Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Heb je al eens meegedaan met de DV lottery? Zo ja, hoe vaak en heb je wel of niet gewonnen?

nog nooit meegedaan
35.5%
11 (35.5%)
1x meegedaan, niet gewonnen
6.5%
2 (6.5%)
1x meegedaan, gewonnen
6.5%
2 (6.5%)
2x meegedaan, niet gewonnen
16.1%
5 (16.1%)
2x meegedaan, gewonnen
3.2%
1 (3.2%)
3 of meer keer meegedaan, niet gewonnen
3.2%
1 (3.2%)
3 of meer keer meegedaan, niet gewonnen
6.5%
2 (6.5%)
doe voor het eerst mee en weet het dus nog niet
22.6%
7 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 25

DV lottery

Discussie gestart

heivalido

Aan je avatar te zien ga jij het liefst naar Tampa Heivalido??



Absoluut, en dat is dus ook precies waar we naar toe gaan, komende Maandag vertrekken we definitief naar Spring Hill, Florida en dat ligt op zo,n klein uurtje rijden ten noorden van Tampa Bay.
#31 - 04-03-2005, 10:38 uur

Chiefram

Ik zou gewoon elke jaar zelf (gratis) de aanmelding op de officiele website doen en mocht ej een buro willen inschakelijk, kijk dan eens goed of het wel betrouwbaar is.

Wij hebben gewonnen via http://www.visapeople.com/
#32 - 04-03-2005, 16:14 uur

edkaas

Hopelijk is het allemaal niet nodig als we dit jaar uitgeloot worden.

Wow Heivalido, ben er al vaak op vakantie geweest, maar er gaan wonen is inderdaad een droom.

Ben zelf een Dolphins fan maar heb ook een zwak voor de Bucs, zeker na de gewonnen Superbowl.

Hopelijk gaat het voor ons ook voorspoedig dan kunnen we is een game pakken in Tampa, of een sportcafe met lekker wat BUDjes erbij!!

Kicken hoor!!
#33 - 04-03-2005, 21:15 uur
We love the U.S.A

heivalido

Kunnen we gaan kijken naar de jaarlijkse oefenwedstrijd tussen de Bucs en de Dolphins....
Ik ben hoe dan ook van plan om A.S.A.P. voor een season ticket te gaan, nu de Bucs zo slecht draaien wordt de wachtlijst al snel kleiner hahahah, nog een paar seizoenen onderaan eindigen en ik krijg de seizoenkaart gratis bij een pak Kellog's  ;D ;D ;D ;D
#34 - 04-03-2005, 21:25 uur

edkaas

Ja dat zou gaaf zijn, kan je Chucky uit zijn dak zien gaan langs de zijlijn. Ben zelf ook is naar de Dolphins geweest die toen tegen de Bills speelden, was helemaal te gek alleen de Dolphins verloren :-\

Ze hebben allebei trouwens een slecht seizoen achter de rug, mischien kan je er wel 1 uitknippen uit een coupon boekje!

Mocht het allemaal gaan lukken, dan ga ik er ook voor.  Ik blijf zeker even checken hier of je het allemaal voor elkaar krijgt!!!
#35 - 05-03-2005, 09:36 uur
We love the U.S.A

heivalido

Ik houd je op de hoogte ;D
#36 - 06-03-2005, 20:57 uur

edkaas

Is goed man, ondertussen ben ik zelf ook even weggeweest, dus bij deze veel succes alvast in Spring Hill. En hopelijk gaan wij jullie volgend jaar achterna!!
#37 - 12-03-2005, 19:56 uur
We love the U.S.A

Chiefram

Is goed man, ondertussen ben ik zelf ook even weggeweest, dus bij deze veel succes alvast in Spring Hill. En hopelijk gaan wij jullie volgend jaar achterna!!

Effin... na 10 jaar is Sping Hill een Nederlands 'dorp' geworden, hahaha...

Er is dan geen Star Bucks, Burger King, McDonalds, etc. meer te vinden, maar krijg je Spaanse toestanden, zoals "Friet van Piet" en "Broodje van Kootje", etc...

 :-\
#38 - 12-03-2005, 20:30 uur
« Laatst bewerkt op: 12-03-2005, 20:32 uur door Chiefram »

edkaas


Effin... na 10 jaar is Sping Hill een Nederlands 'dorp' geworden, hahaha...

Er is dan geen Star Bucks, Burger King, McDonalds, etc. meer te vinden, maar krijg je Spaanse toestanden, zoals "Friet van Piet" en "Broodje van Kootje", etc...

 :-\

Als dat het geval zou zijn zouden we wel hier blijven ;D. En het is ook geen reden om daarvoor die kant op te gaan want een Mac en een Burgerking hebben we hier ook, zelfs Subway is hier. Nee met achter na gaan bedoel ik natuurlijk U.S.A Florida. Wel eerst ff die GreenCard winnen natuurlijk dit jaar!! ;)


#39 - 12-03-2005, 21:00 uur
« Laatst bewerkt op: 13-03-2005, 14:49 uur door edkaas »
We love the U.S.A

heivalido

Ik kan je Spring Hill toch wel aanraden want omdat het net even wat verder van de 3 grote steden ligt is de huizenprijs een stuk aantrekkelijker dan bv in het mooie Land-0-Lakes wat dichterbij Tampa ligt, daar betaal je nog meer voor een appartement dan hier voor een vrijstaande villa.
#40 - 15-03-2005, 04:19 uur

edkaas

Hee je bent er weer, alles een beetje kunnen ordenen daar in het mooie Florida??
#41 - 15-03-2005, 22:20 uur
We love the U.S.A

heivalido

Jazeker, alles gaat prima, alleen wachten op het SSN zodat we de laatste puntjes op de i kunnen zetten (rijbewijs verlengen, verzekeringen, bank account en license plate voor de auto die we nog moeten kopen) Een huis hebben we in ieder geval al  ;D
#42 - 16-03-2005, 21:17 uur

edkaas

Mooi man,

Ben benieuwd waar je allemaal tegen aanloopt nu je dat soort dingen allemaal moet regelen. Hoe is het bijvoorbeeld met werk, kan je daar al achteraan gaan als je hier je green-card hebt ontvangen??

Ik hoop echt dat wij er dit jaar ook bijzitten, ik kan niet wachten.
Lijkt me een heerlijk gevoel om daar te zitten wetende dat je eigenlijk niet meer terug hoeft naar Nederland, zoals normaal op vakantie.

En als in September het NFL seizoen begint zit jij daar helemaal geramd!! :D


#43 - 18-03-2005, 15:25 uur
We love the U.S.A

heivalido

Ik kan niet wachten op de NFL  ;D ;D ;D

Maar vandaag zijn we WEER voor niets naar de SSN office in New Port Ritchey gereden, onze SSN is nog steeds niet in behandeling, we staan zelfs nog niet in het systeem....dit moet niet nog veel langer gaan duren, life is expensive here  ;D ;D Ik wil werk!!! ;D ;D
#44 - 19-03-2005, 04:31 uur

edkaas

Ja kan ik me voorstellen, aan de andere kant is het ook wel lekker om met een maandje vakantie te beginnen daar. Maar er moet natuurlijk ook geld verdiend worden, ik las dat je waarschijnlijk wel gelijk aan de slag kan als je je SSN hebt?

Hoe bevalt het je daar eigenlijk, kan je het al een beetje bevatten of leef je nog steeds in een roes? Het huis wat je gekocht hebt had je wel snel geregeld, had je dat al eerder geregeld dan ofzo??

Nou hier gaat straks de NFLE beginnen natuurlijk niks vergeleken met het echte werk, maar toch het is nog even behelpen. Hopelijk zitten wij daar volgend jaar ook. Ik hoop dat je SSN snel komt dat je aan de slag kan, SUCCESS!!!!
#45 - 19-03-2005, 09:45 uur
We love the U.S.A

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15