Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV Greencard.. en dan trouwen?

Discussie gestart

wjsliedrecht

hallo,

Wanneer je greencard hebt en nadat je alles rond heb en je bent in de states, daarna wil je trouwen met een Nederlandse, komt zij dan in aanmerking voor een greencard? of moet je eerst citzen worden?

#1 - 22-06-2005, 22:47 uur

Chiefram

hallo,

Wanneer je greencard hebt en nadat je alles rond heb en je bent in de states, daarna wil je trouwen met een Nederlandse, komt zij dan in aanmerking voor een greencard? of moet je eerst citzen worden?

Hoeveel moest ze je betalen?  ;) ;D
#2 - 25-06-2005, 07:03 uur

wjsliedrecht

hahaahah Nou de dollar is net gestegen, dus moet alles weer op nieuwe berekenen!!!

BEdankt voor het uitgebreiden antwoord!!
#3 - 25-06-2005, 07:17 uur

Chiefram

 ;D ;)

Maar bevalt het je nog steeds in Chicago? Wel warm he, de laatste dagen. Het is dat er airco in de huizen zit hier, anders zou je tegen de muren opvliegen...
#4 - 25-06-2005, 07:28 uur

wjsliedrecht

Chicago is super!!

Maar de hitte is Killing us!!! Werk hier nu in een summercamp, de kiddo's zijn helemaal overhit..allemaal de pool in! de hele dag..maarja dat is nu al 5 dagen.. gaat ook vervelen, en ziet er niet naar uit dat gaat afkoelen!

Maar ja..we keep Rocking!
#5 - 28-06-2005, 05:07 uur

Chiefram

Kun je nagaan, het is nog niet eens zomer! LOL!
#6 - 28-06-2005, 06:24 uur

wjsliedrecht

Maar ik bezit een greencard, momenteel. Dus dan kan zij toch wel wachten in de US?
#7 - 29-06-2005, 23:25 uur

schorp

W.  Ik heb net deze info gevonden:
http://uscis.gov/graphics/howdoi/hdinonimm.htm
Het blijkt dat je toekomstige vrouw wel in de VS kan wonen en werken als non-immigrant in de VS.  daarna wanneer haar nummer current is kan ze de green card aanvragen adjustment of status.

Ik heb net deze pagina ontdekt, en het moet dus kunnen.  Alvast gefeliciteerd en ben blij voor je dat dit nu wel kan!!!!

Sorry voor het incorrecte nieuws die ik eerder gepost heb, ik heb het weggehaald: dus het process is nu dat je met haar trouwt, jij en haar vragen deze visum aan bij het nederlands consulaat, na de goedkeuring, kan zij als non-immigrant werken en wonen in de VS, wanneer haar nummer current is (onder schedule 2A Family category) kan zij de green card aanvragen via jou.  Maar in de tussentijd hoeven julie elkaar niet te missen!!!


 :D :D :D :D :D  Ik ben super blij voor je!!!  Want vroeger moesten mensen jaren wachten!!!
#8 - 29-06-2005, 23:42 uur
« Laatst bewerkt op: 29-06-2005, 23:51 uur door schorp »

FreezeM

Ik ben er nog niet helemaal uit of het nou kan hoor  ???
Oner het kopje "Who is Eligible?" staat....

Citaat
Is lawfully married to a Lawful Permanent Resident of the United States
Ok, daar voldoe je dan aan.

Citaat
is the principal beneficiary of a relative petition (Form I-130) that was filed by the Lawful Permanent Resident spouse/parent on or before December 21, 2000
Daar is nu toch geen sprake van?

Citaat
has been waiting at least 3 years since the petition was filed for status as a Lawful Permanent Resident
Ook niet toch?

Ik weet het allemaal nog niet zo zeker hoor  :-\
#9 - 30-06-2005, 08:19 uur

schorp

Ik ben er nog niet helemaal uit of het nou kan hoor  ???
Oner het kopje "Who is Eligible?" staat....

Citaat
Is lawfully married to a Lawful Permanent Resident of the United States
Ok, daar voldoe je dan aan.

Citaat
is the principal beneficiary of a relative petition (Form I-130) that was filed by the Lawful Permanent Resident spouse/parent on or before December 21, 2000
Daar is nu toch geen sprake van?

Citaat
has been waiting at least 3 years since the petition was filed for status as a Lawful Permanent Resident
Ook niet toch?

Ik weet het allemaal nog niet zo zeker hoor  :-\

Shit, je hebt absoluut gelijk!!  Sorry, Wouter, my first entry stands.  Vrouw komt in family category 2A met een 4 jaar wait.  
#10 - 30-06-2005, 18:34 uur

dordtboy

Hoi Chiefarm,

Er gaat weer een dortenaar de plas over naar de usa.
Ik heb een contract aangeboden gekregen bij soccercenter in summerset new jersey.
Ze regelen de visa voor men en ik krijg een appartement en een auto van de zaak.
Dus weer een dortenaar in the states.
Mijn email: [email protected]
#11 - 08-07-2005, 23:03 uur

Chiefram

He, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo loopt Dordrecht nog een beetje leeg. Een andere vriend van mij (ook uit Dordrecht) is ook al op de markt in de weer om Nederland te verlaten: Nieuw Zeeland en/of Australie...

#12 - 09-07-2005, 04:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15