Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hele goeie(lawyer), zoekt ook werk in de VS voor je.

Discussie gestart

NewAmericangirl

In Sept 2003 heb ik via een vriend in amerika een hele goeie emigratie lawyer/agency gevonden, Ze zeiden tegen mij dat ik binnen 1 maand een baan kon krijgen, Hun hebben een baan voor me gezocht, en het is niet te geloven maar binnen een maand had ik een baan bij de Verizon (telefoonmaatschapij) in Amerika die me wou sponseren. Zo hebben ze hondereden mensen geholpen. Het heeft me wel Euro 2000  gekost maar nu zit ik in Amerika  en ik heb een H1B visa, ben heel erg gelukkig , heb de liefde van mijn leven ontmoet, en ga over 6 maanden trouwen.

Als je ook wilt werken in Amerika, stuur hun dan een mailtje! [email protected]


Doeggggggggggg!!! ;D ;D ;D ;D :) :) :) ;) ;) :D ;D
 ;D
#1 - 10-08-2004, 03:53 uur

Chiefram

 ???

Een lawyer met een 'yahoo' e-mail account?  :-\
#2 - 10-08-2004, 10:01 uur

PBBI

Doet me een beetje denken aan die e-mailtjes van die Afrikanen die je miljoenen willen geven. Krijg er momenteel meer dan 10 per dag, maar nog steeds zjn er mensen die in die verhalen trappen. Moet je toch wel een plank voor je kop hebben zo dik als een balk.
 Vraag me af hoeveel mensen in dit verhaal trappen???
#3 - 10-08-2004, 11:54 uur

heivalido

Ik heb ook wel een tip, solliciteer in Nederland gewoon bij Amerikaanse bedrijven, en als je er dan werkt, doe je best, ben creatief, laat zien dat ze wat aan je kunnen hebben in Amerika. was me bijna gelukt bij mijn vorige baas, maak een redelijke kans bij mijn huidige baas  :D
#4 - 10-08-2004, 14:47 uur

Sbull

Is wel lachen he reageert dus nooit meer op dit forum
Denkt dat wij allemaal dom zijn.
#5 - 21-08-2004, 01:36 uur

heivalido

ehm, dat snap ik niet Sbull..hahahahahha :P
#6 - 21-08-2004, 13:47 uur

SantaFe

"Hun hebben een baan voor me gezocht"

Sullie ook? ;D
#7 - 22-08-2004, 00:45 uur

Sbull

dat is fein voor hullie anders gullie centen kwijt
#8 - 22-08-2004, 02:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15