Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Greencard en dan??

Discussie gestart

visuar

Ik zou zeggen kijk eens rond op het forum. Veel van je vragen zijn al beantwoord!
Maar om je de zeer korte versie te geven om een greencard te krijgen:

- trouwen met iemand uit Amerika
- bedrijf kopen
- een baan/opleiding hebben waar ze daar een tekort aan hebben (daar val je waarschijnlijk niet onder)
- greencard loterij

Van wat ik begrepen heb denk ik niet dat je met een baan voor management daar een greencard voor kan krijgen. Je zult dus naar de andere opties moeten kijken....

De 2006 loterij is net afgesloten (helaas?)..... de volgende (2007) is dus weer aan het einde van 2005!
#16 - 08-01-2005, 20:59 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

Hoj Chiefram,

mag ik vragen waar je woont dan in amerika? en hoe lang al?

echt super, die sneeuw..  :-* wordt er helemaal opgwekt van!
dit wil ik ook na mijn studie..haha op mijn 20e klaar.

Chiefram;

het volgende, ik ben nu bijna 19 en volg hier in NL een particulire management opleiding in de autobranche. Nu ben ik als alles goed verloopt op mijn 20e klaar en heb plannen om in amerika te gaan werken en wonen, om een bestaan op te bouwen daar...want in amerika, mits je goed verdient heb je echt veel meer geld over dan hier in NL door het belastingsstelsel (zoiezo heb je het minder zwaar te verduren op economisch gebied dan hier in NL). Is het makkelijk om met een goede opleiding daar een goede baan te vinden? Of heeft dat geen enkele invloed om amerika binnen te komen als immigrant? Ik wil erg graag gaan wonen en werken in amerika, in ene plaats waar het s'winters sneeuwt en vriest, en zomers mooi weer is..en omdat huizen, auto's etc goedkoper zijn en het belastingstelsel mij aanspreekt.

Jij hebt toch een greencard gewonnen met de Lottery?

Als je antoowrdt wil geven en mij info wilt geven, kan ej me ook emailen: [email protected]

alvast hartelijk bedankt.

Ah, ik vond hetzelfde bericht ook in mijn mailbox en heb je al prive geantwoord.  :)
#17 - 09-01-2005, 17:11 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15