Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

DV2010 Wie doet er mee

Discussie gestart

Wop

Wie heeft deelgenomen aan de loterij? Zo kunnen we misschien een idee krijgen van hoeveel mensen uit Nederland en Belgie deelgenomen hebben. Kunnen we mooi in dit topic bijhouden of er winnaars zijn.   ;)
#1 - 03-12-2008, 19:18 uur
« Laatst bewerkt op: 14-05-2009, 14:52 uur door Johan »

Wop

Ik bijt zelf de spits af...

Wij hebben op de laatste dag de aanvragen verstuurd!  ** DUIMEN **  :afro:
#2 - 03-12-2008, 19:19 uur

benny

Wij hebben voor de eerste keer meegedaan.  We zijn afkomstig uit België.  Let's hope. ;D ;D ;D
#3 - 03-12-2008, 19:45 uur
"Tramps like us"

ejb

Ook wij doen mee, we komen uit NL
#4 - 03-12-2008, 23:33 uur



petratimmer

Wij mogen dan wel in de VS wonen maar ook wij doen mee. Niet om hier te komen maar om hier te blijven zonder al die visa rompslomp, I 94 verlengen, werk permit verlengen etc. Bovendien zou het voor ons het "going out' probleem oplossen. Onze kinderen worden namelijk illigaal als ze 21 worden en wij doen voor die tijd niets.. Succes allemaal...
#5 - 05-12-2008, 02:08 uur

GOLFIST

Mijn vrouw en ik doen nu voor de tweede keer mee.
We zijn van Belgie maar wonen sinds Juni in Spanje.
#6 - 31-12-2008, 13:32 uur

Johan

Wie heeft deelgenomen aan de loterij? Zo kunnen we misschien een idee krijgen van hoeveel mensen uit Nederland en Belgie deelgenomen hebben. Kunnen we mooi in dit topic bijhouden of er winnaars zijn.   ;)

Er hebben jammer genoeg nog niet zoveel mensen op dit bericht een reactie gegeven.
Wat ik eigenlijk wel leuk zou vinden is als jullie sowieso wat meer vertellen over waarom je nou daadwerkelijk meedoet met de loterij?

Ik geef een voorbeeldje van onszelf:

Ik doe wel/niet mee:  wel
Hoeveel keer meegedaan: 6 x verdeeld over 7 jaar en bij de DV2009 winnaar
Waarom meegedaan: Niet tot mijn 65 in dezelfde regio willen zitten, devoot van Amerika en nieuwe kansen/ervaringen ontplooien
Zet je ook door als je uitgeloot wordt?: waarom deze vraag, simpel een heel groot deel van de deelnemers haakt af of realiseert zich niet wat voor kosten gepaard gaan met het eventueel uitgeloot wordt of ze denken niet goed na over de consequenties.
Waar zou je dan het liefst gaan wonen en wat vind je voor het maken van die keuze belangrijk?: dus welke regio wil je wonen en waarom?


Zou leuk zijn om hierover wat meer van bezoekers te horen!
Mocht je overigens vragen hebben over het invullen van de papieren of de vervolgprocedure schroom dan niet dat te vragen, ik ben immers door de hele molen gegaan en kan wellicht helpen.
#7 - 15-01-2009, 11:08 uur

MissFluffy

Ik doe wel/niet mee: wel
Hoeveel keer meegedaan: 3de keer in de laatste drie jaren dan
Waarom meegedaan: Het is gewoon onze droom om daar te gaan wonen.
Zet je ook door als je uitgeloot wordt?: Absoluut .
Waar zou je dan het liefst gaan wonen en wat vind je voor het maken van die keuze belangrijk?: dus welke regio wil je wonen en waarom :West Virginia ,familie woont er en de omgeving /natuur speelt ook een enorme rol.We zullen nooit in drukke gebieden gaan wonen maar preferen de rust en de ruimte die hier in Belgie toch echt wel zoek is en laten we vooral ook niet vergeten de vriendelijkheid ,het is zoveel meer relaxer leven dan hier.



(Noot administrator: je eerdere bericht hebben we verwijderd omdat je nu op de nieuwe vragen reageert, bedankt)
#8 - 15-01-2009, 12:00 uur
« Laatst bewerkt op: 15-01-2009, 13:52 uur door Johan »

Staceybeesie

Wij doen ook mee, voor de vierde keer al weer.
En zo ongeveer voor dezelfde redenen als Petra hierboven beschrijft ;-)
#9 - 15-01-2009, 22:00 uur
Groetjes Petra

DNZ

Ik wou dit jaar meedoen... Maar ik was telaat stond er  :(

Hoe of waar kan ik de datums bijhouden van de lotterij, zodat ik er volgend jaar tijdig bij ben
#10 - 09-02-2009, 18:52 uur

FreezeM

Natuurlijk op dit Forum!!

En op de officiele sites van de DV Lottery:
http://www.dvlottery.state.gov/
http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1322.html

Meestal loopt het inschrijven van oktober tot december. De data worden waarschijnlijk bekend gemaakt wanneer de uitslag van de lopende DV Lottery bekend is. Ergens in juni of juli.
#11 - 10-02-2009, 12:02 uur

DNZ

Thxx FreezeM
Ik zal het allemaal eens doornemen, Omdat ik van plan ben volgend jaar mee te doen aan de lotterij
So wish me luck!  ;D
#12 - 10-02-2009, 16:33 uur

Wop

Wordt wel eens tijd dat ik ook ga reageren  ;)

Ik doe wel/niet mee: wel
Hoeveel keer meegedaan: 3 x verdeeld over 4 jaar

Waarom meegedaan: Als ik in de States ben, voel ik me thuis

Zet je ook door als je uitgeloot wordt?: Yep!

Waar zou je dan het liefst gaan wonen en wat vind je voor het maken van die keuze belangrijk?: dus welke regio wil je wonen en waarom?

Je hebt keuzes die je met je hart maakt en keuzes die je met je verstand maakt.. . Met het hart: Omgeving Colorado of Spiringdale Utah. Met het verstand.. een plek met werkgelegenhied en welke een goede toekomst kan bieden voor mijn kids..

#13 - 14-05-2009, 08:59 uur
« Laatst bewerkt op: 14-05-2009, 09:02 uur door Wop »

peter_hauben

Hallo, ik ben Peter, 39, woon in België. Getrouwd, 2 dochters (8 en 3)

Hoeveel keer meegedaan: eerste keer meegedaan aan de loterij en gelijk brief ontvangen met case nummer 8600
Waarom meegedaan: hart verloren in Amerika tijdens een lang verblijf zo'n tien jaar geleden: CA, Utah, Nevade, Arizona, Oregon, Idaho, Montana. Verlang naar "Open Space", natuur, ... + de vrijheid en de mogelijkheden. Tenslotte ook voor de mogelijke verdienste in een job als ingenieur.
Zet je ook door als je uitgeloot wordt?:  YES
Waar zou je dan het liefst gaan wonen en wat vind je voor het maken van die keuze belangrijk?: dus welke regio wil je wonen en waarom?: nog onzeker, hangt af van vele factoren: klimaat, scholen voor de kids, werk voor mij, ontspanningsmogelijkheden, ...

Misschien wel Honnolulu, HI !!!

#14 - 10-06-2009, 23:04 uur

Vlinder1982

Wij wouden meedoen, maar kwam op de 2e pagina op een betaal pagina, dat je veel geld moest betalen met een credit card.
En toen belde ze me vriend op in het engels, maar die man was slecht verstaanbaar, dus heeft me vriend maar gezegt dat we ervanaf zien.

Had ons wel geweldig geleken.  :'(
#15 - 18-06-2009, 17:22 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15