Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Escaping the Netherlands

Discussie gestart

FreezeM

Vorige maand ben ik gevraagd om een interview te geven over mijn redenen om te willen emigreren naar de VS. Dit als onderdeel van een item over de toegenomen emigratie. Het resultaat staat nu online. Ik denk dat jullie in veel dingen kunnen vinden  
http://www2.rnw.nl/rnw/en/features/dutchhorizons/050504dh?view=Standard

Ik heb mooi even mijn site kunnen 'pluggen'  ;)
#1 - 04-05-2005, 18:10 uur

Dusza

Vorige maand ben ik gevraagd om een interview te geven over mijn redenen om te willen emigreren naar de VS.

Mis ik iets? Ik zie op die link namelijk nergens een getuigenis van iemand staan over het 'waarom verhuizen'? Het is een vrij algemeen artikeltje. Bedoel je dat het onder andere op basis van een gespek met jou geschreven is? Of kan ik ook nog ergens het interview met jou zelf terugvinden?
#2 - 05-05-2005, 11:06 uur

FreezeM

Click to listen to the programme

 ;)
#3 - 05-05-2005, 11:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15