Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Heb je al eens meegedaan met de DV lottery? Zo ja, hoe vaak en heb je wel of niet gewonnen?

nog nooit meegedaan
35.5%
11 (35.5%)
1x meegedaan, niet gewonnen
6.5%
2 (6.5%)
1x meegedaan, gewonnen
6.5%
2 (6.5%)
2x meegedaan, niet gewonnen
16.1%
5 (16.1%)
2x meegedaan, gewonnen
3.2%
1 (3.2%)
3 of meer keer meegedaan, niet gewonnen
3.2%
1 (3.2%)
3 of meer keer meegedaan, niet gewonnen
6.5%
2 (6.5%)
doe voor het eerst mee en weet het dus nog niet
22.6%
7 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 25

DV lottery

Discussie gestart

visuar

waar ga je heen in september ed? Als ik (ook) niet win heb ik ook plannen op september richting california te gaan...
#61 - 29-03-2005, 16:52 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

edkaas

waar ga je heen in september ed? Als ik (ook) niet win heb ik ook plannen op september richting california te gaan...

Wij gaan de andere kant op richting Florida. 3 jaar geleden hebben wij een rondreis gemaakt aan de westkust, waaronder ook california. Ook heel erg mooi hoor trouwens, maar ons hart ligt toch in Florida. Ik weet niet hoe het komt maar dat is gewoon het gevoel..
#62 - 30-03-2005, 14:08 uur
We love the U.S.A

visuar

Ik zou zeggen veel plezier daar dan! ;D ;)
#63 - 30-03-2005, 17:22 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

edkaas

Dank je dat zal wel lukken, en jij in California. Ben je er al is geweest??
#64 - 30-03-2005, 23:28 uur
We love the U.S.A

heivalido

waar ga je heen in september ed? Als ik (ook) niet win heb ik ook plannen op september richting california te gaan...

Wij gaan de andere kant op richting Florida. 3 jaar geleden hebben wij een rondreis gemaakt aan de westkust, waaronder ook california. Ook heel erg mooi hoor trouwens, maar ons hart ligt toch in Florida. Ik weet niet hoe het komt maar dat is gewoon het gevoel..

Waar heb ik dit meer gehoord hahahah ;D Wij mogen nu elke dag van dit gevoel genieten en dat is dus ook wat we doen. 84 graden F en geen wolkje aan de lucht, in een heerlijk zwembad en daarna een Salad Bowl van Taco Bell........ Isn` t life great
#65 - 31-03-2005, 01:11 uur

edkaas

Waar heb ik dit meer gehoord hahahah ;D Wij mogen nu elke dag van dit gevoel genieten en dat is dus ook wat we doen. 84 graden F en geen wolkje aan de lucht, in een heerlijk zwembad en daarna een Salad Bowl van Taco Bell........ Isn` t life great

Ja ja wrijf het er maar in  ;) en ik maar zwoegen hiero. Life is zeker great op die manier Heivalido. hopelijk gaan wij dat gevoel binnenkort ook permanent beleven. Had je al wat gehoord van je SSN?? Zoniet vooral door blijven zwemmen daar!!  ;D
#66 - 31-03-2005, 11:59 uur
We love the U.S.A

visuar

Dank je dat zal wel lukken, en jij in California. Ben je er al is geweest??

Nee, dat wordt mijn eerste keer! Spannend ;) Heb wat Lonely Planet boeken gekocht en druk aan het inlezen over (coastal) california. Leuk!!
#67 - 01-04-2005, 13:08 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

edkaas

Monterey is erg mooi, met een beetje geluk zie je daar walvissen zwemmen. Zo en zo is heel California wel mooi, ga je nog naar Las Vegas ook?? Is een paar uurtjes rijden vanaf Los Angeles..
#68 - 01-04-2005, 17:35 uur
We love the U.S.A

heivalido

Ik heb vandaag dan eindelijk mijn SSN binnen, gelijk mijn rijbewijs verlengt alleen nu nog 30 dagen wachten tot het in de bus ligt. Helaas heeft Esther het SSN nog niet maar we verwachten dat we die in de loop van de volgende week ook hebben. Wel kreeg Esther maar liefst VIJF welkomst brieven van de IRS en ikke maar 3 dus wie is er nou echt welkom hier hahahahhaah
#69 - 02-04-2005, 02:12 uur

ejb

Ik heb vandaag dan eindelijk mijn SSN binnen, gelijk mijn rijbewijs verlengt alleen nu nog 30 dagen wachten tot het in de bus ligt. Helaas heeft Esther het SSN nog niet maar we verwachten dat we die in de loop van de volgende week ook hebben. Wel kreeg Esther maar liefst VIJF welkomst brieven van de IRS en ikke maar 3 dus wie is er nou echt welkom hier hahahahhaah
Gefeliciteerd! Eindelijk een volwaardig lid van de samenleving  ;) en dat Esther dat ook maar gauw mag worden!
#70 - 02-04-2005, 02:15 uur
« Laatst bewerkt op: 10-04-2005, 13:45 uur door ejb »



Chiefram

Ik heb vandaag dan eindelijk mijn SSN binnen, gelijk mijn rijbewijs verlengt alleen nu nog 30 dagen wachten tot het in de bus ligt. Helaas heeft Esther het SSN nog niet maar we verwachten dat we die in de loop van de volgende week ook hebben. Wel kreeg Esther maar liefst VIJF welkomst brieven van de IRS en ikke maar 3 dus wie is er nou echt welkom hier hahahahhaah

Hahaha, ik geloof dat ik er ook 9 of 12 van gehad heb, allemaal dezelfde! Kun je nagaan, als Nederlander word je hier wel heel erg vriendelijk onthaald! LOL!
#71 - 02-04-2005, 04:49 uur

edkaas

Ik heb vandaag dan eindelijk mijn SSN binnen, gelijk mijn rijbewijs verlengt alleen nu nog 30 dagen wachten tot het in de bus ligt. Helaas heeft Esther het SSN nog niet maar we verwachten dat we die in de loop van de volgende week ook hebben. Wel kreeg Esther maar liefst VIJF welkomst brieven van de IRS en ikke maar 3 dus wie is er nou echt welkom hier hahahahhaah

Gefeliciteerd man! Het is nu wel afgelopen met zwemmen natuurlijk, gelijk aan het werk daar ;D
#72 - 02-04-2005, 14:35 uur
We love the U.S.A

edkaas

Het is erg rustig op dit forum. Stilte voor de storm? of allemaal in spanning op wat de postbode komt brengen??  ;D

Succes allemaal.
#73 - 10-04-2005, 01:18 uur
We love the U.S.A

ejb

Volgens mij zit iedereen met spanning elke dag  ;) op de postbode te wachten. Ik heb daar in ieder geval wel een beetje last van...
#74 - 10-04-2005, 13:47 uur



Icecold699

moet eerlijk zeggen dat ik daar ook last van heb, was eigenlijk nooit zo geintresseerd in de post, nu is het toch een ander verhaal. ;D

maar zitten we nu niet met z'n allen een beetje te vroeg naar die brievenbus te gapen? Ze sturen de winnaars toch pas in mei / juni een bericht? ???
#75 - 10-04-2005, 14:13 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15