Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Formulier 2006

Discussie gestart

xerxesc

Morgen, meteen laten weten hoe het ging Heivalido!!!!  Veel Success!!!  
#76 - 05-10-2004, 23:05 uur

Chiefram

dank je, we gaan er een leuk dagje uit van maken  ;D of het wordt een hele ongezellige chagrijnige verplichting hahahahaha, afhankelijk van de uitslag.  ;D

Ben jij al wat wijzer geworden wat verhuisbedrijven betreft.

Yep... wij hebben vorige week 3 grote International Movers uitgenodigd en de eerste offerte is binnen. Ik kan er later op terug als ik ook de andere binnen heb, want er zijn nu al hele belangrijke zaken aan het licht gekomen die ik graag met anderen wil delen, voordat ze met een verhuizer in zee gaan.

Dus, momentje nog!  ;)
#77 - 06-10-2004, 08:18 uur

heivalido

kijk, dat is nog eens een informant, we wachten geduldig af Chief.  ;D
#78 - 07-10-2004, 01:00 uur

NY3083

Ik weet dat dit al een oude discussie is, maar wilde toch even mijn mening kwijt hierover.

Volgens mij is het grote verschil tussen NL en USA dat je in de USA een kans krijgt om er wat van te maken, hoewel je het zelf moet doen en het soms lijkt dat je in NL alleen maar wordt tegen gewerkt door alle regeltjes waar je aan moet voldoen.

Ik heb zelf zxowel prive als zakelijk veel contact met Amerikaanse bedrijven en personen en dat is iets wat ik toch wel vaak tegen kom. Toch wel leuk om te weten dat het voor sommige van ons reeds zover is, het is en blijft toch een grote stap.
#79 - 25-01-2005, 23:20 uur

Chiefram

Dit is precies een schot in de roos: Inderdaad heb je in Amerika meer kans dan in Nederland om ergens iets van te maken. In Nederland word je vaak tegengewerkt en als het je toch lukt, dan word je wel door de belastingdienst of een andere instantie leeggezogen.

Ik merk nu al in Amerika dat alles kan en dat je hier alles zelf moet doen. Niets geen pietluttige regeltjes, gewoon gaan met die banaan. Zelfs de Amerikanen zeggen het zelf: geloof in je plan, ga ervoor en je maakt geld! Maar daar moet je natuurlijk wel hard voor werken, maar de kansen zijn er...
#80 - 13-02-2005, 05:15 uur

heivalido

En met die gedachten gaan wij ook diep onderaan beginnen met eingelijk niets, maar met inzet, vertrouwen en werklust zullen we er echt wel komen.
#81 - 13-02-2005, 23:48 uur
« Laatst bewerkt op: 13-02-2005, 23:48 uur door heivalido »

Chiefram

Ik heb ook vorige week mijn eerste salaris binnen gehad en wat denk je? Nog geen 20% aan belastingen ingehouden!

We liggen helemaal in een deuk hier, haha...
#82 - 14-02-2005, 05:47 uur

Loek

Ik zou met lachen wachten tot je je 1040 hebt ingevuld.  Ik laat elke maand extra belasting inhouden omdat ik nogal weining aftrekposten heb.  Zul jij waarschijnlijk minder last van hebben aangezien je een nog thuiswonend "kind" hebt.

Maar je hebt gelijk, het is waarschijnlijk al met al toch minder dan wat je in NL kwijt zou zijn

#83 - 14-02-2005, 17:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15