Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV2010 Uitslag

Discussie gestart

benny


[/quote]
en benny, welke andere site? :)
[/quote]

Dat weet ik niet meer.  Ook weet ik niet of het wel allemaal wel volledig betrouwbaar was.  Het was echter redelijk wanordelijk.  Maar ja een mens zoekt hé.
Maar in ieder geval denk ik dat je best je pijlen op dit forum verspreid want er zijn hier genoeg mensen met de nodige ervaring die je zullen kunnen verderhelpen met al je vragen.
Verder wil ik je ook proficiat wensen met het ontvangen van je brief en wens ik veel succes met het verdere verloop van het proces.
Benny :afro: :afro:
#16 - 14-05-2009, 09:01 uur
"Tramps like us"

Wop

JAAAA,


Ik heb vandaag een brief gekregen uit kentucky  :)



Nu staat er kwa hoe snel ik het moet opsturen eigenlijk vrij weinig in, maar als ik het goed begrijp is zo snel mogelijk het beste :)

en ik hoef nu alleen nog wat verdere info. over mezelf op te sturen (6 kantjes), en bij een "interview" moet ik dan geboorte registers en weet ik het meenemen....
(ik las eerst van iemand anders dat hij echt een heel boekwerk moest opsturen, maar dat valt wel mee toch? , was wel wat jaren terug)

maarja ik ga nog alles eens 5 keer doorlezen en hoor graag nog tips ervaringen :) , zal deze site ook maar eens goed gaan bekijken ....


OH!! ik moet ook een adres in amerika invullen, waar ze dan de greencard heen moeten sturen, alleen heb ik die natuurlijk niet.
Moet ik nu via via via een adres gaan zoeken of zijn hier andere oplossingen voor?


Gefeliciteerd!!!  Het eerste kievitsei is binnen!   ;)
#17 - 14-05-2009, 19:22 uur

FreezeM

Gefeliciteerd..... nu ik weet dat de eerste brief (brieven?) in NL bezorgd worden ga ik maar weer bij de brievenbus camperen. Wil hem natuurlijk niet missen.....
#18 - 15-05-2009, 15:27 uur

Johan

Het blijft verbazingwekkend lang duren voordat er meer uitslagen van de DV2010 verschijnen! Vorig jaar waren er rond deze tijd veel meer winnaren bekend, zowel in Nederland als daarbuiten. Ik hoop dat er snel meer winnaars komen, uiteraard helemaal mooi als dat mensen van dit forum zouden zijn.
#19 - 24-05-2009, 09:54 uur

benny

Is er dan niemand die reeds winnaar is geworden van de loterij? :-\ :-\
#20 - 10-06-2009, 12:42 uur
"Tramps like us"

peter_hauben

Hallo allemaal,

ik heb deze week de brief van het KCC ontvangen !!! Case number 8600 !

Ook ik heb wat vragen omtrent het adres in de US dat je moet opgeven (vraag 10). Indien ik het goed begrijp worden de greencards en SSN cards hiernaar opgestuurd ? Hoelang duurt dit gemiddeld ?

Thx,

Groetjes,

Peter
#21 - 10-06-2009, 18:02 uur

benny

Alé proficiat en dit is alvast een laag casenumber. 
De hoeveelste keer is het dat je meedoet?
Indien je bij de gelukkigen komt te zijn, waar zou je je vestigen?
#22 - 10-06-2009, 20:13 uur
"Tramps like us"

Wop

Hallo allemaal,

ik heb deze week de brief van het KCC ontvangen !!! Case number 8600 !

Ook ik heb wat vragen omtrent het adres in de US dat je moet opgeven (vraag 10). Indien ik het goed begrijp worden de greencards en SSN cards hiernaar opgestuurd ? Hoelang duurt dit gemiddeld ?

Thx,

Groetjes,

Peter

Hoi Peter,

Van harte!! Je maakt een hoop mensen jaloers met deze brief!
Vergeet deze pagina niet te bekijken: http://www.verenigdestaten.info/Emigratie/Emigratie%20of%20wonen%20in%20Amerika.html

Kan enorm behulpzaam zijn bij het invullen van je papieren!
#23 - 10-06-2009, 20:41 uur

Johan

ik heb deze week de brief van het KCC ontvangen !!! Case number 8600 !
Ook ik heb wat vragen omtrent het adres in de US dat je moet opgeven (vraag 10). Indien ik het goed begrijp worden de greencards en SSN cards hiernaar opgestuurd ? Hoelang duurt dit gemiddeld ?

Peter,

Allereerst gefeliciteerd met dit geweldige nieuws, door het lage casenumber ben je verzekerd van een uitnodiging van het consulaat!

Open zelf even een nieuw topic in de rubriek "immigratie" waarin je je vragen plaatst! Ik (zelf vorig jaar winnaar) zal dan je vragen beantwoorden zover ik dat kan en ook anderen zullen dat doen.
Wellicht wil je ook even dit topic beantwoorden? http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,8020.0.html
#24 - 10-06-2009, 20:46 uur

ejb

lwk en Peter, gefeliciteerd!!! Hopelijk komen jullie goed door de procedure en kunnen jullie je snel in The States vestigen!!

(wij zijn net zondag terug gekomen van vakantie naar the USA en we hebben heimwee  :(, hopelijk mogen wij ook nog een brief ontvangen....just keeping the dream alive  8))
#25 - 11-06-2009, 00:29 uur



FreezeM

Voor de mensen die geen brief hebben ontvangen maar toch nog hoop houden, de website waarop je kan zien of je geselecteerd bent is geopend: http://www.dvlottery.state.gov/ESC/

Helaas voor mij, zowel mijn vrouw als ik zijn niet geselecteerd, volgend jaar beter.
#26 - 30-06-2009, 21:31 uur

benny

Ook voor my en mijn vrouw helaas geen geluk.  Aan alle gelukkigen wil ik veel succes toewensen in het realiseren van hun droom.

#27 - 02-07-2009, 01:50 uur
"Tramps like us"

Wop

Zowel voor mij als voor de applicatie van mijn vrouw is het antwoord:


Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the 2010 Electronic Diversity Visa program.

 :'(
#28 - 02-07-2009, 20:13 uur

jerbia

Jammer  :(
#29 - 02-07-2009, 20:51 uur

Johan

Jammer dat we geen positieve uitslagen zien op het forum!
Iedereen die een negatieve uitslag heeft wens ik volgend jaar veel geluk!
#30 - 03-07-2009, 04:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15