Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

greencard lotery

Discussie gestart

heivalido

Ja maar als je ongehuwd apart van elkaar meedoet, dan heb je grote kans dat de 1 wel gesellecteerd wordt en de ander niet, als je dan niet getrouwd bent, dan is de ander geen directe familie en mag ze dus niet mee.
#16 - 27-09-2004, 13:29 uur

heivalido

De kans lijkt me klein dat je beide het geluk hebt er doorheen te komen en beide gesellecteerd te worden. Dus trouwen is echt de beste optie.
#17 - 27-09-2004, 13:30 uur

roonlimburg

Ja maar als je ongehuwd apart van elkaar meedoet, dan heb je grote kans dat de 1 wel gesellecteerd wordt en de ander niet, als je dan niet getrouwd bent, dan is de ander geen directe familie en mag ze dus niet mee.

Dat is geen probleem, wanneer je tussen het moment van "winnen" en uitnodiging voor een interview trouwt en de gegevens doorstuurt naar KCC wordt er ook een visum gereserveert voor je echtgeno(o)t(e). Het blijkt zelfs mogelijk te zijn om nog te trouwen na het interview, maar wel VOOR het geldig maken van het visum. De partner moet dan wel eerst nog een interview hebben,
maar die manier lijkt mij niet zo raadzaam.
Trouwen nadat je een bericht hebt ontvangen dat je hebt "gewonnen" is totaal geen probleem.
#18 - 27-09-2004, 13:40 uur

Chiefram

Ik denk dat je het anders moet zien, en dan bedoel ik voor de ongehuwden!

Doe mee met de DV loterij en als je winnar bent, plaats dan een advertentie op eBay en laat de hoogste bieder met je in het huwelijk treden. Er zijn zoveel mensen die er alles voor over hebben, zeker als het om geld gaat.

Kun je er nog een lekker financieel slaatje uit slaan ook!  ;)
#19 - 27-09-2004, 13:46 uur

roonlimburg

Haha, misschien een goed idee voor de ongehuwden  ;D

Helaas moet ik dus toch maar hopen op het geluk van mijzelf of dat van mijn vrouw.
Er zijn overigens genoeg mensen die via internet een Amerikaanse partner vinden en uit liefde daarmee huwen en zodoende uiteindelijk een Greencard krijgen. Voor vrijgezellen zijn er dus veel meer kansen!
#20 - 27-09-2004, 13:59 uur

heivalido

Chiefram zet me aan om te gaan scheiden hahahahha, kan ik mezelf ook op ebay zetten, je wordt bedankt namens mijn vrouw Chief  :P ;D
#21 - 27-09-2004, 14:02 uur

Chiefram

Ik geef gewoon een mogelijke handel aan, om jezelf financieel niets te kortte doen, maar... scheiden adviseer ik niet, dat kost alleen maar meer geld!  :D ;)

#22 - 27-09-2004, 14:42 uur

spreeuw

Mijn vriend wil ik nog even houden dus trouwen we maar ,maar  dat van een Americaan op Ebay kan ik altijd in gedachten houden ;D.Helaas kan hij dat ook als hij zou winnen.Dus we are stuck together. :-X :'(
bedankt voor al jullie reaktie`s
#23 - 27-09-2004, 16:15 uur
« Laatst bewerkt op: 27-09-2004, 16:16 uur door spreeuw »

heivalido

Your welcome  ;D ;D ;D
#24 - 28-09-2004, 20:29 uur

tornedoo

kan je echt amerikanen op ebay vinden?
#25 - 28-09-2004, 20:57 uur

tornedoo

haha
#26 - 28-09-2004, 20:57 uur

roonlimburg

kan je echt amerikanen op ebay vinden?

Ja, en voor Afrikaantjes moet je naar de Gamma in het voorjaar.
#27 - 30-09-2004, 16:07 uur

heivalido

 ;D ;D ;D hahahaha  ;D ;D ;D maar als je goed zoekt vind je die vas ook op ebay. Ik hoorde niet zo lang geleden op het nieuws dat mensen er ook kinderen op aanboden dus  ::)
#28 - 30-09-2004, 18:27 uur
« Laatst bewerkt op: 30-09-2004, 19:21 uur door heivalido »

Chiefram

kan je echt amerikanen op ebay vinden?

Er zijn wel degelijk Amerikaanse vrouwen die opzoek zijn naar Europese mannen om in het huwelijk te treden. Tenslotte staan Europeanen erg hoog in het vaandel daar.

Neem nou een staat als Colorado... Ik weet niet of het vandaag de dag nog zo is, maar daar was een keer een overschot aan vrouwen, dus een te kort aan mannen.

En ja... elke Amerikaanse vrouw wilde een man, dus... Kansen genoeg!  8)
#29 - 30-09-2004, 19:04 uur

heivalido

Ik weet niet of je dat nummer van de Guess Who kent....
"American woman.....stay away from me"  ;D ;D ;D
#30 - 30-09-2004, 19:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15