Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gratis internet in Texas

Discussie gestart

hollandranch

Omdat ik DSL pas kan krijgen na mijn SSN zit ik een paar weken zonder Internet. Ik kan natuurlijk wel via mijn modem in laptop verbinding maken. Hiervoor zoek ik een gratis provider in Texas. Misschien heeft iemand een goede tip / link?
#1 - 21-11-2006, 18:13 uur

Mr-Leo

Ik weet zo geen gratis provider. Maar is het niet zo dat voor lokale gesprekken in de US geen tikken betaald (m.u.v. starttarief) en je dus goedkoop online kunt zijn met een modem?
#2 - 21-11-2006, 18:17 uur

hollandranch

Ik weet zo geen gratis provider. Maar is het niet zo dat voor lokale gesprekken in de US geen tikken betaald (m.u.v. starttarief) en je dus goedkoop online kunt zijn met een modem?

Denk dat dit kan, maar dan heb ik een lokaal nummer nodig om in te bellen en dat is het probleem, wil geen abbonement voor langere tijd, maar gewoon tijdelijk inbellen om mijn mail te checken.
#3 - 21-11-2006, 18:21 uur

Mr-Leo

Maar als je wilt inbellen heb je toch een abonnement nodig? Of werkt dat in de US niet zo.
#4 - 21-11-2006, 18:24 uur

hollandranch

Lijkt me dat je altijd een soort van abbonement nodig hebt, hoe wil je dan inbellen. Je hebt een provider nodig, inbelnummer, inbelgegevens, dus je moet wel lid zijn van een Provider om iets te kunnen doen. In Nederland kan je gratis een account krijgen, bijvoorbeeld Wanadoo maar het inbelnummer is vrij duur  embarressed
#5 - 21-11-2006, 18:29 uur

sweatbox

#6 - 21-11-2006, 18:43 uur

Patrick_NH

Verschillende fast food restaurants, hotels, boekhandels (Barns and Nobles, Borders) en zelfs ziekenhuizen bieden in Amerika gratis of tegen minimale kosten wifi (wireless) internet aan. Als je een email account hebt bij bijvoorbeeld Google, Yahoo of hotmail dan kan je emails opvragen. Een abonnement bij een provider is vaak niet nodig.

Als je geen wifi kaart hebt en alleen een modem om in te bellen dan wordt het moeilijk om gratis te internetten.

Hierbij ook een link naar een site die jou kan helpen voor het vinden van een geschikte locatie:
http://www.wi-fihotspotlist.com/

Helaas moet je wel je huis uit.... Maar beter dan niets  ;)
#7 - 21-11-2006, 18:50 uur
« Laatst bewerkt op: 21-11-2006, 18:52 uur door Patrick_NH »
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

Loek

Juno bied gratis internet aan (tegenwoordig NetZero).  Je moet wat software downloaden die tijdens het browsen veel reclame over je scherm gooit, maar het kost in ieder geval niets.  Klik op de "Free Internet access" link onderaan hun website.  Is wel gelimiteerd to 10 uur per maand. 
#8 - 21-11-2006, 19:02 uur
« Laatst bewerkt op: 21-11-2006, 19:08 uur door Loek »

hollandranch

Verschillende fast food restaurants, hotels, boekhandels (Barns and Nobles, Borders) en zelfs ziekenhuizen bieden in Amerika gratis of tegen minimale kosten wifi (wireless) internet aan. Als je een email account hebt bij bijvoorbeeld Google, Yahoo of hotmail dan kan je emails opvragen. Een abonnement bij een provider is vaak niet nodig.

Als je geen wifi kaart hebt en alleen een modem om in te bellen dan wordt het moeilijk om gratis te internetten.

Hierbij ook een link naar een site die jou kan helpen voor het vinden van een geschikte locatie:
http://www.wi-fihotspotlist.com/

Helaas moet je wel je huis uit.... Maar beter dan niets  ;)


Thanks, maar omdat we op het platteland wonen zoek ik iets dichterbij. Ik heb eeb WiFi-kaart in mijn Apple Powerbook echter zoek dus echt iets om even via een modem in te loggen, want 80 mijl op en neer om ff te internetten is ook niet echt praktisch :o
#9 - 21-11-2006, 19:42 uur

hollandranch

Juno bied gratis internet aan (tegenwoordig NetZero).  Je moet wat software downloaden die tijdens het browsen veel reclame over je scherm gooit, maar het kost in ieder geval niets.  Klik op de "Free Internet access" link onderaan hun website.  Is wel gelimiteerd to 10 uur per maand. 


Zoek me suf op deze site maar ben er nog niet helemaal uit, thanks voor de tip.
#10 - 21-11-2006, 19:43 uur

hollandranch

Juno bied gratis internet aan (tegenwoordig NetZero).  Je moet wat software downloaden die tijdens het browsen veel reclame over je scherm gooit, maar het kost in ieder geval niets.  Klik op de "Free Internet access" link onderaan hun website.  Is wel gelimiteerd to 10 uur per maand. 

Als ik dit lees als Apple gebruiker wordt ik ook niet echt vrolijk  embarressed

http://www.baltimoremd.com/webmaster/0204freenet.html
#11 - 21-11-2006, 19:44 uur

petratimmer

Ook ik had even een inbel nummer nodig om online te komen. Ik heb inderdaad ook netzero genomen. Werkt prime en ze geven je automatische een lokaal inbel nummer. diverse zelfs

succes
#12 - 21-11-2006, 20:47 uur

hollandranch

Ook ik had even een inbel nummer nodig om online te komen. Ik heb inderdaad ook netzero genomen. Werkt prime en ze geven je automatische een lokaal inbel nummer. diverse zelfs

succes

Ik kom elke keer uit op Netzero Platium en dit kost 9,95 per maand, dus niet echt gratis, of doe ik iets fout?
#13 - 21-11-2006, 21:44 uur

hollandranch

Het lag aan mijn compuut, een Apple. Net via Windows kon ik wel een free account aanmaken. Als ik de software heb geinstalleerd veranderd er dan wat aan de browser (Explorer)?
#14 - 21-11-2006, 21:58 uur

GoGriz

Je kan dus wel een telefoon abbonement, maar geen DSL abbonement nemen zonder SSN? 
#15 - 21-11-2006, 22:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15