Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Greencard 2015 niet getrouwd

Discussie gestart

marjoleinBB

Hallo Allemaal
Mijn vriend en ik willen dit jaar voor de eerste keer meedoen met de green card lottery .
Nu zijn we 11 jaar samen hebben een koophuis samen . Maar we zijn niet getrouwd .
Nu heb ik al vele uren achter de computer gezocht naar een helder en duidelijk antwoord op mijn vraag maar  das tot op heden nog niet gelukt . Hoop dat iemand hier ons kan helpen .
We geven ons allebei op voor de green card lottery maar stel 1 Wint ervan ons kan de ander dan mee op die greencard als we dan pas zouden gaan trouwen ??Of moet je echt getrouwd zijn voor de inschijving ??
Alvast bedankt
#1 - 13-10-2013, 17:34 uur

MissFluffy

Neen ,je kan nog trouwen voor je op gesprek moet komen dus nadat je gezien hebt dat je geselecteerd bent .

Gr,
#2 - 13-10-2013, 21:00 uur

marjoleinBB

Bedankt voor de reactie ...Kunnen we ons ook in gaan schrijven  :D :D
#3 - 14-10-2013, 10:34 uur

Yessica

Succes!!  :afro:
#4 - 14-10-2013, 12:50 uur



Pieter79

Succes!
Met z'n tweeen heb je dubbel zoveel kans als iemand die zich alleen inschrijft. Als je partner wint kun je ook deze kant op (mits je getrouwd bent, zoals hiervoor al aangegeven, wat nog kan nadat je uitgeloot bent).

Gr. Pieter
#5 - 14-10-2013, 23:23 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15