wel willen iets meer kans hebben......

just my 2 cents....
#98 - 10-10-2005, 22:28 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jez

Waarom niet?? Je hebt dan je lot en stel je wordt opgeroepen maar je gaat er dan niet naar toe. Ze nemen dan gewoon de volgende.

Niet, omdat: er worden 100.000 namen getrokken. Als daarvan al een kwart weet dat die toch niet gaat, vallen er dus 25.000 mensen meteen al buiten de boot. Je zal maar net nummer 100.101 zijn, dan ben je niet blij!
#99 - 10-10-2005, 22:32 uur

MiamiHeat

De reden waarom ik dit vroeg is omdat ik afgelopen week op een verjaardag iemand hoorde zeggen dat hij iedere keer mee doet met de loterij maar nooit wint. Hij gaf toen aan dat hij, als hij nu zou winnen, helemaal niet meer zou gaan gezien zijn leeftijd.

Toen mengde ik mij in deze discussie want ik vroeg natuurlijk waarom hij dan nog meedeed omdat anderen wel gaan als ze winnen. "Dat bepaal ik zelf wel, was de reactie" ...........gelukkig was het een vriend van onze vrienden want ik voelde al wat  >:( opborrelen. Verder niet in discussie gegaan want met zo'n iemand had dat geen zin.

Zoals ik al aangaf, zelf doe ik niet mee aan de loterij.

Later

#100 - 11-10-2005, 13:30 uur

Dusza

gelukkig was het een vriend van onze vrienden want ik voelde al wat  >:( opborrelen. Verder niet in discussie gegaan want met zo'n iemand had dat geen zin.

Waar woont dat stuk onbenuld?  >:(
Wie vormt mee een knokploeg? ;)
#101 - 11-10-2005, 13:35 uur

B-man

Klinkt mij als pure frustratie in de oren!!! Dat soort lui kunnen er gewoon niet tegen dat anderen wel winnen en zijzelf niet en gaan dan waarschijnlijk uit "principe" ("ik zal hoe dan ook winnen") meedoen om toch te winnen ook al gaan ze niet meer en denken aan andere mensen die wel willen gaan......nee hoor!!!

Ik stel voor dat als ie toch wint (en niet gaat) we zijn huis plunderen en met zijn allen op zijn kosten een reisje naar de VS boeken.

B-man

P.s. ik doe ook (nog) niet mee hoor!
#102 - 11-10-2005, 13:44 uur
« Laatst bewerkt op: 11-10-2005, 13:45 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Jez

Zullen we het iets vredelievender oplossen: we introduceren hem bij de Staatsloterij. Kan hij járen aan me doen, zonder iets te winnen. En als hij toch wint? Dan haalt 'ie toch gewoon zijn prijs niet op?!
#103 - 11-10-2005, 14:21 uur

B-man

Vooruit dan maar, ik sluit me aan bij de vredelievende aanpak!!! Mag het dan ook een andere loterij zijn want ik doe wel mee aan de Staatsloterij en anders worden mijn kansen ook weer kleiner!  ;)
#104 - 11-10-2005, 14:35 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Jez

Ehm, postcodeloterij? Of krasloten, misschien nog beter!
Weet ik veel, ik doe aan geen enkele loterij mee! (Nee, ook niet aan de DV........)
#105 - 11-10-2005, 15:00 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15