Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

G4 VISA en Social Security Number (SSN)

Discussie gestart

MrTulio2

Hallo Americans!
Binnenkort vertrek ik voor 12 maanden richting Washington DC op een G4 visa (world bank related), echter nu ook bezig met appt etc en loop nu tegen het feit aan (na diverse desinformatie van WB zelf) dat ik mogelijk ook een SSN moet aanvragen, zijn er anderen met ervaring hiermee? Klopt het sowieso dat ik een SSN (met een G4 visa) moet aanvragen? Het US Consulaat kon mij niet veel meer vertellen, en verder krijg ik ja en nee te horen van andere instanties. Need help!
Alvast dank en voor diegene in de States, veel plezier met 4th of July  :).
Groet,
Pedro
#1 - 03-07-2008, 15:10 uur

Ebelix

Kan de wereldbank je niet helpen met deze informatie? Bij de wereldbank werken heel veel buitenlanders die allemaal hetzelfde probleem hebben.

Succes
#2 - 04-07-2008, 11:27 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

FreezeM

Kan de wereldbank je niet helpen met deze informatie? Bij de wereldbank werken heel veel buitenlanders die allemaal hetzelfde probleem hebben.

Succes

Nee, desinformatie van de WB :)

Ik heb er helaas geen ervaring mee maar weet wel dat voor veel dingen het erg handig is een SSN te hebben. Bijvoorbeeld het openenen van een bakrekening.
#3 - 04-07-2008, 11:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15