Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

easy visa USA

Discussie gestart

MOPAR

Ik heb veel gelezen op dit forum over de laaielichters van USAfis ny-angry( ben ook helemaal lek gebeld ny-angry ny-angry) , maar hoe zijn de ervaringen met easy visa USA.

We zullen ons voor de D.V 2008 hoogst waarschijnlijk gewoon gratis  ;) inschrijven , maar ik lees graag wat reacties dus vandaar de vraag.

groet Anne  & Bert
#1 - 03-09-2006, 11:25 uur

FreezeM

Gewoon zelf doen inderdaad ;)
#2 - 03-09-2006, 21:14 uur

Chiefram

Ik zou het ook gewoon zelf doen en NIET via een buro.

Mocht je echt met een buro in zee willen, wat de reden ook mag zijn dan raad ik je aan om dit te doen bij bijvoorbeeld: http://www.visapeople.com

Dit is een eerlijk en betrouwbaar bedrijf, zonder dat je gebeld wordt of dat men (meer) geld van je willen hebben zoals bij USAFIS.

Maar nogmaals, ik adviseer toch om het gewoon zelf te doen. Scheelt je geld en het is nog leuk en gemakkelijk ook.
#3 - 04-09-2006, 17:27 uur

Jez

Wij hebben ons destijds via Easy Visa ingeschreven. Prima ervaring mee, tenminste wat beteft het meedoen.
Ze antwoorden snel op vragen en helpen je goed. Alleen een beetje jammer dat we niet gewonnen hadden.
Ik weet dus niet hoe ze de zaken afhandelen mocht je wel winnen.

Maar ik sluit me toch bij de rest aan: met alle hulp die je hier kunt krijgen, kun je je makkelijk zelf inschrijven.
#4 - 06-09-2006, 22:50 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Ik heb nu 2x mee gedaan met de loterij (2006 & 2007). Beide keren was ik niet ingeloot. Ik maak me soms toch wel wat zorgen of ik b.v. al direct niet mee deed omdat ik een veldje verkeerd heb ingevult of de foto niet goed genoeg was. Als er een bedrijf is die mij hier bij kan assisteren zou ik daar best voor willen betalen. Ik snap ook wel dat je het zelf kan, maar het probleem is dat je geen idee hebt of alles OK is aangeleverd.

Chief: het bedrijf wat je hierboven opgeeft, is dat waar jullie via gewonnen hebben?
#5 - 22-09-2006, 10:23 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

ned in MO

Niet zo druk maken.
Ze zullen heus geen lange neus naar je maken om te zeggen dat je fotootje een graadje te donker was en daarom lekker niet mee mag doen.
Je weet toch zelf wel of je een goed duidelijke foto hebt.
Als je de middelbare school hebt afgemaakt dan kan je toch ook lezen?
Als je dat al niet kan dan zul je het in de states ook niet redden.
Als je dat al niet zelf kan dan sta je toch binnenkort weer in nederland, want tenzij je bedje in the states is gespreid het hard knokken is om een plaatsje in de maatschappij te veroveren.
#6 - 19-12-2006, 17:41 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15