Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Green Card Lottery Info/

Discussie gestart

Jake Kaliber

Kan ik hier ook mn Vmbo + HBO afmaken en daar studeren? Of moet dat persé hier? Want ik zou dat wel graag willen in usa stederen.

Jake
#16 - 03-09-2015, 13:23 uur

Pieter79

Voor de kosten zou ik zeker in Nederland blijven. Zonder een fatsoenlijke baan is het leven hard, en de overhead helpt je niet. Dit is de realiteit,

Gr. Pieter
#17 - 03-09-2015, 23:39 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Yessica

Studeren is heel duur in Amerika. Ben blij dat het nog relatief gesubsidieerd is in Nederland en maak er gebruik van. Je voegt zo minstens $20.000 to aan je jaarlijkse kosten en dan moet je er dus flink bij werken om dat te kunnen bekostigen. Je richten op een studie hier waar je later wat mee kunt in Amerika is een beter idee.
Waar ligt je interesse?
#18 - 04-09-2015, 05:54 uur



Jake Kaliber

Stel ik zou hier gaan studeren , Hoelang zal het dan duren voordat ik klaar ben met studeren in nederland?
En wat als ik in amerika ga studeren hoeveel zou het dan kosten? Maar ik kan wel in amerika Studeren als ik mijn vmbo + Hbo afmaak?

Jake
#19 - 04-09-2015, 12:27 uur

bgroeneveld

Ik zou in Nederland gaan studeren en dan kijken of je via je opleiding een stage kunt lopen in de VS.

Studeren in de VS is inderdaad duur, onze zoon heeft in Pittsburgh gestudeerd en kreeg een beurs van de universiteit zodat we de helft van het collegegeld hoefden te betalen. En die helft was "maar" $15.000. Alleen collegegeld dus, geen boeken, eten, slapen, af en toe uitgaan. En dat is al bijna 10 jaar geleden, het is ondertussen alleen maar duurder geworden.

Via de Nederlandse universiteit regelen dus, kan een stuk goedkoper zijn en misschien krijg je dan ook nog wat studiefinianciering.
#20 - 04-09-2015, 14:48 uur

Jake Kaliber

Hoelang duurt studeren dan?

Jake
#21 - 04-09-2015, 15:33 uur

Yessica

HBO is 4 jaar.
#22 - 04-09-2015, 22:02 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15