Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV2010 algemeen topic

Discussie gestart

Johan

Nu de eerste winnaars wachten op de enveloppe of deze zelfs al hebben gekregen dacht ik dat het wel goed zou zijn dit topic te openen. Hier kun je alles vragen en vertellen m.b.t. de diversity lottery 2010, wat niet in de andere twee topics past!
#1 - 14-05-2009, 14:50 uur

lwk

als ik mn ingevulde brief terugstuur, kan ik dan nog ergens zien of die is aangekomen?

of zal ik hem maar via ups met handtekening/tracking versturen?
#2 - 14-05-2009, 19:06 uur

Johan

Wij hebben vorig jaar de retourenveloppe inderdaad ook aangetekend verzonden.
Je bent er dan zeker van dat de papieren op de juiste wijze worden bezorgd.
Dat zou inderdaad evengoed UPS kunnen zijn.
Ik zou de brief NIET zo verzenden zonder dat hij aangetekend is of iets dergelijks.

Een maandje na verzending kun je het KCC bellen om bevestiging van ontvangst te krijgen, daar doen ze niet moeilijk over!
#3 - 14-05-2009, 20:29 uur
« Laatst bewerkt op: 14-05-2009, 20:35 uur door Johan »

Stefan_USA07

Hoi Johan,

misschien een beetje buiten het topic, maar zit jij nu al in Amerika als winnaar van de Lottory 2009?
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang dat traject eigenlijk is?

Thanks :)

Stefan
#4 - 11-06-2009, 14:14 uur

Johan

Nee ik zit nog  niet in Amerika!

Hoe lang het traject duurt is voor iedereen anders, dat wil zeggen het traject vanaf het moment dat je je visum hebt.
Sommigen vertrekken dan binnen een maand sommigen na een jaar.
Bij ons zal het meer die richting opgaan ;-)
#5 - 12-06-2009, 07:14 uur

vincentn1981

Fijn dat we dit jaar onze status online kunnen check vanaf 01 July:

DV Lottery 2010 Status Check – Is not available at this time.  Starting July 1, 2009 until June 30, 2010, entrants (who previously completed online DV entry through the official website at http://www.dvlottery.state.gov) will be able to check the status of their entry through theE-DV website at http://www.dvlottery.state.gov.  Entrants will need to use their own confirmation page information from the time of their entry (October 2, 2008, to December 1, 2008), to check the status to find out if their Diversity Visa Lottery entry was or was not selected.

Nog een paar daagjes wachten en we weten of we een brief zullen krijgen of niet....
#6 - 24-06-2009, 14:33 uur

Annetje84



Fijn dat we dit jaar onze status online kunnen check vanaf 01 July:


Ik zelf ben dit jaar ingeloot heb op 27 juni een brief ontvangen en ging helemaal uit me plaat.
Alles is nu opgestuurd en nu 'rustig' wachten tot oktober.  :-X
Toen ik de check deed online gaf de website aan dat ik niet was ingeloot dus volgens mij zit er als nog wel een fout in het systeem! :)


#7 - 11-07-2009, 18:23 uur

Johan

Gefeliciteerd Annetje84. We zijn uiteraard erg nieuwsgierig naar wat meer informatie over jou als geselecteerde, waarom doe je mee, ben je al vaker in de States geweest? etc. etc. Mocht je nog vragen hebben dan kun je ze naar hartelust stellen. Ik ben zelf winnaar geweest vorig jaar en zal je met alle plezier daar waar nodig helpen met het beantwoorden van je vragen! Open eventueel even een nieuw topic met je vragen! Daarnaast staat er in deze rubriek ook een topic waarin je wat meer info kan verstrekken over jezelf als loterij deelnemer.
#8 - 12-07-2009, 05:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15