Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

H1B visum

Discussie gestart

LAgirl78

Hallo,

Ik ben op zoek naar de mogelijkheden om dit visum aan te vragen..kan dit alleen via de bekende organisaties als visa versa etc of kun je dit bijvoorbeeld ook zelf doen? Het kost nl nogal een duit als je het via zo'n organisatie doet en wie weet kun je op een andere manier erg veel geld besparen!  ???

Ik zou graag van mensen horen hoe ik dit kan aanpakken, aangezien ik op tijd wil beginnen met de aanvraag! Ik weet dat ik een werkaanbod moet hebben, maar hier heb ik een goed vooruitzicht op dus dat is alvast het belangrijkst!

Alvast bedankt voor de reacties!!!

Lagirl78: Back to La-la-Land!

#1 - 01-09-2005, 13:09 uur

Jez

Voor zover ik weet, kan een H1B alleen maar door de werkgever worden aangevraagd, niet door jezelf. Het enige dat je kunt doen, is een werkgever vinden die je wil sponsoren en dus voor jou dit visum aan wil vragen.

Typ anders even bij "search" H1B in, dan vind je wat anderen hier al over schreven.
#2 - 01-09-2005, 13:17 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

LAgirl78

Hee Jez,

Ga ik doen, bedankt voor de tip.

Enig idee van de tijdsduur dat zo'n aanvraag in beslag neemt? Ik heb gehoord dat de nieuwe visa in oktober van elk jaar worden uitgegeven. Nu wil ik voor volgend jaar oktober gaan..tijd zat denk ik toch?

#3 - 01-09-2005, 13:44 uur

RedBaron

volgens de imigratie site is het 30 dagen als ik me niet vergis

en bah ik wil ook na LA toe  :-[
#4 - 01-09-2005, 16:53 uur

Dusza

Enig idee van de tijdsduur dat zo'n aanvraag in beslag neemt

Info die ik van een advocaat gekregen heb:
"H1B (...) visa-aanvragen nemen ongeveer tussen de drie tot vier maanden in beslag alvorens goedgekeurd te worden. Dit kan echter versneld worden door Premium Processing: mits het bijbetalen van $1,000 behandeld USCIS de non-immigrant visa-aanvraag binnen de 15 werkdagen"
#5 - 02-09-2005, 00:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15