Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ervaring met Green Card Lottery

Discussie gestart

roonlimburg

Wie heeft er reeds ervaring met de Green Card Lotery en zou er graag wat over willen vertellen, hoe vaak heb je meegedaan? Ben je uitgeloot?
Ben je op die manier in Amerika terechtgekomen en zo ja, hoe is het je daar verder vergaan?
#1 - 08-07-2002, 20:45 uur
« Laatst bewerkt op: 08-07-2002, 20:45 uur door roonlimburg »

usadutch

Ik heb geen ervaring met de lottery maar wil iedereen attenderen op deze website;

http://www.ftc.gov/bcp/conline/pubs/alerts/lottery.htm
#2 - 02-09-2002, 04:52 uur
FORUM http://www.usadutch.com/forum
usa WEBLOG+VIDEO http://www.usadutch.com/blips

Webmaster USADUTCH.com

roonlimburg

Bedankt voor het noemen van die link, ik was zelf die mededeling al eens tegengekomen.
Ik ga dit jaar meedoen aan de lotery, en heb besloten om het geheel zelf te doen zonder hulp van een of ander bedrijf.
Ik heb de afgelopen tijd bij verschillende van die bedrijven op de site gekeken en heb ontdekt dat de formulieren die je via hun kan uitprinten vaak fouten bevatten en dus niet geheel aan de regels voldoen die gesteld worden.
Nu dus maar heel goed de instructies gelezen en besloten het zelf te doen.
Ik las ergens dat ongeveer 42% van de inzendingen afvalt wegens het niet juist volgen van de instructies.
#3 - 02-10-2002, 13:38 uur

paulvv