Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Een nieuw paspoort met vingerafdruk nodig?

Discussie gestart

MiranF

Beste USA-reizigers,

Zou iemand mij kunnen vertellen of het verplicht is om een paspoort met vingerafdruk te hebben om naar de USA te kunnen reizen?
Misschien een site waar ik hier meer informatie over kan vinden? Ik heb wel het e.e.a. gevonden, maar kan er geen uitsluitend antwoord op vinden.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!

#1 - 02-05-2012, 14:09 uur

MissFluffy

Je kan je oude paspoort nog steeds gebruiken tot de datum hij verloopt .
Ik heb begin februari een nieuw paspoort gaan halen ,dit was ook zonder vingerafdrukken en hij blijft 5 jaar geldig .

Gr,
#2 - 02-05-2012, 14:39 uur

koosv

Elk paspoort vanaf 1995 kan machinaal worden uitgelezen, en voldoet daardoor aan de eisen als grensdocument voor de VS.
Dat houdt in de praktijk in, dat je je geen zorgen hoeft te maken, want dat is zolang geleden dat ieder geldig paspoort zondermeer aan de eisen voldoet. Wel moeten kinderen een eigen paspoort hebben.
#3 - 02-05-2012, 14:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15