Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

het nieuwe Europa cut-off nummer

Discussie gestart

FreezeM

Vanuit Den Haag wordt ook voor jullie geduimd! Ik hoop echt dat jullie er volgende maand bijzitten....
#166 - 14-06-2005, 15:59 uur

visuar

Same here! Het moet toch gewoon lukken.
#167 - 16-06-2005, 17:20 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

ejb

Ook van mij alle succes gewenst, ik blijf voor jullie duimen!!!
#168 - 16-06-2005, 19:53 uur



Sbullthuis

Bedankt jullie allemaal.

Wij hopen ook dat voor jullie nu uiteindelijk ook de brief binnenkomt.

Zoals ik al geschreven heb bij de eerste brieven, op alle forums is het zo dat er nog maar weinig meldingen zijn over dat de brief is ontvangen, meldingen vanuit nederland heb ik nog niet kunnen ontdekken.
#169 - 17-06-2005, 01:03 uur

Sbullthuis

Na contact te hebben gehad met KCC wordt er gemeld dat de nummers nog minstens een week op zich laten wachten.

Wij dachten dat afgelopen week erg was maar ik kan jullie vertellen dat de aankomende week nog erger is dan wat we gehad hebben.
Dit is gisteren al begonnen want we weten dat dit de laatste nummers zijn en zitten we erbij of niet.

Het is gewoon de onzekerheid die je compleet gek maakt.
Zal het vreselijk vinden als we er niet bij zitten maar dan is die onzekerheid tenminste weg, nu is het zo dat we verleden week al constant de bulletinsite aan het refreschen zijn maar nu is het gewoon elke 5 min.

En dan krijg je dit he SH.T nog niet, dadelijk nog maar eens proberen.

Heb wel gehoord dat men nog steeds brieven aan het versturen is voor de DV2006 dus wij wensen iedereen veel succes.

groetjes Sbull
#170 - 16-07-2005, 11:33 uur

peperzout

wort er gewoon een beetje gestoord van dat wachten
mogen we nu wel of niet gggggggrrrrrrrrrrrrr
 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

maar we blijven positief
 :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
#171 - 16-07-2005, 11:37 uur

FreezeM

Na contact te hebben gehad met KCC wordt er gemeld dat de nummers nog minstens een week op zich laten wachten.

 :-\ ik had zo gehoopt dat jullie uiterlijk vandaag goed nieuws zouden krijgen!
#172 - 16-07-2005, 11:46 uur

ejb

Nog even vol houden, volgens mij duimt iedereen voor jullie. Kan me voorstellen dat jullie gek worden van het wachten...laten ze die nummers nou gewoon vrijgeven, dan weten jullie tenminste waar jullie aan toe zijn.
#173 - 16-07-2005, 11:59 uur



Chiefram

Ik kijk ook een paar keer per dag voor jullie. Ik weet hoe het voelt, wij zaten met de DV2004 ook in de ALLERLAATSTE maand, dus ook echt de allerlaatste kans...

Gek word je er van, I know... Je kunt nergens anders meer aan denken. Soms overvalt je een gevoel van 'We gaan het halen...' en dan ineens overvalt je weer een negatief gevoel, dat je er net niet bij zou zitten...

Je zenuwen worden zo wel op de proef gesteld. Er is niets ergers dan eerst een brief van KCC te krijgen, dat je bent gelesekteerd en dan vervolgens hoor je nooit meer iets en lig je er gewoon uit!!!

Man, ik weet precies wat jullie doormaken. Hopelijk eindigt het op precies dezelfde manier als zoals het voor ons eindigde en valt jullie nummer nog net binnen de allerlaatste echte winnaars!!!

SUCCES!!!
#174 - 16-07-2005, 17:26 uur
« Laatst bewerkt op: 16-07-2005, 17:26 uur door Chiefram »

Dusza

Eigenlijk zouden ze het systeem een klein beetje moeten veranderen:
zij die dus de brief gekregen hebben, maar er uiteindelijk afvallen omdat het aantal al bereikt is, krijgen het volgende jaar voorrang...
(maar ja, dan kom ik nooit meer aan de beurt, want ik denk dat miljoenen mensen gewoon jaar na jaar meedoen).  :(
#175 - 16-07-2005, 22:03 uur

Chiefram

Dat heb ik ook al eens een keer voorgesteld.

Stel dat er nog zo'n 30.000 'winnaars' over zijn die niet zijn uitgenodigd, dan kan KCC er het jaar daarna dan toch 70.000 trekken, inplaats van weer 100.000 met als gevolg dat er weer mensen met de dode mus worden blij gemaakt.

Ok, dan is de wachttijd wat langer, maar je weet in iedergeval dat je dan ook echt aan de beurt komt.

Of trek gewoon wat minder mensen per jaar dan 100.000

Ik moet wel zeggen dat alle DV2006 nummers dit jaar wel heel erg laag zijn, voor alle werelddelen overigens... Het komt op mij over dat zowat iedereen die in het begin zitten, ook allemaal zijn goedgekeurd en door de selektie zijn gekomen. Dat kan toch niet waar zijn???
#176 - 17-07-2005, 02:51 uur

Heivalido

sbullthuis en peperzout......jullie MOETEN er gewoon nog bij zitten....we blijven duimen.....
#177 - 17-07-2005, 17:50 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

Chiefram

Ik duim ook voor jullie hoor! Ben verdorie zelf steeds aan het kijken naar die website, en voel de spanning. Alsof het voor mezelf is.

Jullie MOETEN (!!!!!!!!!!!!!!!!) erbij zitten, anders is het zo oneerlijk en hard. Dat hebben jullie niet verdient, jullie willen echt zo ontzettend graag samen, jullie zijn er echt al helemaal klaar voor.

Het moet gewoon lukken!!!!!!
#178 - 17-07-2005, 18:40 uur

Jez

Cheif, mag ik me daar bij aansluiten? Ik zit hier ook steeds plaatsvervangend te balen, als ik die berichten van Peperzout en Sbull lees.
#179 - 17-07-2005, 19:26 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Heivalido

En niet alleen voor Sbull en peperzout is het moeilijk.
Dochter en schoonzoon zien ze namelijk ook graag zo snel mogelijk uit het vliegtuig stappen hiero  :-\ Dus duimen, duimen en nog eens duimen iedereen.....
#180 - 17-07-2005, 19:29 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15