Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

greencard lotery

GC. L.
100%
4 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

greencard lotery

Discussie gestart

enny

Ja, CP is een stuk makkelijker. Als je naar het forum  http://www.eskimo.com/~parents/cgi-bin/index.cgi gaat dan kan je lezen hoeveel mensen vast zitten in het AOS proces. Vingerafdrukken die op tijd zijn gedaan worden niet optijd doorgegeven naar de bureaus waar het naar toe moet worden gestuurd. En ook de "name check" geeft vaak problemen.
Ondanks dat ik hier in Amerika woon doe ik CP in Amsterdam.
#16 - 28-09-2004, 01:02 uur

Chiefram

Precies, ik heb van al die rechtszaken gehoord van mensen die AOS doen in Amerika. Zo dichtbij en ze vallen er glashard buiten hun schuld om gewoon naast...  :-[
#17 - 28-09-2004, 12:49 uur

roonlimburg

AOS = Adjustment Of Status en CP = geloof ik Consular Processing of zoiets.

Als je voor je Green Card een Interview hebt en je woont en doet dat interview in Amerika, dan heb je een AOS, terwijl als je buiten de US woont, dan doe je dat in het land waar je verblijft op dit moment bij het Consulaat, vandaar CP.

CP is gemakkelijk dan AOS schijnt de praktijk uit te wijzen.

Zeg ik dit goed trouwens???  :o

Ja, je zegt het goed hoor hahaha.
AOS is voor mensen die met een visum in de VS wonen, zij kunnen hun status laten veranderen, aangezien ze al in de VS wonen (al is het dan maar tijdelijk) zou je eigenlijk verwachten dat het dan juist eenvoudiger zou moeten gaan, maar in de praktijk loopt het dus heel anders.
#18 - 28-09-2004, 16:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15