Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Eigen zaak meenemen

Discussie gestart

Robert Duong

Sinds 1982 heb ik een eigen onderneming, die ik de afgelopen 5 jaar naar het internet heb gebracht. In principe kan ik nu overal werken en heb net 6 maanden Azië achter de rug. Om visa redenen moest ik weer terug naar huis, maar verder is het eigenlijk simpel om daar te komen en te blijven. Een verblijfsvergunning heb je er sneller dan een paspoort in Nederland. Punt is dat wanneer je naar Azië immigreert, je al je rechten die je hier hebt opgebouwd verliest.

In Amerika behoud je al je rechten omdat Nederland (lees EU) met America een overenkomst heeft waar die rechten, over en weer, in zijn vastgelegd. Toch is immigreren naar Amerika niet makkelijk en mijn zoektocht naar de echte antwoorden  schijnt niet echt wat op te leveren.

Zo vraag ik me af waar die verblijfsvergunning nu echt aan vast hangt. Kijk dat je een net ventje moet zijn is duidelijk en dat je niet één of ander vaag griepje onder je leden moet hebben is ook nog te begrijpen maar hoe zit dat nu wanneer ik zelf redelijk in mijn financiële behoefte kan voorzien en niet op de Amerikaanse overheid ben aangewezen?

Ben benieuwd of iemand hier iets mee kan…
#1 - 08-01-2010, 03:30 uur

hdeweert

Emigreren naar Amerika is niet eenvoudig. Lees dit op de bij dit forum behorende website eens door.
http://www.verenigdestaten.info/alginfo/visa.html

Een internet bedrijf hebben en jezelf kunnen bedruipen geeft je geen rechten. Flink investeren en een
aantal Amerikanen aan het werk hebben is een mogelijkheid. Verder is een huwelijk met een Amerikaan
of meedoen aan de Lotery de enige mogelijkheid voor veel emigranten in spe.
Succes
Harm
#2 - 08-01-2010, 13:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15