Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Heb je al eens meegedaan met de DV lottery? Zo ja, hoe vaak en heb je wel of niet gewonnen?

nog nooit meegedaan
35.5%
11 (35.5%)
1x meegedaan, niet gewonnen
6.5%
2 (6.5%)
1x meegedaan, gewonnen
6.5%
2 (6.5%)
2x meegedaan, niet gewonnen
16.1%
5 (16.1%)
2x meegedaan, gewonnen
3.2%
1 (3.2%)
3 of meer keer meegedaan, niet gewonnen
3.2%
1 (3.2%)
3 of meer keer meegedaan, niet gewonnen
6.5%
2 (6.5%)
doe voor het eerst mee en weet het dus nog niet
22.6%
7 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 25

DV lottery

Discussie gestart

ejb

Was gewoon benieuwd hoeveel mensen op dit forum meedoen of meegedaan hebben aan de DV lottery en natuurlijk hoe dat tot nu toe gegaan is. Ik zelf doe dit jaar voor het eerst mee, samen met mijn vriend (met wie ik in mei trouw, dus mocht één van ons twee winnen, dan kunnen we samen vertrekken!)
#1 - 14-02-2005, 23:10 uur



ejb

Oeps, de tweede '3 of meer keer meegedaan, niet gewonnen' moet natuurlijk GEWONNEN zijn!
#2 - 14-02-2005, 23:12 uur



Chiefram

Ik heb voor de 2e keus van 3 keer meegedaan en niet gewonnen gekozen, maar ik heb na 3 keer meegedaan dus WEL DEGELIJK gewonnen!

 :-\ ;) :D ;D
#3 - 15-02-2005, 01:11 uur

ejb

Ik heb voor de 2e keus van 3 keer meegedaan en niet gewonnen gekozen, maar ik heb na 3 keer meegedaan dus WEL DEGELIJK gewonnen!

 :-\ ;) :D ;D

Sorry again  ;D ;D
#4 - 15-02-2005, 01:35 uur



visuar

De laatste optie gekozen (wat klopt voor mij).... ik doe voor het eerst mee, spannend!
#5 - 15-02-2005, 21:21 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

ejb

De laatste optie gekozen (wat klopt voor mij).... ik doe voor het eerst mee, spannend!
Ik zelf doe ook voor de eerste keer mee (samen met m'n vriend) en vind het ook super spannend.
Bedankt trouwens allemaal voor het invullen, leuk om zo een beetje een beeld te krijgen!
#6 - 15-02-2005, 23:01 uur



heivalido

1x meegedaan, meteen gewonnen  ;D ;D ;D Lucky me. het was stress, heel veel stress, en geduld, of beter ongeduld hahahaha, maar het is het allemaal waard geweest nu we 7 Maart vertrekken  ;D ;D
#7 - 17-02-2005, 00:14 uur

ejb

1x meegedaan, meteen gewonnen  ;D ;D ;D Lucky me. het was stress, heel veel stress, en geduld, of beter ongeduld hahahaha, maar het is het allemaal waard geweest nu we 7 Maart vertrekken  ;D ;D
Ja, ja, er is hoop voor iedereen die de laatste mogelijkheid heeft gekozen hahahahaha.
Kan je nog wachten Heivalido, of zou je willen dat dat vliegtuig morgen al vertrok?
#8 - 17-02-2005, 00:15 uur



Chiefram

1x meegedaan, meteen gewonnen  ;D ;D ;D Lucky me. het was stress, heel veel stress, en geduld, of beter ongeduld hahahaha, maar het is het allemaal waard geweest nu we 7 Maart vertrekken  ;D ;D

Je schoonouders toch ook? Die hebben toch ook voor de eerste keer meegedaan en gelijk gewonnen?

Trouwens... 7 Maart komt nu wel heel erg dichtbij he? Spannend!!!

Het lijkt allemaal nog zo kort geleden dat jullie bij ons op bezoek zijn geweest in Nederland... Zo snel gaat de tijd!  ;)

#9 - 17-02-2005, 04:46 uur

heivalido

1x meegedaan, meteen gewonnen  ;D ;D ;D Lucky me. het was stress, heel veel stress, en geduld, of beter ongeduld hahahaha, maar het is het allemaal waard geweest nu we 7 Maart vertrekken  ;D ;D

Je schoonouders toch ook? Die hebben toch ook voor de eerste keer meegedaan en gelijk gewonnen?

Trouwens... 7 Maart komt nu wel heel erg dichtbij he? Spannend!!!

Het lijkt allemaal nog zo kort geleden dat jullie bij ons op bezoek zijn geweest in Nederland... Zo snel gaat de tijd!  ;)



Mijn schoonouders gaan wel mee, alleen moeten ze helaas na 3 weken wel weer terug. Ze doen inderdaad ook voor de 1e keer mee, maar gewonnen hebben ze nog niet, ze wachten in spanning op die ene brief. We duimen voor ze.
#10 - 17-02-2005, 21:56 uur

heivalido

1x meegedaan, meteen gewonnen  ;D ;D ;D Lucky me. het was stress, heel veel stress, en geduld, of beter ongeduld hahahaha, maar het is het allemaal waard geweest nu we 7 Maart vertrekken  ;D ;D
Ja, ja, er is hoop voor iedereen die de laatste mogelijkheid heeft gekozen hahahahaha.
Kan je nog wachten Heivalido, of zou je willen dat dat vliegtuig morgen al vertrok?

Wat mij betreft had dat vliegtuig eergisteren al mogen vertrekken. ik had zelfs liever gewoon lekker gebleven in 2002.
#11 - 17-02-2005, 21:57 uur

ejb



Citaat

Mijn schoonouders gaan wel mee, alleen moeten ze helaas na 3 weken wel weer terug. Ze doen inderdaad ook voor de 1e keer mee, maar gewonnen hebben ze nog niet, ze wachten in spanning op die ene brief. We duimen voor ze.
Citaat
Spannend hoor, ik duim voor jullie dat ze ook kunnen emigreren binnenkort. In ieder geval zijn ze nog in de running, dus dat is positief!
#12 - 17-02-2005, 22:00 uur



Chiefram

Volgens mij is mij iets ontgaan dan, want ik was toch echt voor de volle 100% overtuigd dat je schoonouders vorig jaar (net als jullie) ook een brief gekregen hadden van KCC en het nu alleen afwachten is wanneer hun nummer aktueel wordt...

Hoe kom ik daar dan bij?!?  :-[ :-\
#13 - 18-02-2005, 22:35 uur

ejb

Volgens mij is mij iets ontgaan dan, want ik was toch echt voor de volle 100% overtuigd dat je schoonouders vorig jaar (net als jullie) ook een brief gekregen hadden van KCC en het nu alleen afwachten is wanneer hun nummer aktueel wordt...

Hoe kom ik daar dan bij?!?  :-[ :-\
Volgens mij bedoeld Heivalido de brief voor het interview, toch, of heb ik het verkeerd begrepen  ???
#14 - 18-02-2005, 23:56 uur



heivalido

Volgens mij is mij iets ontgaan dan, want ik was toch echt voor de volle 100% overtuigd dat je schoonouders vorig jaar (net als jullie) ook een brief gekregen hadden van KCC en het nu alleen afwachten is wanneer hun nummer aktueel wordt...

Hoe kom ik daar dan bij?!?  :-[ :-\

Dit is precies de situatie waarin ze zitten, maar niets is nu nog zeker. Krijgen ze de brief wel?? als ze hem krijgen, komen ze dan door het interview?? Dus ze zullen nog ff geduld moeten hebben. En daarom moeten ze dus na 3 weken "werkvakantie"  ;D ;D ;D terug.
#15 - 20-02-2005, 11:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15