Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV2010 Uitslag

Discussie gestart

benny

Vanaf wanneer zouden normaal de eerste gelukkigen de envelop in de bus krijgen?
#1 - 04-04-2009, 11:44 uur
« Laatst bewerkt op: 14-05-2009, 14:51 uur door Johan »
"Tramps like us"

FreezeM

Vanaf wanneer zouden normaal de eerste gelukkigen de envelop in de bus krijgen?

Voorgaande jaren begon dat al in maart/april. Maar dan met name in de regio Australie. Europe lijkt meestal wat later. Officieel trouwens is het pas in de periode mei t/m juli dat de winnaar bekend worden gemaakt. Nog even afwachten dus.....
#2 - 05-04-2009, 13:50 uur

DNZ

KMet het inschrijven kirjg je een ''Confirmation Number''
Vanaf 1 juli kun je dan inloggen met je naam op www.dvlottery.state.gov

Maar de brieven kun je al ontvangen vanaf april
dus... succes!!    :afro:
#3 - 05-04-2009, 23:01 uur

Johan

WIj kregen vorig jaar onze enveloppe in mei in de brievenbus met een 13xxx casenumber dus het moet nu toch langzaam op gang komen dat we hier nieuwe winnaars gaan zien!
#4 - 20-04-2009, 08:06 uur

benny

Oke dan beginnen we langzaamaan te duimen en elke morgen met hoop de brievenbus opendoen. :afro: :afro:
#5 - 21-04-2009, 10:58 uur
"Tramps like us"

benny

Nog niemand die van iets gehoord heeft over reeds verzonden of ontvangen witte enveloppen??? ;)
#6 - 02-05-2009, 11:34 uur
"Tramps like us"

benny

Op een andere site zie ik vermelding van enkele Europeanen die reeds hun eerste envelop in de bus kregen ( een Fin, een Fransman, enkele Turken,...)
De bal is blijkbaar beginnen rollen.

 :afro: :afro: :afro:
#7 - 07-05-2009, 19:52 uur
"Tramps like us"

MiamiHeat

De bal kan ook wel eens verkeerd rollen.................maar iedereen veel succes
#8 - 07-05-2009, 20:33 uur

lwk

JAAAA,


Ik heb vandaag een brief gekregen uit kentucky  :)



Nu staat er kwa hoe snel ik het moet opsturen eigenlijk vrij weinig in, maar als ik het goed begrijp is zo snel mogelijk het beste :)

en ik hoef nu alleen nog wat verdere info. over mezelf op te sturen (6 kantjes), en bij een "interview" moet ik dan geboorte registers en weet ik het meenemen....
(ik las eerst van iemand anders dat hij echt een heel boekwerk moest opsturen, maar dat valt wel mee toch? , was wel wat jaren terug)

maarja ik ga nog alles eens 5 keer doorlezen en hoor graag nog tips ervaringen :) , zal deze site ook maar eens goed gaan bekijken ....


OH!! ik moet ook een adres in amerika invullen, waar ze dan de greencard heen moeten sturen, alleen heb ik die natuurlijk niet.
Moet ik nu via via via een adres gaan zoeken of zijn hier andere oplossingen voor?
#9 - 13-05-2009, 23:19 uur
« Laatst bewerkt op: 13-05-2009, 23:21 uur door lwk »

Staceybeesie

Gefeliciteerd!!! Veel succes gewenst met de verdere stappen!!!

Hoe hoog is je casenummer als ik vragen mag?
#10 - 14-05-2009, 00:00 uur
Groetjes Petra

lwk

Gefeliciteerd!!! Veel succes gewenst met de verdere stappen!!!

Hoe hoog is je casenummer als ik vragen mag?

iets in de 3000 maar er staat wel EU voor.

dus 3*** van de zoveel europeanen,   maakt dit nog veel uit dan, ik lees nu van wel :P


en benny, welke andere site? :)


#11 - 14-05-2009, 00:15 uur
« Laatst bewerkt op: 14-05-2009, 00:28 uur door lwk »

jerbia

Gefeliciteerd!!
#12 - 14-05-2009, 00:17 uur

lwk

-
#13 - 14-05-2009, 00:27 uur

Staceybeesie

Dat is een vrij laag nummer!
Dus ben je redelijk snel aan de beurt bij de behandeling van de case nummers.
En... er is nog hoop voor andere deelnemers ;-)

#14 - 14-05-2009, 00:38 uur
Groetjes Petra

Johan

Van harte gefeliciteerd met de brief!
Een dergelijk laag case nummer betekend dat als je aan alle voorwaarden voldoet en als je medische onderzoek goed gaat jij verzekerd  bent van een interview en het krijgen van de greencard.
Ik kan me voorstellen dat het allemaal heel spannend aanvoelt!

Je hebt een erg laag nummer wat ook zal betekenen dat je vrij vlug aan de beurt bent met je interview.
Maar allereerst is het nu zaak je papieren goed in te vullen.
Ik heb daarvoor een instructie geschreven die je op de website kunt vinden,
Daarnaast kun je eventuele vragen hier stellen aangezien we hier leden hebben die er vorig jaar hetzelfde voor stonden als jij nu!

De link naar de instructie is: www.verenigdestaten.info/Emigratie/Emigratie%20of%20wonen%20in%20Amerika.html

Een adres in de US moet je inderdaad hebben, je zult dus op zoek moeten naar iemand die bereid is zijn of haar adres aan jou uit te lenen als correspondentieadres.
Maar dat staat ook in de instructie.

Uiteraard zouden we ook graag iets meer va n jou horen nu je de brief hebt gekregen!
Waarom wil je naar de U.S. en hoe vaak heb je al meegedaan, etc.
Wellicht wil je dat in http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,8020.0.html vermelden?
#15 - 14-05-2009, 07:16 uur
« Laatst bewerkt op: 14-05-2009, 09:25 uur door Johan »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15