Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

greencard lottery gewonnen!

Discussie gestart

Chiefram

Trouwens...

Heb je al iets van KCC gehoord Heivalido?  8)
#16 - 01-09-2004, 18:42 uur

heivalido

nee, nog niets gehoord  :( ik wacht nog tot volgende week en dan ga ik bellen.....denk ik. Misschien bel ik al wel eerder.
#17 - 01-09-2004, 21:24 uur

Chiefram

Hahaha...

Nog steeds niet het lef om te bellen?  ;D
#18 - 02-09-2004, 09:06 uur

heivalido

ja ik weet niet, ik wil het graag volgens de officiele weg doen, en officieel mag je niet bellen voor dit soort vragen.
#19 - 02-09-2004, 19:37 uur

luvie

doet nou gewoon ff bellen jho
duurt zoooooooooooooo lang ppfffffff ::)
#20 - 02-09-2004, 20:10 uur

heivalido

ja bel jij ff lekker...... is gewoon te spannend voor oude arme ik.  ;) :P
#21 - 03-09-2004, 21:41 uur

Chiefram

Even zonder gekheid.

Ik ken iemand die ook niet heeft gebeld, terwijl de maand waarin ze het interview zouden moeten hebben wel steeds dichterbij kwam.

KCC vertelde dat die brief allang de deur uit was en ze hebben toen een nieuwe gestuurd. De nieuwe brief kwam wel aan, die eerste is gewoon tussen KCC en de winnaar kwijt geraakt en nooit aangekomen.

Ik wil je niet bang maken, maar jij bent in oktober al aan de beurt namelijk en dat is al over een 4-tal weekjes... Je moet ook nog een afspraak maken voor de medische keuring en die is UITERLIJK (dus minimaal) 7 dagen daarvoor, dus over 3 weekjes minimaal...

Maar aan de andere kant, de brief van KCC viel bij ons 5 weken voor de afspraak op de mat op een zaterdag. En vandaag is het zaterdag.

Mocht je pas eind oktober een afspraak hebben bij het consulaat, dan heb je nog wel even tijd.
#22 - 04-09-2004, 11:03 uur

heivalido

ook even zonder gekheid hahahhahaha
we hebben hem.....das 3 keer in dit forum, maar ik ben ook zo blij... en voor die keuring, moeten we daarvoor het consulaat bellen? en moeten we zelf een datum afspreken waneer we dit gaan doen of wordt er gewoon gezegd dat je dan en dan moet komen? ik wil alles weten... :) talk to me chief hahahaha
#23 - 05-09-2004, 00:42 uur

luvie

goedemorgen

heivalido hou je wel je hoofd er een beetje bij
want morgen moet je gewoon nog wel ff hier in nederland je baas een poossie gezelschap gaan houden jha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
   ;D :-*  :-*  :-*  :-*
#24 - 05-09-2004, 11:44 uur

heivalido

ik werk toch al voor een amerikaanse baas dus dat voelt al een beetje alsof ik er al ben, zeker omdat ik veel Amerikaanse klanten heb  :)
#25 - 05-09-2004, 22:58 uur

tornedoo

ik heb eigenlijk gehoord dat usafis.org een scamsite is
#26 - 29-09-2004, 19:28 uur

heivalido

van welke bronnen heb je dat gehoord dan???
#27 - 30-09-2004, 00:27 uur

persianBrit

ik heb eigenlijk gehoord dat usafis.org een scamsite is

ik mag hopen voor heivalido dat dat niet het geval is..., maar ik heb gehoord van "the sun" (british newspaper) dat een van de "shareholders"van USAFIS degene is die met de Kazaa lite++ concept is gekomen : een copyright schender en een leugenaar?
 :(

ik mag het niet hopen voor jullie, maar than again the Sun is ook zo een ongelovelijk op the hype inspelende *** krant :'(, dat je het nooit serieus kan nemen...
#28 - 30-09-2004, 19:27 uur

heivalido

geen nood hoor persianbrit, wij hebben niet meegedaan via usafis maar gewoon via de officiele site van de amerikaanse ambassade. Ik stel je medeleven wel erg op prijs  :) We hebben volgende week ons interview dus wij zitten wel goed denk ik  ;D ;D we zijn inmiddels medisch gekeurt en dat schijnt in orde te zijn.
#29 - 01-10-2004, 19:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15