Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Uitleg

Discussie gestart

Shanice

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum dus vergeef me als ik iets vraag wat al 10 keer is beantwoord maar ik kan niet het hele forum doorlezen ;)
Ik heb dingen gelezen op deze site maar ik snap het niet helemaal allemaal. Ik ben nu 16, en heb (hopelijk) mijn VWO diploma op mijn 17e . Ik wil als ik 18 ben voor een paar jaar, misschien langer naar Amerika en daar studeren en natuurlijk werken. Dan heb je dus een visum nodig ofzo maar betekent dat dat je dan niet meer het land af en toe uitkan?En wat is het het verschil tussen een Greencard en een visum

Alvast bedankt

Shanice
#1 - 05-11-2004, 12:13 uur

heivalido

Hoe het precies in zijn werking gaat als je een paar jaar wilt gaan studeren of werken weet ik niet maar ik denk wel dat je zonder problemen af en toe het land uit mag. Indien je voor langere tijd (half jaar of meer) Amerika uit wil moet je dit wel eerst overleggen met de Immigratie dienst.
#2 - 06-11-2004, 14:21 uur

wjsliedrecht

HOi,

het best is omdit via een programma te doen. Als je wilt studeren heb je je verschillen optie.

www.ccusa.com

of ga voor een zomer in een summercamp werken (heb ik gedaan zeker een aanrader!!!)

EF talen reizen heeft ook verschillen school opities (highschool en Unis)
#3 - 06-11-2004, 19:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15