Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gewoon emigreren

Discussie gestart

SantaFe

Ik heb wel eens gelezen dat je zonder lottery ook kan emigreren. Weet iemand waar deze eisen staan op het internet?
#1 - 31-10-2004, 11:54 uur

Chiefram

Dat kan op familie-basis, maar dan moet je wel een broer of zus hebben die Amerikaans staatsburger is, minimaal 3 jaar belasting heeft betaald en dit kan aantonen en in staat is jou en je eventuele mee te nemen gezinsleden financieel te onderhouden indien je/jullie geen werk (meer) zouden hebben.

Of je vraag een werkvergunning aan, maar dat moet het bedrijf doen waarvoor je werkt.

Maar waarom moeilijk doen, als de DV Lottery juist de meest gemakkelijkste weg is om aan de fel begeerde Green Card te komen?
#2 - 31-10-2004, 12:31 uur

SantaFe

Ik bedoel een bedrijf beginnen/kopen of genoeg geld op de bank staan is ook een mogelijkheid om een greencard te krijgen, ik heb dat eens ergens gelezen.
#3 - 31-10-2004, 13:12 uur

Chiefram

Ook dat kan. Er is hier een aktief lid (PBBI) die je alles kan vertellen over het kopen van een eigen onderneming in de US en welke eisen hieraan verbonden zijn.

Genoeg geld kan ook, maar dan krijg je geen werkvergunning. Maar wat de bedragen zijn die je op je bankrekening hebt staan weet ik niet.
#4 - 31-10-2004, 14:01 uur

SantaFe

Ik denk niet dat ik nog ga werken, ik wil wel iets te doen hebben maar het is geen must om te werken.
#5 - 31-10-2004, 16:08 uur

Hans PBBI

Ben even uit de roulatie geweest, computer crash en HD gefrituurd.
Voldoende geld is geen reden voor een visum, zelfs als je kunt aantonen dat je kunt rentenieren.
Je kunt een bedrijf kopen en een E2 aanvragen, maar via een E2 kun je niet een greencard aanvragen. Eeen E2 is wel oneindig te verlengen. Via een L1 wel maar daarvoor moet je hier wel een bedrijf hebben en dan een dochter / kantoor openen in de VS. Dit is een snel scenario, voor een duidelijk advies moet je maar contact met me opnemen. Verwacht eind van de week weer volledig in de running te zijn.
#6 - 31-10-2004, 21:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15