Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV2007 start al 5 oktober

Discussie gestart

FreezeM

De instructies staan online!
http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1318.html

Belangrijkste verschil is dat de inschrijving al 5 oktober start en op 4 december sluit.
#1 - 22-09-2005, 20:56 uur

Chiefram

Ohh, dat is al heel erg snel!!!

 :D ;)
#2 - 22-09-2005, 21:01 uur

Liberator

Ik heb de PDF gedownload en uitgeprint,.. even van buiten leren en alles klaar zetten.
Naar de fotozaak voor een extra setje pasfoto's ,.. just in case

... en dan begint "The Waiting Game" phase 1 :D
#3 - 22-09-2005, 22:12 uur
American Patriot living in Europe

Chiefram

 :D ;D

Heerlijk gewoon als je iemand zo lekker serieus hiermee aan de slag ziet gaan!!!

 ;)
#4 - 22-09-2005, 22:30 uur

RedBaron

Let the journey begin!


wel leuk om te weten alleen lijkt me alleen zo beetje naar als je aan het einde niet bent uitgekozen want ik wil echt graag naar Los Angeles!  8)
#5 - 23-09-2005, 00:34 uur

schorp

Ik heb de PDF gedownload en uitgeprint,.. even van buiten leren en alles klaar zetten.
Naar de fotozaak voor een extra setje pasfoto's ,.. just in case

... en dan begint "The Waiting Game" phase 1 :D

Veel Success!!!  Waar will je wonen mocht je het winnen?
#6 - 23-09-2005, 01:38 uur

schorp

Let the journey begin!


wel leuk om te weten alleen lijkt me alleen zo beetje naar als je aan het einde niet bent uitgekozen want ik wil echt graag naar Los Angeles!  8)

I can understand that!!!  Veel Success!!!
#7 - 23-09-2005, 01:39 uur

androb

HOERA!!!!!
Nieuwe ronde nieuwe kansen!!!! ;D
#8 - 23-09-2005, 10:13 uur

TigersFan

Mail van USAFIS gehad dat mijn application klaar was om te submitten foto's incluis.  ???Maar hopen dat dat goed gaat.

Allen succes!!!!!
#9 - 23-09-2005, 15:17 uur

Chiefram

Mail van USAFIS gehad dat mijn application klaar was om te submitten foto's incluis.  ???Maar hopen dat dat goed gaat.

Allen succes!!!!!

Inderdaad succes gewenst met USAFIS!  :-\

Alleen een ding snap ik nog steeds niet... Na alle zeer negatieve ervaringen en problemen met USAFIS-achtige buro's, ga je hier ondanks de zeer vele waarschuwingen toch nog mee in zee???!!!

Ik zou echt graag willen weten waarom je precies juist toch met dit bedrijf in zee bent gegaan.
#10 - 23-09-2005, 15:47 uur

RedBaron

Ik ben ook met zo'n een of ander bedrijf in zee gegaan heb wel betaald maar op die site staat niks, heb dat verhaal al eens verteld. Maar als ik hun geen fotos van mij stuur kunnen hun me dan inschrijven? Zo nee jah dat hun dan maar stikke in die $29.00. Dan schrijf ik me wel bij de officeele lotery in. maar die stelletje apen daar zijn te beroerd om een mail terug te sturen en ik word daar best wel kwaad van.

alleen veel succes en laten we hopen dat we met zijn alle kunnen gaan  8)
#11 - 23-09-2005, 16:50 uur

Chiefram

Ze laten zich alleen horen als je nog niet betaald hebt, daarna kun je grofgezegd dood vallen. Maar inderdaad, als men geen foto van je heeft, dan kunnen ze je ook niet inschrijven.

Succes en het zou echt gaaf zijn als IEDEREEN die op dit forum zit volgend jaar een brief zou krijgen van KCC. Alleen wel met dat verschil (zie berichten over dit jaar), dat je nummer dan ook in aanmerking komt voor een gesprek op het Amerikaans konsulaat.

#12 - 23-09-2005, 17:02 uur

TigersFan

Mail van USAFIS gehad dat mijn application klaar was om te submitten foto's incluis.  ???Maar hopen dat dat goed gaat.

Allen succes!!!!!

Inderdaad succes gewenst met USAFIS!  :-\

Alleen een ding snap ik nog steeds niet... Na alle zeer negatieve ervaringen en problemen met USAFIS-achtige buro's, ga je hier ondanks de zeer vele waarschuwingen toch nog mee in zee???!!!

Ik zou echt graag willen weten waarom je precies juist toch met dit bedrijf in zee bent gegaan.

Nou, Chief, ik was daarmee in zee voordat ik dit forum ontdekte en onder USAFIS uitkomen is een tikje lastig, dus het 'beste er maar van maken' dacht ik dan....Hoop doet leven zullen we maar zeggen, maar je hebt helemaal gelijk...Met mijn huidige wetenschap zou ik het nooit meer gedaan hebben, maar het risico van twee keer ingeschreven (en dus eruit gemikt worden) ga ik niet nemen...
#13 - 23-09-2005, 17:03 uur

schorp

Mail van USAFIS gehad dat mijn application klaar was om te submitten foto's incluis.  ???Maar hopen dat dat goed gaat.

Allen succes!!!!!

Inderdaad succes gewenst met USAFIS!  :-\

Alleen een ding snap ik nog steeds niet... Na alle zeer negatieve ervaringen en problemen met USAFIS-achtige buro's, ga je hier ondanks de zeer vele waarschuwingen toch nog mee in zee???!!!

Ik zou echt graag willen weten waarom je precies juist toch met dit bedrijf in zee bent gegaan.

Nou, Chief, ik was daarmee in zee voordat ik dit forum ontdekte en onder USAFIS uitkomen is een tikje lastig, dus het 'beste er maar van maken' dacht ik dan....Hoop doet leven zullen we maar zeggen, maar je hebt helemaal gelijk...Met mijn huidige wetenschap zou ik het nooit meer gedaan hebben, maar het risico van twee keer ingeschreven (en dus eruit gemikt worden) ga ik niet nemen...

Als ik jou was zou ik duidelijk maken dat ik niet mee wil doen met USAFIS.  En gewoon via de site van http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1318.html

USAFIS is onder de radar van de dept. of state voor fraude, ze zijn nog niet schuldig verklaard, maar wel verdacht.

Ik ben het met Chiefram eens.  Ik vind het een beetje vreemd om met een bureau in zee te gaan, terwijl de inschrijf procedure via Als ik jou was zou ik duidelijk maken dat ik niet mee wil doen met USAFIS.  En gewoon via de regering  site van http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1318.html  veel makkelijker en echt is (de Diversity Lottery is de verantwoordelijkheid van de Department of State, niet de USCIS (United States Citizenship and Immigration Services, hier krijg je pas mee te maken, mocht je een interview krijgen om een green card te 'krijgen'.) is en bovendien gratis.



#14 - 23-09-2005, 18:01 uur

Dusza

Help! Plots begint mijn hart in mijn keel te kloppen...
Zijn er hier nog Belgen die mee gingen doen?
#15 - 23-09-2005, 20:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15