ik heb een groot probleem wat als je adres veranderd nadat je je entry is bevistgid?Ik weet men niewuwe adres niet of is het dat je alsnog een email krijgt als er wat nieuws ik heb het wel over de state department site,ik weet niet of kun je via het consulaat je adres wijzige of doorgeven of hoe zit dat precies ik heb gehoord dat je alleen post krijgt per mail en neit per email of wel als er iets belankrijks is? weet iemand hierop een antwoord?
Geen probleem, je kunt 2 dingen doen:
1: Geef je huidige adres op en nadat je verhuisd bent of je je nieuwe adres weet, geef dit dan door aan KCC. Dit kan per e-mail en vraag ALTIJD in je mail om een bevestiging! (Dan slaap je gewoon lekkerder als je weet dat het allemaal goed is gekomen). En wees niet bang, KCC verzoek je namelijk dit ook te doen...
2: Geef het adres van een familie-lid op, iemand waarvan je vrijwel zeker weet dat die geen verhuisplannen heeft en die je natuurlijk kunt vertrouwen. Het gaat de INS alleen om het POST ADRES, waarnaar ze (als je getrokken bent) de befaamde Notification Letter (NL) heen kunnen sturen.