Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Emigreren naar Amerika ( Los angeles )

Discussie gestart

mp-

Hallo iedereen!

wij zijn een stelletje van 18 en 19.
mijn vriend is over een maand 20 en is dit jaar klaar met zijn studie
en ik ben ongeveer in 2013 klaar.
wij willen dan naar Amerika emigreren voor 1 á 2 jaar.
we hebben alleen geen idee wat we allemaal nodig hebben en wat de kosten ervan zijn.

weet een van jullie misschien wat voor inkomen je ongeveer nodig zal moeten hebben om een appartement te huren in de buurt van Californië.
want heb vernomen dat IN californië de prijs voor een huurappartement nogal hoog is.

hoop dat iemand ons kan helpen.

-xx-
#1 - 05-01-2009, 18:40 uur

Pieter79

Welkom op het forum!!

Ik zou me overigens eerst druk maken over het visum, dan pas over een appartement :)

Gr. Pieter
#2 - 05-01-2009, 19:05 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

mp-

dank je wel !

uhm , ja
dat weten we ook wel.
we snappen dat het heel erg moeilijk is om sowieso al in de states terecht te komen.
maar we zouden graag de prijzen willen weten van appartementen of studio's of iets dergelijks.
want als we dat al niet kunnen onderhouden dan hoeven we ons niet eens meer druk te maken om een visum of sown green card.
als we globaal ongeveer weten wat we nodig hebben om een onderkomen te hebben, dan kunnen we ons verder druk maken over visums en werk en dat soort dingen.
het is ook niet dat we meteen die kant op zullen gaan.
gewoon ter informatie over verhuizen naar de states.

in iedergeval bedankt voor je reactie !
-xx-
#3 - 05-01-2009, 19:41 uur

hdeweert

Jullie zijn er wel erg vroeg bij om nu al de prijzen van een appartement opvragen. Google eens op
hire condos los Angeles
Helaas kun je niet in de glazen bol kijken hoe het er over een paar jaar voorstaat. Het lijkt mij dus niet
erg zinvol om het van de prijs van de huizen af te laten hangen. Je volgende vraag zal dan
moeten zijn “hoe duur is het levensonderhoud daar?”


Harm
#4 - 05-01-2009, 20:14 uur

FreezeM

Als jullie van plan zijn om tijdelijk te gaan, en gezien jullie leeftijd, zouden jullie kunnen kijken naar mogelijkheden om in de VS te studeren. Huisvesting kan dan misschien op een campus wat aanzienlijk goedkoper is. En als student kan je wat werken om bij te verdienen (zal misschien hard nodig zijn) op de campus. Omdat jullie jong zijn zou ik me nog niet te druk maken over de huisvesting. Hoe erg is het om tijdelijk in een klein appartement te wonen? Zoals al eerder aangegeven. Maak je eerst druk over je visum. Want twee jaar naar de VS gaan doe je niet zo maar.

Ik vind het wel heel goed dat jullie je nu al aan het nadenken zijn. Veel mensen komen op het idee naar de VS te gaan en denken dat ze volgende maand kunnen vertrekken. Maar de VS is geen EU :) Er is geen vrij reizen en vestigen. Je mag er als Europeaan niet zo maar naar school gaan, werken of langer dan 90 dagen blijven. Overal heb je een visum voor nodig. En financien.

- zoek uit op basis van welk recht jullie naar de VS gaan (welk visum)
- bereken wat je kosten zullen zijn voor visum, tickets (neem je spullen mee?), wonen en leven
- heb je tijdens je verblijf inkomsten? Kan je daar dan echt van leven?
- bereken op die manier hoeveel geld je de komende tijd per maand opzij gaat zetten om in 2013 te gaan

Juist omdat jullie er nu al over nadenken is het een heel reeel idee. Zet het om in een planning en voer het uit! Je zult er je leven lang aan terug denken.
-
#5 - 06-01-2009, 21:57 uur

perlmutter

Ben je ooit al eens in Los Angeles geweest? Weet je hoe de stad er uitziet? Ik vond het er maar heel saai, en zou er nooit willen wonen, heb in de States wel andere favoriete plekken dan LA

Iemand van jullie leeftijd heeft  meestal  de beelden van de TV in gedachten , en het zou wel eens een grote teleurstelling voor jullie kunnen zijn. Anderzijds  wil ik niet te negatief klinken.

Dat is mijn mening ervan

succes
#6 - 07-01-2009, 12:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15