Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Greencard en tijdslimiet

Discussie gestart

Chiefram

't Is dat ik helemaal niet handig ben met de PC, anders zou ik het wel willen doen. Dan opende ik een draadje: Wie woont waar op onze kaart?
En dan zou ik aan iedereen vragen om toch minstens hun dorp/stad even te melden (en de staat natuurlijk).
Voelt iemand zich geroepen om dit te doen?...   :)

Ik wil best wel eens kijken wat ik kan doen, alleen ben ik bang dat wanneer er iemand gaat verhuizen (wij willen zelf bijvoorbeeld over 4 a 5 maanden naar een andere staat verhuizen), dat ik eenmaal de gemaakte kaart niet kan wijzigen. Zo goed ben ik nu ook weer niet met de komputer...

Alhoewel... geef me even de tijd, dan zal ik eens iets uitproberen...
#16 - 30-07-2005, 22:31 uur

Dusza

Moeten we een draadje openen om een oproep te doen voor adressen?
#17 - 30-07-2005, 22:37 uur

Chiefram

Er is al een draadje ergens geopend met de vraag:
" Waar wonen jullie...'.

Ik wil best mijn adres geven hoor (in de hoop dat er dan totaal onverwachts een zakje trekdrop aan zit te komen van Haribo, hahaha...

Maar is gewoon woonplaats en staat niet voldoende? Voor j ehet weet heb je je huis vol met drop. Uhhh... ik bedoel 'gasten' uit Nederland, hihi

PS Haribo trekdrop mag je altijd sturen naar 917 Rollingwood Road, Highland Park, IL 60035, USA ter attentie van mij, Martin (Chiefram)!
#18 - 31-07-2005, 00:26 uur
« Laatst bewerkt op: 31-07-2005, 00:27 uur door Chiefram »

Dusza

Er is al een draadje ergens geopend met de vraag:
" Waar wonen jullie...'.

'k Heb er net een herinnering bij geplaatst!
http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=3;action=display;threadid=402;start=30
Nu maar hopen dat er nog meer reacties komen!

Ik wil best mijn adres geven hoor (in de hoop dat er dan totaal onverwachts een zakje trekdrop aan zit te komen van Haribo, hahaha...
Maar is gewoon woonplaats en staat niet voldoende? Voor j ehet weet heb je je huis vol met drop. Uhhh... ik bedoel 'gasten' uit Nederland, hihi.
Tja, als je zo wanhopig bent, dan ga je die hoogstpersoonlijke bezorger (aka: Nederlander-op-zoek-naar-overnachtingsplaats-of-toch- minstens-een-maaltijd) voor lief moeten nemen (of hij eet alle drop ter plaatse zelf op)!   :D
#19 - 31-07-2005, 06:51 uur

Jez

Chief, ik heb op 28 september ongeveer een uurtje om over te stappen in Chicago. Als jij nou zorgt dat je bij onze gate klaarstaat, kan ik nog net een zak drop naar je gooien!
#20 - 31-07-2005, 11:50 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Chief, ik heb op 28 september ongeveer een uurtje om over te stappen in Chicago. Als jij nou zorgt dat je bij onze gate klaarstaat, kan ik nog net een zak drop naar je gooien!

Ahh, dat vind ik lief van je Jez!!!  ;D ;)

Het probleem is dat ik alleen bij je gate kan komen met een geldige vliegticket, anders kom ik niet door de douane heen...
#21 - 31-07-2005, 17:18 uur

Jez

Nou, daar moeten we dan even iets op verzinnen! Zodra ons vliegtuig vanuit LA is geland in Chicago, gaan we waarschijnlijk op zoek naar een rookhol.........
#22 - 31-07-2005, 17:36 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Lijkt me wel kicken om elkaar te ontmoeten op de luchthaven van Chicago! LOL! Is hier tenslotte vlakbij... Grote kans dat jullie over ons huis heen vliegen... Ik kan vanuit de tuin al zien welke maatschappijen het zijn, zo laag vliegen ze!

#23 - 31-07-2005, 20:07 uur

Jez

We landen 28 september om 16.54 met United, vluchtnr. UA940V en worden verondersteld weer op te stijgen om 18.00 uur. Mocht ORD geen rookhol hebben, grote kans dat wij van 17.05 tot 17.45 uur buiten voor de deur staan te inhaleren............
#24 - 31-07-2005, 20:35 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Nou, denk niet dat jullie een sigaretje zullen kunnen gaan roken in Chicago hoor... Eer je buiten bent, vetrekt je nieuwe vlucht alweer. Je moet in die 5 kwartier je koffers halen, opnieuw inchecken (tenzij je met dezelfde vlucht verder gaat) en als je 'er uit' gaat en weer terug naar binnen wilt, dan kun je wel eens een half uur in de rij bij de security staan... Zo te zien hebben jullie krap 30 aan 'prive tijd' tussen het uit- en instappen... Dat red je never!!!

Daar gaat m'n Haribo trekdrop... :-[ :'(

#25 - 31-07-2005, 22:42 uur

Ebelix

Volgens mij heeft Jez en binnenlandse vlucht. Alles wordt al doorgelabeld naar de eindbestemming en hoeft ze niet meer door immigrations en customs. Ze heeft wel tijd om een halve peuk te roken. Meer niet want ze moet ook weer security om haar volgende vlucht te halen. Een voordeel. Ze hoeft niet van terminal te wisselen. ;D
#26 - 31-07-2005, 22:47 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Chiefram

Toen wij nog van Amsterdam naar de USA vlogen, moesten wij ALTIJD onze koffers ophalen en opnieuw in laten checken...

Of nee, wacht eens even... moest dit dan alleen op de terugreis naar Nederland, als je een overstap had gemaakt?

Nee toch niet... het was volgens mij wel degelijk op de heenreis.

Toch?  ??? :-X :-\

Ik weet dat je in iedergeval een keer je koffers opnieuw moet 'inchecken'... was toch (dacht ik) op de heenreis.
#27 - 31-07-2005, 22:51 uur

Ebelix

Voordat Jez naar LA gaat heeft ze eerst rondgetrokken door het oosten van Amerika. Ze is dan al lang en breed in het land.

Ik denk dat je je drop wel kan ophalen op O'Hare  ;D
#28 - 31-07-2005, 22:54 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Chiefram

Voordat Jez naar LA gaat heeft ze eerst rondgetrokken door het oosten van Amerika. Ze is dan al lang en breed in het land.

Ik denk dat je je drop wel kan ophalen op O'Hare  ;D

Ik wil niets liever dan mijn drop veilig stellen natuurlijk, haah
Drop hier is als GOUD !!!

 ;D

Je bedoelt dat ze dus NIET op een vlucht vanuit Amsterdam -> Chicago zit dan? Dus vanuit een andere US city naar Chicago en dan verder naar LA?

Ja, dan is mijn drop veilig gesteld! Ik ben nog zo gek dat ik het nog kom ophalen ook hoor!!!

 ;D ;D ;D
#29 - 31-07-2005, 22:58 uur

Ebelix

#30 - 31-07-2005, 23:05 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15