Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV2007 start al 5 oktober

Discussie gestart

schorpioenvrouw

Wat ik me dus afvroeg is het volgende.
Inschijvers voor de lotterij kunnen dit doen tot en met 4 december 2005. Krijgt men nog een ontvangstbevestiging na die datum of moet men gewoon wachten tot mei/juli 2006. Wanner krijgen inschrijvers hun nummer zodat ze zelf in de gaten kunnen houden hoe het staat met de lotterij.
#31 - 12-10-2005, 22:03 uur

ejb

Wat ik me dus afvroeg is het volgende.
Inschijvers voor de lotterij kunnen dit doen tot en met 4 december 2005. Krijgt men nog een ontvangstbevestiging na die datum of moet men gewoon wachten tot mei/juli 2006. Wanner krijgen inschrijvers hun nummer zodat ze zelf in de gaten kunnen houden hoe het staat met de lotterij.
De enige bevestiging die je krijgt is een bevestiging op de site zelf met een nummer. Daarna krijg je alleen nog wat te horen als je daadwerkelijk tot de 100.000 mensen behoort die getrokken zijn, de rest hoort dus niets meer.
#32 - 12-10-2005, 23:11 uur



Jez

Da's dus op zijn vroegst in mei 2006, dat je iets hoort.
#33 - 13-10-2005, 01:57 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

schorpioenvrouw

Op de "submission confirmation" is toch alleen je naam, geboortedatum en land van herkomst te zien ?????
#34 - 14-10-2005, 22:52 uur
« Laatst bewerkt op: 14-10-2005, 22:52 uur door schorpioenvrouw »

ejb

Op de "submission confirmation" is toch alleen je naam, geboortedatum en land van herkomst te zien ?????
Dat klopt, maar rechtboven in je confirmation vind je een nummer (valt bij mij trouwens weg nu ik het in Word gekopieerd heb  :-\) achter OMB.
Voor uitloting wordt trouwens ook maar weinig bekeken, alleen of je je niet meer dan één keer ingeschreven hebt en of je foto voldoet aan de voorwaarden. Verder wordt ervan uitgegaan dat je zelf checkt of je aan de aangegeven voorwaarden vwb opleiding en werkmervaring voldoet. Wanneer je uitgeloot wordt wordt je pas het hemd van het lijf gevraagd!
#35 - 15-10-2005, 01:10 uur



Icecold699

wat moet ik invullen?

Mijn vriendin en ik doen ook weer mee. Er is echter 1 verandering in onze situatie ten opzichte van de vorige keren, we hebben namelijk een zoontje gekregen.

situatie:

We zijn dus niet getrouwd, hebben een gezamelijk kind, hij staat bij haar in het paspoort bijgeschreven maar draagt mijn achternaam.

Wie van de twee moet onze zoon opgeven of moeten we dat beide doen (double entry? van mijn zoon?).

wie kan me helpen?
#36 - 15-10-2005, 16:36 uur

Loek

Dat is weer zo'n situatie die niet past in het beeld dat US immigration heeft van een family, ik zou het even vragen aan een immigration layer of zo.  Wat doe je overigens als een van jullie wint?  De enige manier dat de ander ook een greencard krijgt is als jullie trouwen.  In dat geval lost het ook je andere "probleem" op ;)
#37 - 17-10-2005, 17:36 uur

Icecold699

ja dan gaan we trouwen
#38 - 18-10-2005, 10:04 uur

Jez

Stuur je ons dan een kaartje?  ;)
#39 - 18-10-2005, 22:28 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Icecold699

natuurlijk sturen we een kaartje
#40 - 19-10-2005, 08:11 uur

towncar59

Zelf zijn wij naar een prof fotograaf geweest om de speciale foto's te laten maken die werden gevraagd. Er werden dan geen standaard pasfoto's gemaakt, maar speciale 'portret' foto's welke de fotograaf dan zodanig kon afsnijden dat ze exakt aan de gestelde eisen voldeden.

Het probleem echter was dat hij die niet op CD of disk kon zetten, omdat dit (zo werd ons tenminste verteld) dit niet mocht om fraude aan de foto tegen te gaan.

Dit klonk mij logisch in de oren, maar van anderen heb ik weer gehoord dat de fotograaf wel degelijk op CD of disk kan wegschrijven.

Hey Chief,

Welke fotograaf was dat ? Ik wil even kijken naar welke ik evt. toe ga.. ( remember me ? Ik woon in Zwijndrecht...)

Ron
#41 - 20-10-2005, 11:46 uur

androb

HOERA!!!
Ook hier zijn de inschrijvingen weer gedaan. Zit weer te trillen op mijn stoeltje hi,hi. Het stelt weinig voor die vragen maar het is zo spannend. Dit jaar dubbele kansen, het grote wachten kan weer beginnen
Andrea
#42 - 23-10-2005, 11:40 uur

Kasj

ik ga me ook dit jaar maar weer inschrijven en hopen dat het na 4 keer raak is  ;)
#43 - 27-10-2005, 12:46 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Chiefram

Ik snap er echt nog steeds helemaal niets van...

Op dit forum zitten zoveel mensen die dolgraag naar Amerika willen emigreren en er alles aan doen om dit te kunnen realiseren, zoals zich laten inschrijven voor de DV loterij.

En dan toch zit er (ik heb het over de afgelopen loterij) niemand van ons bij die een brief van KCC heeft gekregen.

Hoeveel Nederlanders zouden zich jaarlijks opgeven voor deze loterij, want er zijn toch zo'n 105 'winnaars' geweest, maar die zitten niet hier!

 :-\

Ik hoop echt dat er bij deze trekkingen toch zeker een aantal van ons bij zitten, zodat we de spanningen weer kunnen voelen!  ;D

SUCCES ALLEMAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;) :D
#44 - 27-10-2005, 15:33 uur

ejb

Chief, ben het helemaal met je eens dat het nogal vreemd is dat er vorig jaar niemand van dit forum gewonnen...Hoop inderdaad dat dit nu beter wordt en we bij voorkeur natuurlijk allemaal winnen  ;) 8)
#45 - 27-10-2005, 23:28 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15