Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

greencard lotery form fout ingevuld?

Discussie gestart

Persian

Hallo allemaal,

Ik heb dit jaar voor het eert proberen mee te doen aan greencard loterij, maar ik ben nog steeds over een ding niet uit.
OP het formulier stond ''Are you claiming eligibility based on your birth country?''
Ik heb NO geantwoord, en ik heb ook het vraag niet echt goed begrepen. Omdat ik van afkomst niet Nederlands ben dacht ik dat ik juist NO moet invullen. Weet iemand of ik door deze fout afgewezen zal worden bij de lotery?? Wat moet je dat invullen als je niet in Nederland bent geboren?
En het is me ook duidelijk gemaakt dat bij '' in care of'' je naamgegevens moet invullen en die heb ik leeggelaten. Kan iemand me helpen met me vragen?
groetjes ::)
#1 - 08-12-2005, 18:48 uur

Amsterican

er is meer info nodig om je vraag te beantwoorden.  'in care of' is als je post krijgt op een address die niet aan jou behoord, maar bv. bij een oom, vriend, kennis die de post voor jou ontvangt, 'in care of' is dan de naam van die persoon die de post voor jou ontvangt.

Ben je geboren in een land die niet mee mocht doen met de lotery, maar bv. een van je ouders is wel geboren in een land die mee kan doen.  Als dit het geval is dan heb je de vraag juist beantwoord, als dit niet het geval is en je bent geboren in een land dat mee mag doen bv. Spanje dan heb je de vraag fout beantwoord.

de lotery gaat over country of birth, niet nationaliteit.  je kunt in Nederland geboren zijn, alleen maar de Britse nationaliteit bezitten, je kunt dan wel meedoen op het feit dat je geboren bent in NL.  Als de scenario omgekeerd zou zijn, je bent in bv. London geboren en je hebt het alleen de Nederlandse nationaliteit, dan mag je niet meedoen, omdat je geboorteland United Kingdom is (alleen Northern Island mag meedoen).
#2 - 08-12-2005, 21:04 uur

Persian

Hoi Amsterican

Bedankt voor je antwoord. Ik ben zelf in Iran geboren en woon in Nederland. Als ik dus op het formulier No heb ingevuld is fout?
Ik vind het erg jammer hoor, stom van me. Nu moet ik weer 1 jaar wachten totdat ik weer mee kan doen :(
#3 - 10-12-2005, 17:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15