Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

feestje

Discussie gestart

peperzout

ja hoor er wordt gefeest in rotterdam

lieve schatten

VAN HARTE GEFELICITEERD
#1 - 06-10-2004, 17:19 uur

heivalido

En of er gefeest gaat worden, wij lopen hier nu al 2 uur in een tweemans polonaise  ;D ;D ;D We zijn erdoor, op nog een klein formaliteitje na (het huwelijkscertificaat was niet in orde maar dat was niet erg, als we het gewoon later komen brengen) Dus nu mogen we definitief naar Amerika. Florida here we come. We zijn zo blij, zo blij.  ;D  ;D  ;D  :o  ;D  :o  ;D
#2 - 06-10-2004, 17:58 uur

Norbert

gefeliciteerd!!!!
#3 - 06-10-2004, 21:36 uur

Sbull

Tot nog toe houden ze een feestje met hun beide hahahahhahahahhahahhahha
Wacht maar als ze hier komen dan gaan we feesten
Ja het zit in een fles en is 18 jaar oud

Jonge jonge wat zijn we blij, de hele dag trillende handen gehad tot het verlossende telefoontje, pfff wat duurt zo'n dag lang dan.

Yippppppppppie yes yipppppppppppppppppppppie

Florida here comes the dutchies
#4 - 06-10-2004, 21:50 uur

Ebelix

We horen wel waar het feestje is. We zullen zorgen voor wat bubbels ;D ;D
#5 - 06-10-2004, 22:38 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

heivalido

goed zo Ebelix, het is natuurlijk wel een American Party hahahahahah. dus zelf wat te drinken meenemen.  ;D ;D ;D
#6 - 07-10-2004, 00:58 uur

Ebelix

Uiteraard
#7 - 07-10-2004, 08:15 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Chiefram

goed zo Ebelix, het is natuurlijk wel een American Party hahahahahah. dus zelf wat te drinken meenemen.  ;D ;D ;D

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!

Schitterend, daar was ik nog niet eens opgekomen, maar ik vind het super! LOL! HAHAHA!!!!!!!!

Mar hoezo Amerikaans, is dit niet typisch Nederlands, hihi... Oh nee, de Nederlanders nemen hun meegebrachte hapjes aan het eind van de avond weer mee naar huis, als er nog iets van overgebleven is, hahaha...   :D
#8 - 07-10-2004, 20:04 uur

Ebelix

Ho ho ho (lijk de kerstman wel) De hapjes en drank terug mee naar huis nemen is nu net weer iets typisch Amerikaans. Net zoals het meenemen van het overgebleven eten uit een restaurant om dat dan vervolgens in een ijskast te zetten. Na een week wordt het vervolgens weggegooid.

De Nederlander brengt zo wie zo niets mee aan happen maar natuurlijk wel een fles koppijn wijn van eur. 1,95 en gaat achteraf nog klagen dat er niks te snacken was en dat de wijn niet te drinken was. Op weg naar huis schiet de Nederlander vervolgens de shoarmazaak in om nog even snel een broodje shoarma met veel saus te eten en een biertje achterover te slaan.

Ik weet het. Ik generaliseer nu wel heel erg.
#9 - 07-10-2004, 22:42 uur
« Laatst bewerkt op: 07-10-2004, 22:43 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

heivalido

hahahahaha, maar het is wel zo ;D ;D ;D Maar niet alle amerikanen gooien hun doggy bags na 2 weken weg, ik ken ook mensen die het een dag later nog opwarmen en zo, is op zich ook niets mis mee maar ik denk niet dat wij vaak doggy bags zullen meenemen. Daar ben ik denk ik dan nog net iets te Hollands voor. Weet je wat, ik kom hier over 2 jaar nog op terug terwijl ik een stuk pizza van gisteren naar binnen werk hahahahaha  :P
#10 - 08-10-2004, 01:10 uur

Ebelix

Pizza is een ander verhaal. Die kan zelfs lekker zijn als ze koud is.

Ik heb het meer over een diner waar ze hun afgekloven hamburger met patat mee naar huis nemen.
#11 - 08-10-2004, 11:30 uur
« Laatst bewerkt op: 08-10-2004, 12:03 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Chiefram

Ho ho ho (lijk de kerstman wel) De hapjes en drank terug mee naar huis nemen is nu net weer iets typisch Amerikaans. Net zoals het meenemen van het overgebleven eten uit een restaurant om dat dan vervolgens in een ijskast te zetten. Na een week wordt het vervolgens weggegooid.

De Nederlander brengt zo wie zo niets mee aan happen maar natuurlijk wel een fles koppijn wijn van eur. 1,95 en gaat achteraf nog klagen dat er niks te snacken was en dat de wijn niet te drinken was. Op weg naar huis schiet de Nederlander vervolgens de shoarmazaak in om nog even snel een broodje shoarma met veel saus te eten en een biertje achterover te slaan.

Ik weet het. Ik generaliseer nu wel heel erg.

Uhhhhhhh.......  :-[ :-X :-\

Ja, nu je het zegt... je hebt helemaal gelijk in alles wat je hierboven hebt geschreven, hahaha...

Toch wel een schitterend volk, Nederlanders! Ik vind het wel getuigen van lef!  ;D
#12 - 08-10-2004, 11:51 uur

heivalido

ja ik weet precies wat je bedoelt Ebelix, onze vrienden in Florida nemen ook altijd alles mee naar huis, hahahaha  ;D ;D of het verdwijnt in de vuilnisbak, of het verdwijnt in 1 van de kinderen hahahaha Ikzelf denk toch niet dat wij dit ook vaak zullen gaan doen.  :-\
#13 - 08-10-2004, 16:42 uur

Chiefram

Ik denk dat er weinig over zal blijven op een feestje als Heivalido en ik daar zijn geweest... Alles vreten we ter plekke op, alsof we stofzuigers zijn, hahahaha...

Hoe bedoel, je een eigen 'cleaning company'...  :D
#14 - 08-10-2004, 16:46 uur

heivalido

Als je maar wat kaas voor me over laat Chief  ;) Ik doe een moord voor een goed stukkie kaas. Oh, nee....nu loopt het hier ook al weer uit op verhalen over eten, nog even en we kunnen de naam van dit forum veranderen van amerika.nedforum naar Eten.en.vreetforum.
#15 - 09-10-2004, 00:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15